Biertopic!

Ik drink nog het liefst vanal pils, Stella is nog het best.

576e405b5134b_wife_beater.jpg

Gisteren La Cambre Blond en IPA gedronken (gebrouwen door Het Anker) en dat viel me toch wel serieus tegen moet ik zeggen. Weet niet of zij zelf het recept mee hebben bedacht.

Aan iedereen die commentaar op mijn keuze van Stella Artois is beste bier ter wereld, lees dit!
copy paste internet:

Stella Artois is verkozen tot beste pils van de wereld op de World Beer Awards. Het bier wordt al sinds 1366 in Leuven gebrouwen. "Iets om trots op te zijn", klinkt het bij brouwerij AB Inbev. De World Beer Awards belonen de allerbeste internationaal erkende bierstijlen.09 Aug 2019

Ik vind jullie bier niet te drinken, maar geef ik daarop commentaar?Nee respecteer iedereen zijn keuze en smaak.
Stella Artois is verkozen tot beste pils ter wereld en dat proef je.

Groene Chimay :drool: where have you been all my life?
10° ! Best de moeite. Heb die nog niet echt op een kaart in de buurt zien staan, maar hou het in de gaten.

Verder niets mis met een goede pils op een warme dag als dit. Alsook wittekes! Heb me recent een Space Cadet besteld, brouwerij 't Verzet uit Anzegem

Aan iedereen die commentaar op mijn keuze van Stella Artois is beste bier ter wereld, lees dit!
copy paste internet:

Stella Artois is verkozen tot beste pils van de wereld op de World Beer Awards. Het bier wordt al sinds 1366 in Leuven gebrouwen. "Iets om trots op te zijn", klinkt het bij brouwerij AB Inbev. De World Beer Awards belonen de allerbeste internationaal erkende bierstijlen.09 Aug 2019

Ik vind jullie bier niet te drinken, maar geef ik daarop commentaar?Nee respecteer iedereen zijn keuze en smaak.
Stella Artois is verkozen tot beste pils ter wereld en dat proef je.

Beste pils, niet beste bier. Pils is geen bier. :unsure:

Beleefd taalgebruik ten alle tijden aub
Volvo is geen auto, prullen.
Pils is zeker bier, Stella is the best.
Zo percies of uw mening ertoe doet, overal altijd commentaar geven, klotevoor.

Kun je niet lezen?

Het bier wordt al sinds 1366 in Leuven gebrouwen. "Iets om trots op te zijn", klinkt het bij brouwerij AB Inbev. De World Beer Awards belonen de allerbeste internationaal erkende bierstijlen.09 Aug 2019

Hey, iedereen drinkt wat men wil uiteraard. Des goûts et des couleurs... Maar dan zou het leuk zijn moest je zeggen wat je er zelf zo goed aan vindt ipv te verwijzen naar een competitie (zoals er tegenwoordig zoveel zijn trouwens).

@Remake : ga jij soms langs Bar Bernard van St Bernardus?

Hey, iedereen drinkt wat men wil uiteraard. Des goûts et des couleurs... Maar dan zou het leuk zijn moest je zeggen wat je er zelf zo goed aan vindt ipv te verwijzen naar een competitie (zoals er tegenwoordig zoveel zijn trouwens).

@Remake : ga jij soms langs Bar Bernard van St Bernardus?
Hoewel dat hier eigenlijk maar een dik kwartier vandaag is, ben ik daar onlangs nog maar voor de eerste keer als klant geweest. :p Was er wel al tientallen keren geweest voor het werk, maar daar kan je weinig van opsteken (buiten de organisatie en hoe proper het er is achter de schermen, mag ook gezegd zijn).
Sowieso iets wat ik meer ga doen, vond het zeker voor herhaling vatbaar.

Hoewel dat hier eigenlijk maar een dik kwartier vandaag is, ben ik daar onlangs nog maar voor de eerste keer als klant geweest. :p Was er wel al tientallen keren geweest voor het werk, maar daar kan je weinig van opsteken (buiten de organisatie en hoe proper het er is achter de schermen, mag ook gezegd zijn).
Sowieso iets wat ik meer ga doen, vond het zeker voor herhaling vatbaar.
Ik ben er ook al eens geweest eind 2019 geloof ik en dan ook op een weekdag omdat ik ergens moest zijn in de buurt. Toen was het er echt rustig maar het was idd wel dik in orde.

Maar de tweede keer dat ik wou gaan was op een zondag in de zomer in 2020. Waarschijnlijk mede door corona maar toen stond er echt een wreed lange rij tot buiten te wachten. Heb het toen maar zo gelaten :unsure:.

Ik ben er ook al eens geweest eind 2019 geloof ik en dan ook op een weekdag omdat ik ergens moest zijn in de buurt. Toen was het er echt rustig maar het was idd wel dik in orde.

Maar de tweede keer dat ik wou gaan was op een zondag in de zomer in 2020. Waarschijnlijk mede door corona maar toen stond er echt een wreed lange rij tot buiten te wachten. Heb het toen maar zo gelaten :unsure:.
Ja, zonder reservatie is het daar idd wel lastig op topdagen heb ik al gehoord. Wij hadden er gereserveerd om te gaan eten en konden meteen aan tafel. Zonder reservatie moest je wachten tot er iets toevallig vrij kwam.

Toer de Geuze gaat verder, nu de allicht meest commerciële van de bende, de Mort Subite Oude Gueuze. Niet echt memorabel te noemen, weinig echt uitgesproken smaken te herkennen en zelfs wat bitter bij momenten. Ook geen fan van de kleur.

Ander en beter maar mocht ik ergens op café zitten en persé een geuze willen en er is enkel deze neem ik hem gewoon hoor!

Laatst bewerkt:
Dubbele Postel slaagt toch wat tegen. Beetje flauw van smaak. Misschien een schelleke oude Postelkaas erbij eten. :unsure:

#eatlocal

Terug
Bovenaan