Nee, voor ik het doorhad was mijn pint al half binnen ....Hoezo onbewust? Een saus klaargemaakt met bier in vandaag?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, voor ik het doorhad was mijn pint al half binnen ....Hoezo onbewust? Een saus klaargemaakt met bier in vandaag?
Is er ook een optie: "ik wou echt meedoen maar..."?Mensen die willen, mogen altijd eens stemmen in onze poll m.b.t. tournée minérale. Momenteel staat de “nee, ik doe niet mee”-kant op voorsprong.

Waarom zouden ze dat vergeten? Om te beginnen ben je een uitzondering dus is niet zo moeilijk om te onthouden. En anders zijn het verre kennissen ipv vrienden.Als ik alcohol krij dan zeg ik gewoon: "Dat is vriendelijk bedankt maar ik drink eigenlijk niet."
Dan krijg ik meestal als antwoord: "Ah oei, mijn excuses, dat wist ik niet."
Voor de rest doe ik daar dan niet moeilijk over. Hopelijk weten ze het dan tegen de volgende keer![]()
Evi Hanssen geeft tips om alcohol (tijdelijk) af te zweren
Zelfs als je elke dag maar één of twee glazen drinkt, vergiftig je je lichaam elke keer een beetje. De meeste mensen willen niet horen hoe nefast alcohol kan zijn --> MAAR 1 of 2 glazen gemiddeld per dag noem ik al véél. Dat is al géén 'maar' meer .. dat is best véél.
Een paar maanden géén druppel alkohol drinken doet je u beter voelen! (Ze zegt dat niet letterlijk maar daar komt het wel op neer)
Mijn antwoord: Nope. (maar dat is persoonlijk)
Ik heb regelmatig periodes dat ik véél drink en periodes dat ik niks drink (maandenlang).
Of ik een verschil merk ik mijn gezondheid? Geen enkele millimeter.
Ik kan niet voor anderen spreken, en te is te. En misschien ben ik nog te jong (46). En toen ik echt te veel dronk en ik stopte, ja dan voelde ik na een tijdje wel het verschil (en voelde ik mij inderdaad beter zonder alkohol). Maar van eens een glas of twee te drinken per week (niet per dag)??? Mmm nope.
Ik ben gewoon eerlijk
Vergeet ook wel niet het psychologisch effect en gewoon al de gedachte: alkohol is niet goed. Conclusie: ik voel mij precies beter.Malika, raar. Iedereen die ik ken voelt zich beter na 3/4 weken geen alcohol. Nu ja, je kan ook gewoon die 3 leffe’s er aftrainen met sport. Dan voel je je ook goed. Tenzij je nadien direct 3 leffe’s drinkt![]()
Ik vind palm NA beter dan de gewone. En de leffe en Jupiler staan hier standaard in de koelkast.Er zijn de laatste jaren wel betere alcoholvrije alternatieven bijgekomen. Die Palm NA vind ik even goed als de echte Palm.
De blonde leffe daarentegen ...
Ik vind palm NA beter dan de gewone. En de leffe en Jupiler staan hier standaard in de koelkast.
Maar Martini was zowat de enige alcoholische drank die ik écht lekker vind waar geen alternatief voor bestond. Dat is er nu wel (maar nog niet voor de witte) maar de smaak is echt heel sterk.

Hier lijkt die fles wel roder, maar dat ja![]()
Deze? Ik drink graag Martini en ben dus wel geïnteresseerd![]()

![]()
Deze? Ik drink graag Martini en ben dus wel geïnteresseerd![]()