Big Brother 2021

Big Brother 2021

Kun je dat staven met een bronvermelding? Er zijn hier in deze thread nog van die zaken vermeld van horen zeggen die hierna niet waar bleken te zijn.
Ik heb dat letterlijk zelf gezien in de stream dat ze daar over bezig waren. Misschien staat het ook wel in de afleveringen. Via google zul je dat wel vinden bij welke BB dat ooit was.
Ik heb dit toen ook gezien, was een paar weken geleden? En ik denk dat oa Nick er toen over bezig was.

En stel nu zelfs dat dit de eerste keer is in een BB programma. Wat zou nu het nut zijn dat het uiteindelijk allemaal niet waar is? En waarom zou dan Matt ineens binnen een paar dagen terug komen. Brengt totaal niks toe aan het programma imo.

In de laatste weken zal de pot wel nog gevet worden veronderstel ik.
Ze gaan de winnaar toch niet naar huis sturen met een peulenschil meer dan die 15K he.

Wordt nog interessant bij de reünie.
Goh ja, zware ruzie zal dit nu ook niet gaan opleveren, het is niet dat Matt de rest niet meer onder ogen kan komen.

Dat de band nadien vlug zal verwateren dat lijkt me wel vrij aannemelijk, maar ik denk dat het contact met Matt sowieso vlug ging verwateren aangezien die nu eenmala een pak jonger is dan de meesten en er dus weinig raakvlakken zijn met de rest (uitgezonderd Jill).

Wanneer ze elkaar zien zullen sommigen gewoon even hun mening zeggen, maar meer ook niet hoor.

Wel grappig want het is ooit eens besproken geweest omdat het bij een andere BB ook zo was. Weet wel niet meer of Matt toen ook al in het spel zat.
Ik weet dat Mike heeft gezegd dat hij voor het geld zou kiezen als die keuze er zou komen.
Als dat de moment was dat ze daarover bezig waren, dan was Matt er toen dus ook bij.

Julie wilt jill er niet uit en michel wou er zoiezo niet opkomen tegen jill . Dus hun conclusie was meedoen wat jill doed voor hun veilig te stellen . Tegen michel zijn goesting maar er was geen andere keuze . ( dat is wat ze deze middag besproken hadden )

Dan zullen idd de andere 3 julie en jill genomineerd hebben samen . Zo is het waarschijnlijk jill , liese en julie genomineerd .

Dan zal julie denk ik het moeilijk hebben .

Zou het doodjammer vinden moest Julie er uit gaan (al gaat zij dat sws nie echt erg vinden), Jill moet er gwn echt uit. Want dat is een kleuter van de allergrootste soort, en dat voor iemand van 22.... Kan het goed geloven dat niemand die wil hebben....

Moest Julie er op staan dan stem ik op Julie als degene die mag blijven.

Vandaag de aflevering van gisteren gezien. Dus nu is Matt weg, en nominaties, dan verdwijnen er 2 mensen op 1 week uit het huis.
Hoe zit het dan met de weken en afvallers voor een finale?

Vandaag de aflevering van gisteren gezien. Dus nu is Matt weg, en nominaties, dan verdwijnen er 2 mensen op 1 week uit het huis.
Hoe zit het dan met de weken en afvallers voor een finale?
Ik denk een plot twist. Weet je nog toen BB vroeg wie willen jullie in de finale? Mijn vermoeden is dat het Zoey was met de meeste stemmen. Zij zit nu in quarantaine in een hotel en komt voor de finale week terug.

Ik denk een plot twist. Weet je nog toen BB vroeg wie willen jullie in de finale? Mijn vermoeden is dat het Zoey was met de meeste stemmen. Zij zit nu in quarantaine in een hotel en komt voor de finale week terug.
Dus nog 3 weken in quarantaine?

Goed zot :)

Finale met 3 ? Was in eerste seizoen ook dacht ik .

Iemand terug komen verwacht ik niet das zelfde alsdat BB zou zeggen die persoon mag 3 weken niet genomineerd worden ...

Ik zie 2 mogelijkheden, ofwel gaat er de laatste donderdag voor de finale niemand meer uit en zijn ze nog met 4 ofwel gaat er wel nog iemand uit en dan is het finale met 3.

In het verleden zijn er zowel finales met 3 als met 4 geweest, dus beide zijn mogelijk

Terug
Bovenaan