Big Brother 2021

Big Brother 2021

Ik heb een paar keer enkele stukken gekeken, maar die Michel is toch de grootste zak en matennaaier die je je kan voorstellen?
Waarom?

Die geheime opdrachten van Naomi trok toch ook weer op niets eh. 3 van de 5 kon ze doen zonder de anderen nodig te hebben dus dat geld is sowieso binnen. Kunnen die nu echt niets deftig verzinnen?

De thread hier is wel serieus doodgebloed ondertussen, beetje zoals het programma :evil:
Eerlijk gezegd boeit het me niet meer en ben ik totaal mijn interesse verloren de laatste weken.

Sowieso draait dit toch uit op een dikke flop (kijkcijfergericht dan). En moest Jill Polard winnen, wat zeker mogelijk is, dan is het een absoluut dieptepunt in de TV-geschiedenis.

Eerlijk gezegd boeit het me niet meer en ben ik totaal mijn interesse verloren de laatste weken.

Sowieso draait dit toch uit op een dikke flop (kijkcijfergericht dan). En moest Jill Polard winnen, wat zeker mogelijk is, dan is het een absoluut dieptepunt in de TV-geschiedenis.
Hetzelfde hier. Ik neem het elke dag op en dan kijk ik nog vlug voordat ik ga slapen. In het begin keek ik miss nog een halfuur per aflevering nu spoel ik zowat alles door en kijk ik miss nog maar een 5 min per aflevering, gisteren zelfs helemaal niet meer gekeken. Ik ga nog wel volgen om te weten wie de winnaar wordt, maar meer dan dat zal het wel niet zijn.
Die opdrachten zijn echt wel van een bedroevend laag niveau. Als je dan de Mol hebt gezien, dat is toch echt wel iets anders. Zo'n opdrachten zijn natuurlijk wel niet mogelijk in een huis, maar er valt toch echt wel heel wat meer uit te halen.

Ze klagen al van de eerste weken over verveling, en dat is ook wel zo.
Maar tis ook grotendeels aan zichzelf te danken, zo een passieve bende mensen bij elkaar in deze editie.

Dat staat hier al ne keer op den achtergrond op tijdens het gamen maar meer dan dat ook niet. Het is daar ook volcontinue een klaagzang.

die krantenkoppen hebben hun wel 'geshockeerd'.. Ze hadden verwacht dat beide landen er beter voor stonden :)

Ik heb een paar keer enkele stukken gekeken, maar die Michel is toch de grootste zak en matennaaier die je je kan voorstellen?
Ik ben volledig mee met u . Ge zijt er fan van of niet ... ik zou er echt niet met overeen kunnen komen heel opdringend en als je niet akkoord zijt met hem zie je dat er een heel kwaad kantje kan bovenkomen . Week na week begon die meer door de mand te vallen .

En geen populaire opinie hier . Ben meer en meer fan van jill das de enige die daar leeft . Nick was altijd oke maar de laatste weken snap ik hem niet meer . Tis daar de tijd van zen leven en zou nooit wegwillen maar hij klaagt en zaagt meer en meer en word luier met de dag .

Ze klagen al van de eerste weken over verveling, en dat is ook wel zo.
Maar tis ook grotendeels aan zichzelf te danken, zo een passieve bende mensen bij elkaar in deze editie.
Michel organiseert als huismeester iedere dag een toernooi met spel en sport. Den helft begon al te zuchten :D

Peins het niet. Constant aan het janken over alles. Kan zo een rol in thuis krijgen.
Vissen naar complimenten niet vergeten. Gelukkig heeft ze nu Julie, want pakte vroeger voornamelijk de mannen in die 'gefriendzoned' werden zoals Thomas en Matt. En op het laatste zelfs Mike, ook al was dat haar 'arch enemy' voor enkele dagen na zijn nominatie van Thomas en Jill.

Ik ben volledig mee met u . Ge zijt er fan van of niet ... ik zou er echt niet met overeen kunnen komen heel opdringend en als je niet akkoord zijt met hem zie je dat er een heel kwaad kantje kan bovenkomen . Week na week begon die meer door de mand te vallen .

En geen populaire opinie hier . Ben meer en meer fan van jill das de enige die daar leeft . Nick was altijd oke maar de laatste weken snap ik hem niet meer . Tis daar de tijd van zen leven en zou nooit wegwillen maar hij klaagt en zaagt meer en meer en word luier met de dag .
Wat doet Jill dan meer dan de rest? Die zitten daar al zo lang samen en krijgen amper iets te doen van BB. Die beleven ook niets buitenshuis waarover ze met elkaar kunnen praten. Michel sport elke dag, dat is altijd zo geweest. Voor de rest is het de tijd doden en af en toe nog eens een gezelschapspel spelen dat ze ondertussen al van buiten kennen.

Dat sporten van michel is toch puur opschepperij om zen lichaam te tonen . Hij staat maar al te graag voor de cameras zo .

Ik snap ook al die reacties tegen Michel niet. Als iemand het voortouw of initiatief neemt is hij "te dominant".
Is gewoon een fanatieke en competitieve speler, niks mis mee.

Noem eens een goede reden waarom Jill het verdient om te winnen? Omdat ze "leeft" ?
Die heeft ook al heel wat kwade kantjes vertoond maar die zenden ze niet uit natuurlijk.

Michel lijkt me een van de enige normale in heel da kot lol

Voor zover ik gezien heb was hij toch ook eerlijk tegen Nick dat hij wel op Naomi zal stemmen en altijd zal kiezen om Julie te helpen.

Dat ze met hun 5 bij de laatste 6 zijn geraakt is wel sterk. Het voordeel ging een paar keer aan een zijden draadje. Maar de stemming van het publiek heeft hen altijd geholpen.

Van mij mag Julie er echt wel uit. Dan moet Michel daar ook al geen rekening meer met houden en kan hij zich bezig houden met Jill er uit te krijgen voor de finale.

Nog eens een kleine herhaling.
Michel is een volwassenen persoon die zorgend is voor anderen en daarbij een genuanceerde mening heeft. Ik snap eerlijk gezegd niet al de hetze tegen zijn persoon. Voor het geval je afkomt met 'dominant' in een zin. Een leider wordt automatisch gekozen door de groep. Je kunt jezelf wel opdringen maar de natuurlijke leider komt uiteindelijk altijd bovendrijven. Is ook geen schande als je zelf geen natuurlijke leider bent.

Terug
Bovenaan