Big Brother 2021

Big Brother 2021

Dan gaat weer een week saai zijn en zelfde als vorige week ... of michel moet vol met jill en julie meegaan en op nick en naomi gaan . Dan heeft julie nog een waterkans dat nick alles van naomi wegkaapt

Laatst bewerkt:
Dan gaat weer een week saai zijn en zelfde als vorige week ... of michel moet vol met jill en julie meegaan en op nick en naomi gaan . Dan heeft julie nog een waterkans dat nick alles van naomi wegkaapt
Julie mag toch niet stemmen? Ik dacht dat het zo met René was maar blijkbaar toch niet.

Toch maar flauw die actie van BB om uiteindelijk bekend te maken dat er niemand vertrekt. Leuk voor Julie, maar uiteindelijk toch ook een dubbel gevoel van het lijkt mij gewoon uitstel van executie.

Aangezien Julie al genomineerd is, zouden ze dan niet gewoon 1 naam moeten doorgeven ipv 2?

Het kabbeld nu gewoon verder, ik vind het echt jammer dat de makers niet gegaan zijn voor betere / langere opdrachten. De opdrachten tot nu toe waren allemaal relatief eenvoudig te halen en zeer snel gedaan. Echt enkel om een wat beelden in de afleveringen te krijgen. Maar dit zorgt er mede voor dat mensen afhakken omdat er niets spannends gebeurt.

De enige DJ die nog in het kot zit is Nick.
ik ken de trap scene totaal niet maar als ik afga op ons zoey - 5K volgers vs lowriderz (nick) 50k, is toch wel een klein verschil. waar lowriderz ook effectieve producers zijn bij dirty workz,

zoey is volgens mij een fashion dj gelijk dat kat kerkhofs en consoorten ontstaan, haar deelname aan BB zal jammer genoeg haar populariteit vergroten.

ik ken de trap scene totaal niet maar als ik afga op ons zoey - 5K volgers vs lowriderz (nick) 50k, is toch wel een klein verschil. waar lowriderz ook effectieve producers zijn bij dirty workz,

zoey is volgens mij een fashion dj gelijk dat kat kerkhofs en consoorten ontstaan, haar deelname aan BB zal jammer genoeg haar populariteit vergroten.
Offtopic: nice Q-dance avatar. 😉👍

Terug
Bovenaan