Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben die opnieuw uitgebracht op tap nu. Tijdje geleden gedronken in de Batteliek in Mechelen.Die heb je dan toch al een tijdje liggen? Ik geloof in 2016 enkel gebrouwen.
. Ik ben hier aan het kijken hoe ik nog 2 bakken in de koffer ga krijgen. Ofwel een reiskoffer hier laten of 1 van de 2 jongens.Gisteren alweer mijn laatste tannenzäpfle en weizenzäpfle van brouwerij rothaus uitgedronken. Had ik geweten dat die zo gingen meevallen en het ook nog eens zo een dorstig weer ging zijn de laatste maand dan had ik toch meer meegebracht daarvan.![]()
Wij hebben al bijna een halve koffer vol met eten als we weer komen dus we zijn al op wat extra gerief voorzien. Maar dat zit al in plooiboxen dus ik koop geen bakken maar alles met losse flessen. Dat pakt zoveel plek niet in. Mijn vrouw zegt dan ook altijd: maar zoveel dat gaan we allemaal niet erin krijgen. Maar flessen geraak je overal kwijt: onder de zetels, in de zijdeuren, bij het reservewiel, een verloren plekje tussen de valies en de schuinoplopende achterzetel, in de nek van een kleine,...Ik ben hier aan het kijken hoe ik nog 2 bakken in de koffer ga krijgen. Ofwel een reiskoffer hier laten of 1 van de 2 jongens.
Of de mama.
Dillema's!
Je draait dat in wat vuile kleren of handdoeken omdat wat te beschermen.
Je bedoelt bij Westvleteren zelf? Zou niet weten waarom niet... Ik heb nog niet besteld met het nieuwe systeem maar ik geloof dat je online bij je bestelling nu ook aantal kratten en flesjes leeggoed kan ingeven.Weet er hier iemand toevallig of je leeggoed van west-vleteren van iemand anders ook mag binnenbrengen?
Ik heb alle kastickets van de aankoop maar ik zou voor 3 mensen hun leeggoed willen meenemen met mijn wagen.
Weet er hier iemand toevallig of je leeggoed van west-vleteren van iemand anders ook mag binnenbrengen?
Ik heb alle kastickets van de aankoop maar ik zou voor 3 mensen hun leeggoed willen meenemen met mijn wagen.

Ja, bij de verkoopmomenten zelf kan je ook gewoon aanschuiven om je leeggoed af te geven. En ik plaats geen nieuwe bestelling.Je bedoelt bij Westvleteren zelf? Zou niet weten waarom niet... Ik heb nog niet besteld met het nieuwe systeem maar ik geloof dat je online bij je bestelling nu ook aantal kratten en flesjes leeggoed kan ingeven.
Die flesjes kan je trouwens ook gewoon in de supermarkt of zo'n automaat binnenbrengen hoor voor het leeggoed.
Waarom dat? Maar ik probeer het wel eens aangezien ik maar in oktober eens zou kunnen gaanOf zet dat op 2dehands, sommige betalen 20 à 40 euro voor ne lege bak met flesjes![]()

Wat @Genius zegt. Toen ik bij WV was, stonden daar Amerikanen te vragen of ze gewoon geen lege bak konden kopen.Ja, bij de verkoopmomenten zelf kan je ook gewoon aanschuiven om je leeggoed af te geven. En ik plaats geen nieuwe bestelling.
Die flesjes maken mij niet zoveel want dat is ook maar 0,10 EUR maar de bak is 12,60 EUR, en ikzelf heb al 4 stuks.
Waarom dat? Maar ik probeer het wel eens aangezien ik maar in oktober eens zou kunnen gaan![]()
Waarom dat? Maar ik probeer het wel eens aangezien ik maar in oktober eens zou kunnen gaan![]()
. Ik denk dat ik ze ook best eens op 2dehands zwier.