Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb hier ook nog een bakje staan van 75cl flessen. Zou er is aan moeten beginnen eigenlijk.Ik heb vorige zomer 1 van mijn Marriage Parfaits opengedaan van 2011, eventjes getwijfeld, maar geen spijt van gehad.
![]()
10° ! Best de moeite. Heb die nog niet echt op een kaart in de buurt zien staan, maar hou het in de gaten.Groene Chimaywhere have you been all my life?
Beste pils, niet beste bier. Pils is geen bier.Aan iedereen die commentaar op mijn keuze van Stella Artois is beste bier ter wereld, lees dit!
copy paste internet:
Stella Artois is verkozen tot beste pils van de wereld op de World Beer Awards. Het bier wordt al sinds 1366 in Leuven gebrouwen. "Iets om trots op te zijn", klinkt het bij brouwerij AB Inbev. De World Beer Awards belonen de allerbeste internationaal erkende bierstijlen.09 Aug 2019
Ik vind jullie bier niet te drinken, maar geef ik daarop commentaar?Nee respecteer iedereen zijn keuze en smaak.
Stella Artois is verkozen tot beste pils ter wereld en dat proef je.
VRT MAX
radio2.be

Hoewel dat hier eigenlijk maar een dik kwartier vandaag is, ben ik daar onlangs nog maar voor de eerste keer als klant geweest.Hey, iedereen drinkt wat men wil uiteraard. Des goûts et des couleurs... Maar dan zou het leuk zijn moest je zeggen wat je er zelf zo goed aan vindt ipv te verwijzen naar een competitie (zoals er tegenwoordig zoveel zijn trouwens).
@Remake : ga jij soms langs Bar Bernard van St Bernardus?
Was er wel al tientallen keren geweest voor het werk, maar daar kan je weinig van opsteken (buiten de organisatie en hoe proper het er is achter de schermen, mag ook gezegd zijn).Ik ben er ook al eens geweest eind 2019 geloof ik en dan ook op een weekdag omdat ik ergens moest zijn in de buurt. Toen was het er echt rustig maar het was idd wel dik in orde.Hoewel dat hier eigenlijk maar een dik kwartier vandaag is, ben ik daar onlangs nog maar voor de eerste keer als klant geweest.Was er wel al tientallen keren geweest voor het werk, maar daar kan je weinig van opsteken (buiten de organisatie en hoe proper het er is achter de schermen, mag ook gezegd zijn).
Sowieso iets wat ik meer ga doen, vond het zeker voor herhaling vatbaar.
.Ja, zonder reservatie is het daar idd wel lastig op topdagen heb ik al gehoord. Wij hadden er gereserveerd om te gaan eten en konden meteen aan tafel. Zonder reservatie moest je wachten tot er iets toevallig vrij kwam.Ik ben er ook al eens geweest eind 2019 geloof ik en dan ook op een weekdag omdat ik ergens moest zijn in de buurt. Toen was het er echt rustig maar het was idd wel dik in orde.
Maar de tweede keer dat ik wou gaan was op een zondag in de zomer in 2020. Waarschijnlijk mede door corona maar toen stond er echt een wreed lange rij tot buiten te wachten. Heb het toen maar zo gelaten.
Gebrouwen door AffligemDubbele Postel slaagt toch wat tegen. Beetje flauw van smaak. Misschien een schelleke oude Postelkaas erbij eten.
#eatlocal
. Niet zo local meer
.Het is 't gedacht dat telt!Gebrouwen door Affligem. Niet zo local meer
.