Big Brother 2021

Big Brother 2021

Zou het doodjammer vinden moest Julie er uit gaan (al gaat zij dat sws nie echt erg vinden), Jill moet er gwn echt uit. Want dat is een kleuter van de allergrootste soort, en dat voor iemand van 22.... Kan het goed geloven dat niemand die wil hebben....

Moest Julie er op staan dan stem ik op Julie als degene die mag blijven.
Haha, daarstraks de afl van gisteren gezien en dat moment met die azijn... Ze vertelde dat tegen Naomi en je zag aan haar dat ze dat belachelijk vond. En dan wel constant klagen dat ze onzeker is en weinig zelfvertrouwen heeft, tsja misschien eens minder onnozel doen.

Matt die laat ook gewoon over zich heen lopen hè. Je mag mij met veel dingen in de maling nemen, maar met eten speel je niet. Bij mij had ze een flinke tirade gekregen dat ze een paar uur in een hoekje kon gaan huilen, misschien dat ze het dan snapt.

Net hetzelfde met die polonaise 's ochtends. Iedereen was niet blij met dat nieuws, maar zij stond daar al een kleuter te dansen van vreugde. Je bent 22, grow up.

Ik heb op Julie gestemd, en kan zijn dat ik dat via RTL nog eens doe. Ik vind Julie persoonlijk een toffe madam, hoor en zie ze graag bezig. Liese kan ik ook wel goe mee lachen maar die is soms echt boertig. En Jill tjah...

Liese mag blijven van mij.
Jill mag eruit wegens dwaas gedrag, alhoewel ik vrees dat dat niet zal gebeuren.
Julie laat me compleet koud.

Op basis van de proeven gun ik het Julie net iets meer dan Liese.

Heeft nick nu iemand moeten vrijstellen?

De Michel is het er toch nog effe goe van aan't pakken.

vlcsnap-2021-03-17-23h53m07s387.png

En terecht hehehehe. Nuja, als Julie er morgen uit ligt ga ik het jammer vinden maar zoals ik zei, gaat ze er sws vrede mee hebben ook. Maar ze mag nog een week blijven in ieder geval, zeker nu ze die boost gekregen heeft. Khad trouwens wel zwaar met Naomi :(

Ik ga ook op Liese stemmen. Jill mag er sowieso uit en Julie zie ik ook liever vertrekken dan Liese. Denkt toch vooral aan zichzelf altijd en ineens precies bff met Jill?

Haha yup, zoals ik al zei van in begin.. "Barbie van oh oh cherso"
En het feit dat er hier werd opgesmeten dat ze toch favoriet is bij een "bepaald publiek" , zegt ook veel over de gemiddelde kijker :shutup:

2x Julie gestemd

Liese is te arrogant geworden en dan die polonaise deze morgen, denkt zelfs boven de kijkers te staan, bah.

Jill wil ik niet want dan krijgt ze erkenning voor haar kontkeutelgedrag. Stel je voor Jill en Matt, de "winnaars" :oink:

Grote meerderheid van de Belgische stemmen gaan sowieso gespreid zitten over Julie en Liese.
Voordeel voor Jill.

Ik zet mijn geld erop dat Julie moet vertrekken, helaas.

Nja, Julie doet ook 'smorgens niet graag mee aan de polonaise anders hoor.
Nee klopt maar er gewoon achteraan lopen is nog een graad erger. Gingen die twee niet al een sanctie krijgen?

Ergens zie ik Lieze graag naar huis gaan met 0,00 euro als afstraffing om zo debiel te doen over Matt zijn keuze, misschien begrijpt ze hem dan beter.
Ze zit daar voor de fame en instagram volgers. Inmiddels heeft ze er al 300k... ik hoop dat ze snel beseft dat dat ook niet gelukkig maakt.

Laatst bewerkt:
Denk dat ze wel kopzorgen genoeg zal hebben, alleen al aan uitleg aan haar lief/vent... we zijn ondertussen al gegaan van "dicht bij elkaar zitten" naar samen slapen onder 1 dekentje op dezelfde matras met michel :D

Terug
Bovenaan