BG's bordspelquizzen crowdfund

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
De eerste quiz viel zeer goed in de smaak, want na amper 3 uur was deze reeds door 10 personen ingevuld, waardoor de quiz volzet was.

Ik heb achteraf pas gezien dat ik als organisator de 'challenge' kan afsluiten om met dezelfde vragen een nieuwe challenge te starten, zodat alle deelnemers uiteindelijk toch kunnen deelnemen. Met een gratis Kahoot-account kunnen we ons dus behelpen, maar dan kunnen er enkel meerkeuzevragen en juist/fout antwoorden gesteld worden.

Er is een optie om een 'goedkoop' betalend account te nemen (mijn vriendin staat in het onderwijs, een vereiste om een goedkoop account te kunnen nemen). Met de volledige functies zou dit op jaarbasis op 90 euro komen, direct voor een jaar te betalen.
Zo kunnen er meer soorten vragen gesteld worden en kunnen er 50 deelnemers deelnemen aan de quizzen.

Enkele leden hebben al laten weten mee te willen helpen aan de crowdfund. In dit topic mag je je interesse laten blijken indien je mee wil helpen met sponsoring. Dit is geheel vrijblijvend! Als er prijzen weggegeven worden, maakt iedereen er aanspraak op, zonder uitzondering.

De bedoeling is dat ik elke week een quiz opstel met 10 vragen, naast mijn wekelijkste Match game-wedstrijdjes (match game 2 is nog open om deel te nemen!).

Ik ga ook eens luisteren bij winkeliers of ze spellen kunnen sponsoren, maar ik kan hierbij uiteraard niets beloven.

Ik wil bij deze ook gebruikmaken om jullie allemaal héél hard te bedanken. Als grote bordspelfanaat doet het deugd om te zien dat er eindelijk leven in de board game-sectie zit, iets wat bij 9lives jammer genoeg niet het geval was.

Personen die willen doneren:
StanTem
Domieneo
Savatar
Lint
Vega
NoGo
CoxM
Palasam
pamperke
Vinceness
KnightOfCydonia
wartaal
Creeping Death
 
Laatst bewerkt:
Ik doe wel mee. Ben een fan van bordspellen an sich, al heb ik niet teveel soortgelijke vrienden dus het staat op een laag pitje.
 
Ik wil altijd wel meedoen en ook iets doneren :)

Mss kan die quiz app ook voor andere dingen gebruikt worden op heel beyondgaming? Eens bespreken met je mede moderators?
 
Heb iedereen toegevoegd.

Heb de vraag gesteld aan de top van de vzw. Degenen aan wie ik het vroeg zijn er alleszins al voor te vinden, maar aangezien er nu een raad van bestuur is die over het financiële gaat, moet het nog voorgelegd worden aan hen.
Ik ga deze week werk maken van wat het precies is en het verschil tussen een gratis en betalend account.

Er werd uiteraard ook reeds doorgegeven dat we dat voor gans BG kunnen gebruiken, voorbeeld om in het Sportforum of Algemene Discussies eens een quiz te organiseren.

Ik heb er alleszins goede hoop op dat het goedkomt. En indien dat niet het geval is, dragen we elk ons steentje hier wel bij. En da's fijn om op jullie te kunnen rekenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan