Finished BG's 7e bordspelquiz

llQHEYc.png



15 vragen. Zowel meerkeuzevragen als juist/fout vragen. Daarnaast zitten er door het betalend Kahoot-account nu ook puzzels (juiste volgorde zetten) in verwerkt, zijn er meerdere antwoorden mogelijk, worden foto's stuk per stuk onthuld en kunnen afbeeldingen als antwoord gegeven worden.
Bij een goed antwoord krijg je punten. Hoe sneller je juist antwoordt, hoe meer punten je verdient.

Deze quiz kan door 50 personen worden ingevuld. Vol is vol.
Deelnemen kan tot en met dinsdag 16/2/2021.

BELANGRIJK: GEBRUIK JE BG NICKNAME! ALS IK JE NIET KAN TAGGEN, WORDT JE DEELNAME VERWIJDERD!

Deelnemen kan hier:

 
Ik was trouwens zeer verrast door het juiste antwoord ivm de Youtube kanalen. 1 had ik daar maar op 3 gezet, rest van de volgorde had ik juist.
Zo verrassend vond ik dat niet. Die stond juist, de twee middenste stonden bij mij omgekeerd. Zal na de quiz mijn redenering wel uitleggen :p
Laatste vraag heeft me wel een pak doen stijgen :)
 
Zo verrassend vond ik dat niet. Die stond juist, de twee middenste stonden bij mij omgekeerd. Zal na de quiz mijn redenering wel uitleggen :p
Laatste vraag heeft me wel een pak doen stijgen :)
Redenering = Vassal is een irritante arrogante kloot?

Sorry, voorlopig 4e...
Deze quiz lag me keihard. Net uit de top 3 gevallen.
Sorry.

En ook sorry aan @Lint want die heeft het hier al te verduren gehad precies.
SEG MANNEKES TIS AL GOED EH. Int vervolg speel ik pas de maandag erna.
 
Als je dat meent, vind ik dat echt extreem flauw :p Ik ben blij dat hij doet wat hij doet, want hij heeft een groot aandeel in mijn collectie.
Euhm het was eerder een half ludiek antwoord naar @Creeping Death. Ik gok dat de echte reden van @Creeping Death is dat Whatch it played meer korte "how it's played" videos heeft tov de anderen.

Maar ik persoonlijk vind ik Vasel (niet Vassal wat ik eerst typete :S) inderdaad een vervelende kerel ja. Dat is ook direct de reden dat ik niet luister naar TDT. Voor de rest maakt het mij weinig uit hoor.
Wat bedoel je met "aandeel in mijn collectie"? Dat je dingen koopt op zijn aanraden? Want hij designed zelf niet eh.
 
Euhm het was eerder een half ludiek antwoord naar @Creeping Death. Ik gok dat de echte reden van @Creeping Death is dat Whatch it played meer korte "how it's played" videos heeft tov de anderen.

Maar ik persoonlijk vind ik Vasel (niet Vassal wat ik eerst typete :S) inderdaad een vervelende kerel ja. Dat is ook direct de reden dat ik niet luister naar TDT. Voor de rest maakt het mij weinig uit hoor.
Wat bedoel je met "aandeel in mijn collectie"? Dat je dingen koopt op zijn aanraden? Want hij designed zelf niet eh.
Goh, ik heb het veeeeel meer voor Sam Healey (die nu spijtig genoeg weg is), en vooral Zee Garcia (oprechte en grappige kerel), maar ik vind Tom best wel oké. Zonder hem was er geen Dice Tower, en ik ben fan van hun top 10/top 100 lijstjes. Vooral dat heeft mij al richting véél spelletjes gestuurd die nu in mijn collectie zitten, dus dat is wat ik ermee bedoelde. Dat hij zelf geen designer is weet ik ook wel :p
Ik haal zelf meer uit die top 10 lijstjes, want ze geven uiteindelijk korte samenvattingen van wat het spel inhoudt, en wat het goed maakt. Reviews daarentegen, die bekijk ik enkel als het spel TOCH al op mijn radar stond.
 
Euhm het was eerder een half ludiek antwoord naar @Creeping Death. Ik gok dat de echte reden van @Creeping Death is dat Whatch it played meer korte "how it's played" videos heeft tov de anderen.

Maar ik persoonlijk vind ik Vasel (niet Vassal wat ik eerst typete :S) inderdaad een vervelende kerel ja. Dat is ook direct de reden dat ik niet luister naar TDT. Voor de rest maakt het mij weinig uit hoor.
Wat bedoel je met "aandeel in mijn collectie"? Dat je dingen koopt op zijn aanraden? Want hij designed zelf niet eh.
Da's inderdaad de echte reden. Echt mijn go to site wanneer er volk komt en we iets nieuws spelen. Vasel vind ik wel oké maar ik hoor liever Zee bv
 
Haha damn, schandalig slecht. Die top 10000 en youtube was echt wel boeken dicht voor mij :LOL:. Niet normaal in wat voor downward spiral ik terecht kom wanneer ik een fout maak. Bijna bij elk fout antwoord luidop gevloekt omdat ik het eigenlijk moest weten. Leuk initiatief dat mij tot nu toe was ontgaan eigenlijk. (y)

Rising Sun
was ik vandaag nog aan het zoeken voor mijn top 10 en kon er echt niet opkomen om een of andere brainfart reden. Bedankt!
 
Terug
Bovenaan