Bloemetjesposts KOTK2025

Ik vind de invalshoek die @mac-bc brengt een broodnodige die vaak te snel wordt weggewuifd. Niet alleen omdat ik graag stemmen uit zo veel mogelijk hoeken hoor, maar ook omdat ik zijn bijdrages vaak nuttig vind en ik het veel vaker eens ben met het uitgangspunt van zijn posts dan ik misschien wel wil toegeven. Ik denk dat veel mensen nog iets kunnen leren van zijn engagement dat leidt tot daadwerkelijke actie (in tegenstelling tot de Twitter-outrage-met-pitchforks) en van zijn gemeenschapszin en gevoel voor rechtvaardigheid voor die groep.

Bedankt @horste ... deze vind ik quasi onmogelijk.

Daarom heb ik hem uitbesteed aan ChatGPT!

Loser is een onmisbare kracht binnen het BeyondGaming-forum. Als supermoderator toont hij een niet-aflatende toewijding aan de gemeenschap, waarbij hij moeiteloos evenwicht weet te bewaren tussen passie en precisie. Zijn betrokkenheid bij initiatieven zoals de 100km-run voor Kom Op Tegen Kanker onderstreept zijn inzet voor zowel het forum als maatschappelijke doelen. Hoewel hij soms zó gedetailleerd op onderwerpen ingaat dat het lijkt alsof hij een doctoraat voorbereidt, draagt die grondigheid bij aan de kwaliteit van discussies in het 'Politiek & Actualiteit'-gedeelte. Zijn evenwichtige aanpak en bereidheid om naar de gemeenschap te luisteren maken hem tot een gewaardeerde en gerespecteerde leider binnen het platform.

Ik moet zeggen, ik vond het niet eerlijk voelen. Maar om nu een complimentenpost over mezelf te schrijven? Ik sta open voor heel veel meningen en ben altijd bereid te leren. Misschien beschrijf ik het beter als een onstilbare nieuwsgierigheid, die kan overslaan op alles. Ik kan door alles geboeid raken. Ik blijf ook heel lang het beste zien in mensen en hopen dat we kunnen overeenkomen, waardoor ik nog bijna alles vergeef en dat nog heel lang.

Bedankt @horste ... deze vind ik quasi onmogelijk.
Tsjah, ik heb aan de rest van het forum ook gevraagd om complimenten te schrijven over jou, maar dat was dus de gangbare reactie 🤷‍♂️ Dus dan maar € 20 gegeven zodat er toch iemand het zou doen :p

Neenee, je verdient het ook wel eens!

Ik ga moeite hebben om het hier kort te houden. Maar meer nog dan de ongelofelijke en mateloze inzet van onze admin @Cyberkef is het zijn hart voor de community dat ik bewonder. Goed, dat hij zich uit de naad werkt, appreciëren we vanzelfsprekend, en zonder hem was er al drie keer niks meer geweest om over te zetten naar onze nieuwe thuis, die hij ook nog eens heeft moeten bouwen. Maar als wij als vrijwilligers zijn geduld weer eens veel te veel op de proef stellen, is het toch de community die telkens de doorslag geeft. Ik denk dat hij vaak wou dat hij er minder om gaf, maar het is nu zo en hij zal het ermee moeten doen! En wij varen er wel bij!

@TRUMP is verknocht aan het forum, maar het forum ook aan hem. Zonder enige twijfel is hij de SEO-koning van de spraakmakende topics en heeft hij al voor veel amusement gezorgd. En je moet het hem nageven, als hij ergens achter staat, staat hij er pal en volledig achter. Maar het siert hem dat hij zelfs van daaruit zich kan bedenken, een fout kan erkennen en zijn excuses kan maken. Er zijn er niet veel die die twee kanten beiden bezitten.

Terug
Bovenaan