Gisteren de nieuwe van Wilderen gedronken, cuvée Clarisse rum infused.
Ik vind die op vaten gerijpt/rum infused/oak… toestanden steeds ferm zwaar.
1 glas en ik voel het al.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren de nieuwe van Wilderen gedronken, cuvée Clarisse rum infused.
Ben ook bier liefhebber en gebruikt de Untappd app voor alles wat bij te houden. Zit momenteel aan 615 unieke bieren maar het wordt al moeilijker om er nog te vinden vooral omdat ik voorkeur heb voor 'blondjes' 
mijn naam is daar Jiebie 
Hoezo je vindt moeilijker en moeilijker nieuwe (blonde) bieren? Het wordt tijd dat je op andere plaatsen gaat zoeken (webshops, buitenland, …). Ik heb er 4096 unieke en heb nog nooit het gevoel gehad dat ik niks nieuws meer vondHoi allemaal,
wist niet dat er een biertopic was en ben content dat ik hem nu gezien hebBen ook bier liefhebber en gebruikt de Untappd app voor alles wat bij te houden. Zit momenteel aan 615 unieke bieren maar het wordt al moeilijker om er nog te vinden vooral omdat ik voorkeur heb voor 'blondjes'
Ik heb nu alles niet gelezen in deze forum maar als er mensen zijn die mij willen toevoegen in Untappd zou dat welkom zijnmijn naam is daar Jiebie
Ik woon tegen Halle dus echt in de geuzestreek wat ik dan ook wel graag drink![]()

Hoezo je vindt moeilijker en moeilijker nieuwe (blonde) bieren? Het wordt tijd dat je op andere plaatsen gaat zoeken (webshops, buitenland, …). Ik heb er 4096 unieke en heb nog nooit het gevoel gehad dat ik niks nieuws meer vond![]()
A ja ok maar ik zoek alleen maar belgische bieren en nog nooit echt iets online gekocht. Als we ergens naartoe gaan in de weekend of zo zoek ik dan een drankencentrale in de buurt en spring ik daar is binnenHoezo je vindt moeilijker en moeilijker nieuwe (blonde) bieren? Het wordt tijd dat je op andere plaatsen gaat zoeken (webshops, buitenland, …). Ik heb er 4096 unieke en heb nog nooit het gevoel gehad dat ik niks nieuws meer vond![]()
Zal eens checken op de sites die Noctilucus hierboven meegeeft 
Buitenlandse bieren
A ja ok maar ik zoek alleen maar belgische bieren en nog nooit echt iets online gekocht. Als we ergens naartoe gaan in de weekend of zo zoek ik dan een drankencentrale in de buurt en spring ik daar is binnenZal eens checken op de sites die Noctilucus hierboven meegeeft
![]()

Ja de setting doet veel. Maar het is de herinnering en het gedacht dat telt heHahaha, vind je ook niet dat een lokaal bier altijd beter smaakt op de vakantie zelf?![]()

Ik heb nog zo'n fles Duvel infused met rum staan. Heel lekker, maar inderdaad nogal zwaar.Ik vind die op vaten gerijpt/rum infused/oak… toestanden steeds ferm zwaar.
1 glas en ik voel het al.
Dit weekend kan ik de oude wijnkast van de schoonouders gaan halenIemand hier die een wijnkast heeft om zijn bier in te bewaren?
Heb hier geen kelder en zou iets willen om een paar flessen langer te kunnen bewaren.

Dit weekend kan ik de oude wijnkast van de schoonouders gaan halen
De collectie kan weer wat groeien...

Mis. Orval smaakt ALTIJD! Zelfs na een dikke BA stout. Dat bier is zo uniek dat het overal uitspringt.Daarom dat ik nooit geen punten meer geef op untappd. Een mens is gewoon teveel beïnvloed door externe factoren die het bier soms bevoordelen of benadelen. Een Orval is godelijk de zondagmiddag op terras met vrienden na 3u te hebben gefietst in het zonnetje maar drink een Orval tijdens een biertasting na een barrel aged stout en die zal naar niets meer smaken om maar eens een voorbeeld te geven.
Nog is bedankt voor de tipsDie sites hebben ook een fysieke bierwinkel als je dat verkiest:
- Willems = Grobbendonk
- Beeronweb = Rotsaert in Zedelgem
- Struise Brouwers = Vleteren (op hun webshop verkopen ze niet alleen hun eigen bieren, ik kom er toch af en toe op terecht omdat ik een specifiek bier zoek dat weinig anderen verkopen; geen idee of die ook in hun fysieke winkel staan maar ik zou vermoeden van wel)
Heb gisteren bestellingske gedaan bij beeronweb en is net geleverd
Dat het maar rap weekend is nu !! 
.
Ik vind de Cuvee Clarisse Whiskey Infused één van de beste "infused" bieren die ik al gedronken heb (velen vind ik overigens gewoonweg bucht). Top bier, en de gewone CC is op zich ook al een zeer lekker bier. Ik wist niet dat er ook een rum infused was, die ga ik dan eens opsnorren.Gisteren de nieuwe van Wilderen gedronken, cuvée Clarisse rum infused.
Ik vond het wel meer dan oke, de rest van het gezelschap iets minder
Wel zware boel, +11%
Vanacht ook moeten opstaan omdat ik nog een rumsmaak in mijn mond proefde.
Vanochtend ook hoofdpijn, kan ook aan die 4 Tripels en de gin tonic ervoor liggen![]()