Betaalbare last-minute bestemmingen

Heeft er iemand goeie aanraders waar we eind juni nog op reis naar zouden kunnen met de auto, zonder een fortuin te spenderen. We dachten aan Zuid-Engeland eens te bezoeken. Qua weer wss niet veel soeps maar wel interessante cultuur, stadjes bekijken etc. Mijn vriendin gaat ook 6 maand zwanger zijn dus stevige bergwandeling enzo, dunno of dat erin zal zitten. Dus zou ik eerder opteren voor zoiets. Enfin, als het nog niet te duur geworden is allemaal aangezien ik redelijk laat ben.
 
Heeft er iemand goeie aanraders waar we eind juni nog op reis naar zouden kunnen met de auto, zonder een fortuin te spenderen. We dachten aan Zuid-Engeland eens te bezoeken. Qua weer wss niet veel soeps maar wel interessante cultuur, stadjes bekijken etc. Mijn vriendin gaat ook 6 maand zwanger zijn dus stevige bergwandeling enzo, dunno of dat erin zal zitten. Dus zou ik eerder opteren voor zoiets. Enfin, als het nog niet te duur geworden is allemaal aangezien ik redelijk laat ben.
Vergeet niet dat de overtocht redelijk in prijs gestegen is en dat je een paspoort nodig hebt.
Maar mooie streek, lekker eten, ...
 
Voor 7 dagen en 2 personen hoeveel zou je budgetteren?
Tis al 250 voor de shuttle met de auto begin juli. Dus pakt 200? Kun je simuleren.
650€ logies afhankelijk van wat jullie willen, b&b genoeg te vinden.
70 de man paspoort.
Ivm weer, zal wel meevallen, ben al in april en september geweest. Machtige streek. Als je tot in cornwall geraakt, drink Korev Bier 😎 en breng paar flessen mee voor mij 🤣
 
Tis al 250 voor de shuttle met de auto begin juli. Dus pakt 200? Kun je simuleren.
650€ logies afhankelijk van wat jullie willen, b&b genoeg te vinden.
70 de man paspoort.
Ivm weer, zal wel meevallen, ben al in april en september geweest. Machtige streek. Als je tot in cornwall geraakt, drink Korev Bier 😎 en breng paar flessen mee voor mij 🤣
Paspoorten hebben we al. Restaurants en eten, transport (evt trein), parking, naft voor den auto komt er ook bij. Dus ik denk ergens 1700 ofzo?
 
Paspoorten hebben we al. Restaurants en eten, transport (evt trein), parking, naft voor den auto komt er ook bij. Dus ik denk ergens 1700 ofzo?
Das wel veel denk ik... Kan goedkoper allesinds.
Auto op de trein zal rond de 200 zijn.
Dover - Cornwall is 550 km. 200€ aan naft? Ik reken aan 900km per tank met een diesel en 100€ per tank.
 
Paspoorten hebben we al. Restaurants en eten, transport (evt trein), parking, naft voor den auto komt er ook bij. Dus ik denk ergens 1700 ofzo?
Met 1700 kom je er zeker, maar afhankelijk van wat je eet en waar je slaapt natuurlijk 😀
Vaak hebben pubs lekker en betaalbaar eten. Leuke streek.
Neem u een wetsuit mee, kan je altijd in zee. Heel wat goede surf/bodyboardplekjes.
 
Anders eventueel de Cotswolds en de universiteitsstad Bath. Ook een paar uur rijden van Dover, en zeker de moeite waard. Ideaal voor een trip van een weekje. 2-3 dagen Bath en daarna wat meer noordelijk in de cotswolds logeren.
 
Ik kan bevestigen dat Bath een leuke stad is om te bezoeken. Wij combineerden met enkele stadjes/dorpjes in de omgeving. Op de heenweg hebben we Stonehenge bezocht, ook interessant. En op de terugweg Canterbury.
 
Terug
Bovenaan