Big Brother 2021

Big Brother 2021

Denk dat ze wel kopzorgen genoeg zal hebben, alleen al aan uitleg aan haar lief/vent... we zijn ondertussen al gegaan van "dicht bij elkaar zitten" naar samen slapen onder 1 dekentje op dezelfde matras met michel :D
Mai die is idd zo smoorverliefd op Michel, gelijk die soms naar hem kijkt 🙈

Jill die de tweede keer de bingo wint en het doorgeeft aan Julie. Die pakt dat natuurlijk maar al te graag aan zonder eens te denken aan anderen die haar al zoveel gegund hebben in het spel.

Ik volg de livestream niet echt. De bewoners konden een persoonlijke prijs winnen met Bingo?
De proeven worden origineler met de dag.

Ik volg de livestream niet echt. De bewoners konden een persoonlijke prijs winnen met Bingo?
De proeven worden origineler met de dag.
Ja ze gingen drie keer bingo spelen en je mocht de prijs doorgeven. Nick moest draaien dus kon zelf niet mee spelen. Je kon kiezen uit een voicemail bericht, brief of persoonlijk voorwerp. Na de derde keer besloot BB om toch nog eens het spel te spelen. Jill heeft twee keer gewonnen en dan de tweede keer aan Julie door gegeven. Daarna Naomi twee keer gewonnen en doorgegeven aan Liese. Iedereen had voor het vierde spel al gezegd trouwens dat ze het aan Liese zouden geven (zij wist het niet want was bij de slaapkamer).

Grote meerderheid van de Belgische stemmen gaan sowieso gespreid zitten over Julie en Liese.
Voordeel voor Jill.
Inderdaad ja.
Als het Jill tegen 1 andere persoon was geweest, gelijk wie, dan was het zo goed als zeker dat Jill eruit zou liggen.
Maar nu ligt dat wel wat moeilijker.

Gaan de stemmen voor België niet gewoon procentueel zijn?
Dat zijn procentueel uitgevlakt tov bevolkingsaantal Nederland, maar ik bedoelde dat je 1 Nederlandse vrouw hebt en 2 Belgische.
Er vanuitgaande dat je toch meestal liever een landgenoot ziet doorgaan.

Kijk maar naar de vorige nominatie; daar waren Jill, Michel en Zoey genomineerd en Zoey ging eruit.
Hoeveel landgenoten zouden op Zoey gestemd hebben :)

Nu is het hetzelfde geval 2 landgenoten genomineerd, toch stem ik 2x op Jill om te blijven

Het gaat mij nog niet eens over het land van herkomst, maar als je Jill eruit wilt miet je dus op Julie of Liese stemmen om erin te blijven, die stemmen worden dus over 2 personen verdeeld wat de kans groter maakt dat 1 van die 2 toch te weinig stemmen zou krijgen.

Het gaat mij nog niet eens over het land van herkomst, maar als je Jill eruit wilt miet je dus op Julie of Liese stemmen om erin te blijven, die stemmen worden dus over 2 personen verdeeld wat de kans groter maakt dat 1 van die 2 toch te weinig stemmen zou krijgen.
Dat dus sowieso, is ook waar ik naar verwijs. Liese en Julie liggen korter bij elkaar dan Jill tegenover 1 van hen. En daar komt dan eventueel nog dat landenverschil als versterkend element bovenop.

Ik heb op Julie gestemd.
Jill mag er van mij uit.
Liese mag er nog in blijven, maar als ze toch eruit zou moeten gaan vind ik het niet zo erg.
(En dat terwijl ik in het begin wel fan was van Liese)

Int begin ook grote liese fan geweest , dan lang vele minder maar nu laatste weken vinnek ze echt sterk als enige vrouw tegen michel en nick ingaan . Opkomen voor haar mening en haar spel .

Int begin ook grote liese fan geweest , dan lang vele minder maar nu laatste weken vinnek ze echt sterk als enige vrouw tegen michel en nick ingaan . Opkomen voor haar mening en haar spel .
Had ze haar niet zo vast geklikt aan Zoey zou ik je volledig volgen. Vind ze ook te zwak in de proeven.

Haar mening raakt nochtans vaak kant noch wal. En ik vind haar manier van doen de laatste tijd nogal onvriendelijk.

Hoe ze bv. reageerde op het vertrek van Matt vond ik verkeerd. En ik vind in het algemeen dat ze bij momenten haar mede bewoners nogal bruusk afsnauwt zonder deftige reden. Daarstraks was ze bv. zichtbaar lastig omdat Jill een cadeau aan Julie gaf, denk ik?

Ik hoop alleszins dat Julie blijft, maar ik vrees dat ze eruit gaan. Zij is voor mij de meest neutrale persoon van de genomineerden denk ik, waardoor ze minder fans en minder tegenstanders heeft. Jill en Liese hebben dan weer meer fans en meer tegenstanders volgens mij en aangezien de vraag is: "wie moet er blijven?" denk ik dat Jill en Liese beter gaan scoren. Vraag het omgekeerde en dan ben ik er quasi zeker van dat Julie blijft.

Haar mening raakt nochtans vaak kant noch wal. En ik vind haar manier van doen de laatste tijd nogal onvriendelijk.

Hoe ze bv. reageerde op het vertrek van Matt vond ik verkeerd. En ik vind in het algemeen dat ze bij momenten haar mede bewoners nogal bruusk afsnauwt zonder deftige reden. Daarstraks was ze bv. zichtbaar lastig omdat Jill een cadeau aan Julie gaf, denk ik?

Ik hoop alleszins dat Julie blijft, maar ik vrees dat ze eruit gaan. Zij is voor mij de meest neutrale persoon van de genomineerden denk ik, waardoor ze minder fans en minder tegenstanders heeft. Jill en Liese hebben dan weer meer fans en meer tegenstanders volgens mij en aangezien de vraag is: "wie moet er blijven?" denk ik dat Jill en Liese beter gaan scoren. Vraag het omgekeerde en dan ben ik er quasi zeker van dat Julie blijft.
Julie komt plots enorm goed overeen met Jill. Toeval zeker? Julie heeft maandag nog een boodschap van thuis gehad en was ook niet de eerste keer. Ook al vrijgesteld geweest door Naomi. Dus lijkt mij een beetje normaal dat Naomi en Liese het wat moeilijker hadden met het feit dat zij geen prijs konden kiezen. Liese is ook gewoon heel gestresseerd voor de nomaties. Plus niet vergeten dat Julie voor Nick en Naomi wou gaan dus als Liese vertrekt en Michel gaat hier in mee staan die volgende week op de nominaties

Terug
Bovenaan