Big Brother 2021

Big Brother 2021

Allee kei goe, dag Naomi. Zo ziet ge maar dat Nick zijn move deze middag compleet verkeerd was en daardoor het volk ook deftig heeft gestemd.
Alsof er veel mensen dat gezien hebben. Laat staan dat die diehards nog niet zouden hebben gestemd. Vrees dat team Michel, Julie en Jill gewoon groter is dan die van Naomi en nick

Ma ge bent wel goed in teksten kopiëren van andere. Heb deze zien letterlijk zo gevonden in een BB groep. Tenzij jij dat was die deze tekst gepost had.
Ik zit en post enkel hier iets op . Het is gewoon hoe ik het zie .
Nee net niet he, Naomi laten vertrekken en haar en Nick's reactie. :)
Nick behoorde toch altijd tot mijn favoriete (aangezien ik hem ook al 7 jaar irl ken). Maar ben toch behoorlijk verschoten daarstraks hoe hij Liese "afrekende".
Blij dat nog iemand dat gezien heeft .

En ik ben niet zoey , lol .

Hoe label is die Julie? Niets zelfvertrouwen. Hoe die zich zo laat meeslepen door die Jill. Zo woorden verdraaien en zich in slachtofferrol wentelen. Eerste klas manipulator.
Ik denk dat ze ook wist dat ze de jill stemmers 100 % achter haar moest hebben om te winnen .

Waarschijnlijk ligt julie er volgende week uit .

Dus eerst geklaag en gezaag dat ze altijd met thomas in slaapkamer zit en dan nu speelt ze het spel echt mee nadat ze helemaal haar plekje terug gevonden heeft nadat gans haar groepje 1 voor 1 buiten gesmeten waren . Dan ist ineens de grootste manipulator .

Alsof er veel mensen dat gezien hebben. Laat staan dat die diehards nog niet zouden hebben gestemd. Vrees dat team Michel, Julie en Jill gewoon groter is dan die van Naomi en nick
Inderdaad. Deze stemming zal heel close geweest zijn en eigenlijk een proxy van Jill (en Michel) vs Nick.

Hoe werd bij de vorige seizoenen de winnaar bepaalt? Door stemmen of een opdracht?
Als het door stemmen is dan gaat Jill de gedoodverfde winnaar zijn.

Zolang geen van beide wint, is BB geslaagd. Deze 2 beïnvloeden iedereen. Maar echt iedereen. En alleen het kleinste kind (Jill) is volwassen genoeg om dit door te hebben.
Ten eerste is het een spel en daar hoort beïnvloeden nu eenmaal bij. Als ge als een mak schaap iedereen volgt dan verdient ge nog minder te winnen.
Ten tweede ligt het niet aan de volwassenheid van Jill om dit door te hebben maar gewoon omdat ze altijd in het andere kamp heeft gezeten.

Zolang geen van beide wint, is BB geslaagd. Deze 2 beïnvloeden iedereen. Maar echt iedereen. En alleen het kleinste kind (Jill) is volwassen genoeg om dit door te hebben.
En Julie doet dat niet dan? Zij is de enige die sinds het vertrek van Matt ineens heel veel met Jill is beginnen optrekken. Alleen maar omdat ze de beu zag hangen en haar nodig had. En dan ook nog Michel mee probeert te krijgen om hetzelfde te stemmen. Michel heeft zelf gezegd dat hij graag Jill eruit wil omdat hij dan sowieso in de finale staat.

En Julie doet dat niet dan? Zij is de enige die sinds het vertrek van Matt ineens heel veel met Jill is beginnen optrekken. Alleen maar omdat ze de beu zag hangen en haar nodig had. En dan ook nog Michel mee probeert te krijgen om hetzelfde te stemmen. Michel heeft zelf gezegd dat hij graag Jill eruit wil omdat hij dan sowieso in de finale staat.
Michel heeft meegestemd omdat Julie zijn "crush/bruur" is die naast Jill anders sowieso naar huis moest.
Liese is voor hem ook een onbetrouwbare factor en dan was het Michel en Jill vs Nick, Naomi en Lieze.
Nu zijn de kaarten iets meer in zijn voordeel. Helaas voor Nick zit hij nu alleen op een zinkend schip :(

zelf ook beetje gegokt en verloren want het hij had beloofd nooit op liese en noami te stemmen . Maar hij zei zelfde tegen michel en daar hangt ook iemand aan . Hij had mss vele meer voor enkel liese en naomi moeten gaan en 2 weken geleden michel iets meer aan de kant moeten zetten . Patrick in de studio zei dat ook over nick veel van zen pluimen verloren . Te weinig aan het spel denken en teveel gevoel gehad bij alles . Maar das allemaal gemakkelijk zeggen van buitenaf , daarbinnen na bijna 90 dagen is dat toch volledig anders .

Nick zijn woorden zelf : hoe meer je op het bord komt en overleefd hoe populairder ge word . En toch zet hij altijd dezelfde erop die alles overleefd ...

Dus de persoon met de minste stemmen vliegt er nu uit. No way dat Nick er uit gaat en dus de kleinste aanhang heeft.

Nu zie ik wel Julie of Michel vertrekken.

Terug
Bovenaan