Bezoeker 1340 heeft honger in RollerCoaster Tycoon Adventures Deluxe

Ik ben destijds met RollerCoaster Tycoon opgegroeid. Ik speelde het kapot op de allereerste PlayStation en spellen zoals Planet Coaster en consoorten konden me nooit helemaal overtuigen zoals Atari's game dat met succes deed. Wie destijds de verslaving gemist heeft, krijgt nu een nieuwe kans. Bezoeker 997 vindt de uitgang niet en bezoeker 1340 heeft honger. Het is aan jou om alle bezoekers in RollerCoaster Tycoon Adventures Deluxe tevreden te houden op Nintendo Switch, PlayStation 5 en 4 en Xbox Series X en S.

Als een officiële update die voortbouwt op het geliefde pretparksimulatiespel van Atari voor consoles, brengt RollerCoaster Tycoon Adventures Deluxe tachtig nieuwe attracties, waaronder enkele met seizoensgebonden thema's, waardoor het totale aantal op een indrukwekkende tweehonderd exemplaren komt! Deze nieuwe RCT-iteratie wordt een traktatie voor alle leeftijden, zowel voor nieuwe als ervaren achtbaanbouwers. RollerCoaster Tycoon Adventures Deluxe stelt spelers in staat om wilde, levensgevaarlijke achtbanen te creëren die draaien en keren, duiken en draaien, allemaal naar hartenlust van hun creativiteit.

RollerCoaster Tycoon Adventures Deluxe brengt een vernieuwde, vereenvoudigde benadering van de geliefde pretparksimulatie. Met een volledig nieuwe, consolevriendelijke interface en prestatie-optimalisaties is het volgens de uitgever nog nooit zo eenvoudig geweest voor spelers om het park van hun dromen te bouwen (hoe chaotisch dat ook mag zijn!). De intuïtieve gameplay biedt drie verschillende spelmodi, elk zorgvuldig afgestemd op soepele bediening met consolecontrollers om je creatieve vindingrijkheid en leidinggevende vaardigheden te testen. Bovendien stelt RollerCoaster Tycoon Adventures Deluxe parkbouwers in staat om te kiezen uit vier omgevingen, waaronder besneeuwde Alpenbergen, uitgestrekte woestijnkloven, exotische jungle-tropen en zelfs een maanlandschap. Want in de ruimte kan niemand het geschreeuw van je achtbaanrijders horen!

 
Terug
Bovenaan