BG Tegen Kanker (16/03) in Boom

De bekendmaking van het team heeft wat vertraging opgelopen. Ik heb nog geen tijd gevonden! Maar we zijn compleet en ik laat het hier zeker nog snel weten! Maar voor nu al heel hard bedankt iedereen voor de steun, de kaap van de eerste 1.000 is bijna gerond!

We mogen nog inzamelen tot half februari, geloof ik. Dus we hebben nog wel even, maar als je het dit jaar nog wilt doen, wordt het inderdaad spannend :D

Ondertussen kan ik het loopteam ook met een gerust hart voorstellen:
40km: @Michel Drets
30km: @Strijkijzer
20km: @Zane
10km: @Loser

Dit worden de mannen die het gaan waarmaken! We hebben nog een paar bankzitters erbij, dus normaal kunnen we er wel tegen. We hebben nog wel een hele som te gaan, maar de voorbereidingen kunnen nu echt van start gaan!

Eerste week van het jaar, eerste actie van het jaar! Laat je in de bloemen zetten!

Jullie zullen het vast al gezien hebben, maar we hebben jammer genoeg voor het eerst ons doel niet gehaald...
Ondanks de vele stortingen en jullie enthousiasme. Daar ligt het niet aan. Het zat er al wel een tijdje aan te komen, ook door de verhoogde inzamellimiet die er is sinds dit jaar. Daarom hebben we ook niet harder aangedrongen, om geen valse verwachtingen te scheppen.

Maar niet te lang getreurd, het ingezamelde geld blijft in ons potje zitten en dat zetten we gewoon over naar volgend jaar. En dan halen we ons doel uiteraard. Het blijft een inzameling voor Kom Op Tegen Kanker, en die hebben we sowieso ook al geholpen dit jaar. Daar mogen we met z'n allen toch weer fier op zijn.

Het is jammer voor het loopteam, maar zij zijn ongelofelijk hard bedankt dat ze zich geëngageerd hebben, en ze zijn uiteraard de eersten op de lijst voor volgend jaar, als ze dan nog willen!

Terug
Bovenaan