Rechtsreeks uit het Vuilnisstort van het Internet (aka Twieter) natuurlijk! (zelf volg ik het niet actief, ik krijg hier continue samenvattende gesprekken te horenBron of gewoon iets uit uw mouw aant toveren![]()
)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rechtsreeks uit het Vuilnisstort van het Internet (aka Twieter) natuurlijk! (zelf volg ik het niet actief, ik krijg hier continue samenvattende gesprekken te horenBron of gewoon iets uit uw mouw aant toveren![]()
)Ik had wel posts gelezen dat de ouders van Matt op fb bezig waren dat ze het serieus beu waren hoe Jill tegenover hem deed.Vlak voor dit event was Matt zijn compliment aan het zeggen tegen Naomi en zat Jill gans zijn gesprek te doen alsof ze zat over te geven in de plantenbak om hem te storen...Kwam er schelp onnozel van. En nu continue van "mAaR wAaRoM iS iE eR uIt?"
Het zou wel heel veel oplossen tho, gedaan met dees clusterfuck
Er gaat ook een gerucht rond dat ie er uit is gehaald door zijn ouders (maar weet wel niet exact waarom). Ook dat het een geheime opdracht is![]()
Ik had wel posts gelezen dat de ouders van Matt op fb bezig waren dat ze het serieus beu waren hoe Jill tegenover hem deed.
voor 15000 euro hadk ni eens mijn koffers gepakt maar gewoon direct naar de poort in de tuin gewandeld haha

Geen idee, kan ook naar de tandarts gegaan zijnIs ie nu al effectief weg?
Weer iemand van het Jill kamp weg.Ze laten net een filmpje van Matt zien met bedankjes naar de bewoners net na dat ie 15k uit de pot heeft gepakt. Geweldig.