Finished BG's 7e bordspelquiz

llQHEYc.png



15 vragen. Zowel meerkeuzevragen als juist/fout vragen. Daarnaast zitten er door het betalend Kahoot-account nu ook puzzels (juiste volgorde zetten) in verwerkt, zijn er meerdere antwoorden mogelijk, worden foto's stuk per stuk onthuld en kunnen afbeeldingen als antwoord gegeven worden.
Bij een goed antwoord krijg je punten. Hoe sneller je juist antwoordt, hoe meer punten je verdient.

Deze quiz kan door 50 personen worden ingevuld. Vol is vol.
Deelnemen kan tot en met dinsdag 16/2/2021.

BELANGRIJK: GEBRUIK JE BG NICKNAME! ALS IK JE NIET KAN TAGGEN, WORDT JE DEELNAME VERWIJDERD!

Deelnemen kan hier:

 
Verdomme! Ik had voor het eerst een heel mooie streak, en dan 3 foute antwoorden na elkaar :p Maar goed, toch mijn beste deelname tot nu toe volgens mij.
 
Ik was trouwens zeer verrast door het juiste antwoord ivm de Youtube kanalen. 1 had ik daar maar op 3 gezet, rest van de volgorde had ik juist.
 
Oh dju, ik was goed begonnen met goeie gokjes en toen ging het naar beneden - voorlopig wel 5des :) Maar zal snel dalen bij meer deelnemers :p
 
OMFG ik mis gewoon de op 2 na meest easy vraag van de hele quiz.
CASTLE THE OF BURGUNDY. YEAH RIGHT *tears*
maar ik scoor wel op vragen die ik echt niet wist, want (nog) niet op my playlist. Luck moest zich dus wat balanceren.
 
Eens mij geforceerd om wat sneller te antwoorden. Gene 3jarige rond u helpt daar ook bij :unsure:. Heel wat vragen fout die ik anders juist zou gehad hebben. Maar voorlopig 2e, es zien hoe lang dat duurt :(.

:ROFLMAO: @ de gratis puntjes

OMFG ik mis gewoon de op 2 na meest easy vraag van de hele quiz.
CASTLE THE OF BURGUNDY. YEAH RIGHT *tears*
maar ik scoor wel op vragen die ik echt niet wist, want (nog) niet op my playlist. Luck moest zich dus wat balanceren.
Lol ik snap zelfs niet hoe ge dat er van maakt? :thinking:

Muizenval
heeft blijkbaar iedereen fout, want ik zag niemand omhoog gaan :p

Ik was trouwens zeer verrast door het juiste antwoord ivm de Youtube kanalen. 1 had ik daar maar op 3 gezet, rest van de volgorde had ik juist.
1 was ik 100% zeker, ik was vooral aan het twijfelen tussen 2 en 3, maar juist gegokt (y).
Rahdo ken ik zelfs helemaal niet, dus dat was easy om die vanachter te peren.
 
Bah, snel willen zijn is duidelijk niet altijd de sleutel tot succes :D - 3 te vermijden missers, maar een top 5 zat er nooit in.
Leuk concept! (y)
 
Eens mij geforceerd om wat sneller te antwoorden. Gene 3jarige rond u helpt daar ook bij :unsure:. Heel wat vragen fout die ik anders juist zou gehad hebben. Maar voorlopig 2e, es zien hoe lang dat duurt :(.

:ROFLMAO: @ de gratis puntjes


Lol ik snap zelfs niet hoe ge dat er van maakt? :thinking:

Muizenval
heeft blijkbaar iedereen fout, want ik zag niemand omhoog gaan :p


1 was ik 100% zeker, ik was vooral aan het twijfelen tussen 2 en 3, maar juist gegokt (y).
Rahdo ken ik zelfs helemaal niet, dus dat was easy om die vanachter te peren.
Ik heb te snel willen zijn zeker :D
 
Voorlopig 2e, cool!

Ik moet dringend eens Nemesis spelen precies. Er zijn al een paar vragen hierover gekomen :D
 
GODVERDOMME JONG
En ik had dan nog een domme fout bij een bepaalde vraag omdat ik het eerste woord van een antwoord zag staan bij een fout antwoord en daarop uit reflex geklikt had. Ne halve second langer lezen en ik had hem ook juist gehad.

Dus goed gedaan @StanTem, ik was boos op mijzelf maar trots op u.
 
Terug
Bovenaan