Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Julie mag toch niet stemmen? Ik dacht dat het zo met René was maar blijkbaar toch niet.Dan gaat weer een week saai zijn en zelfde als vorige week ... of michel moet vol met jill en julie meegaan en op nick en naomi gaan . Dan heeft julie nog een waterkans dat nick alles van naomi wegkaapt
René was ik al vergeten. Dat moet toch echt de meest kleurloze die in dat huis heeft gezeten.Julie mag toch niet stemmen? Ik dacht dat het zo met René was maar blijkbaar toch niet.
De kijkcijfers zijn ook bergaf gegaan nadien. Dat zegt wel genoeg denk ik.Dat kan je van Ziko niet zeggen he.![]()
Aangezien Julie al genomineerd is, zouden ze dan niet gewoon 1 naam moeten doorgeven ipv 2?Dan gaat weer een week saai zijn en zelfde als vorige week ... of michel moet vol met jill en julie meegaan en op nick en naomi gaan . Dan heeft julie nog een waterkans dat nick alles van naomi wegkaapt
Toen bij René hebben ze toch ook 2 mensen moeten nomineren dacht ik.Aangezien Julie al genomineerd is, zouden ze dan niet gewoon 1 naam moeten doorgeven ipv 2?
Klopt, maar BB is alles behalve consequent. 't Is maar hoe ze het zelf graag zien gebeuren.Toen bij René hebben ze toch ook 2 mensen moeten nomineren dacht ik.
Tja, we zullen moeten afwachten he.Klopt, maar BB is alles behalve consequent. 't Is maar hoe ze het zelf graag zien gebeuren.

Het feestje is precies al afgelopen
Wat een triestige bedoening is dat daar toch ...

ik ken de trap scene totaal niet maar als ik afga op ons zoey - 5K volgers vs lowriderz (nick) 50k, is toch wel een klein verschil. waar lowriderz ook effectieve producers zijn bij dirty workz,De enige DJ die nog in het kot zit is Nick.
Offtopic: nice Q-dance avatar.ik ken de trap scene totaal niet maar als ik afga op ons zoey - 5K volgers vs lowriderz (nick) 50k, is toch wel een klein verschil. waar lowriderz ook effectieve producers zijn bij dirty workz,
zoey is volgens mij een fashion dj gelijk dat kat kerkhofs en consoorten ontstaan, haar deelname aan BB zal jammer genoeg haar populariteit vergroten.