Betaalbaar webdesign

Pompie

New member
Ik ben al 2 jaar zelfstandige en wil een nieuwe website laten maken. Via google kwam ik bij 2 webbureau's terecht. Echter, ze starten vanaf 5000 euro en dan is het nog 1000 euro per jaar. Ik wil zelf ook gevonden worden via Google en daarvoor vragen ze 800 euro per maand. Als kleine zelfstandige kan ik dat niet betalen. Ik wil wel een professionele website die er goed uit ziet en lokaal gevonden wordt!! Waar kan ik hiervoor terecht? Budget is zo'n 1000 - 1500 euro vooor de website. Alvast bedankt.

Ik ben al 2 jaar zelfstandige en wil een nieuwe website laten maken. Via google kwam ik bij 2 webbureau's terecht. Echter, ze starten vanaf 5000 euro en dan is het nog 1000 euro per jaar. Ik wil zelf ook gevonden worden via Google en daarvoor vragen ze 800 euro per maand. Als kleine zelfstandige kan ik dat niet betalen. Ik wil wel een professionele website die er goed uit ziet en lokaal gevonden wordt!! Waar kan ik hiervoor terecht? Budget is zo'n 1000 - 1500 euro vooor de website. Alvast bedankt.
Misschien niet helemaal wat je vraagt, maar ik heb mijn website via Squarespace gemaakt en ben er wel tevreden over. Relatief simpel in elkaar te steken en gemakkelijk te optimaliseren voor mobiel ook. Ik betaal daarvoor 11 euro per maand + iets van 15 per jaar voor mijn domeinnaam. Bij mij is het wel gewoon een portfolio website, voorlopig zonder al te veel speciallekes zoals een shop ofzo. Dus het hangt wel af van wat voor website je nodig hebt.

Je mag me altijd in DM sturen met wat je exact op de site zou willen. Kan je misschien wel helpen.

Terug
Bovenaan