Bestelwagens en camionettes

Mercedes Vito is blijkbaar nog altijd de derde generatie geïntroduceerd in 2014. Komt er geen vierde generatie aan? 10 jaar is wel heel lang..
 
Aan het denken om een goedkope partner of gelijkaardig iets te kopen. Liefst zo goedkoop mogelijk. Benzine of diesel maakt niet echt uit. Zijn er zaken om rekening mee te houden? Meeste hebben meer dan 150.000 km
Als je niet in de milieuzone moet zijn, ik heb ookeen oude partner 1.9D 250000km gekocht jaren geleden. Komt niets aan, start en rijdt altijd. Wel een tam beestje qua snelheid maar dat maakt me niet uit.
Gekocht voor 1000€ en er nog 1000€ uitgegeven voor volledig zelf in orde te zetten. Beste aankoop ever.
Aandachtspunten zijn, olielekken, speling achteras, versnellingsbak, koppelingskabel( bediening)
 
Wat is een realistische korting op een bestelwagen? Ik krijg 6.7% korting op een Mercedes Citan
Imo zegt korting toch niks. De prijs die je betaald is relevant. Ik wil u gerust 50 procent korting geven op een citan die ik u wil verkopen voor 150k euro hoor.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan