Yvezz
Well-known member
Op 28/04 stap ik hier in de stad binnen bij een pc winkel.
Ik plaats een bestelling in de winkel zelf en betaal een voorschot.
De verkoper zei duidelijk dat ik deze midden volgende week mocht verwachten (week18).
Na een paar telefoons over en weer, krijg ik op vrijdag 05/05 te horen dat hun leverancier aan het verhuizen was en dat de levering vertraging had.
Het zou toch voor week19 moeten lukken, zie de verkoper.
Nu zijn we woensdag en weet ik nog steeds van niks, het geduld raakt op bij mij.
Wat zijn mijn rechten als klant?
EDIT: Net toch telefoon gekregen, zou vandaag moeten geleverd worden, fingers crossed.
Ik plaats een bestelling in de winkel zelf en betaal een voorschot.
De verkoper zei duidelijk dat ik deze midden volgende week mocht verwachten (week18).
Na een paar telefoons over en weer, krijg ik op vrijdag 05/05 te horen dat hun leverancier aan het verhuizen was en dat de levering vertraging had.
Het zou toch voor week19 moeten lukken, zie de verkoper.
Nu zijn we woensdag en weet ik nog steeds van niks, het geduld raakt op bij mij.
Wat zijn mijn rechten als klant?
EDIT: Net toch telefoon gekregen, zou vandaag moeten geleverd worden, fingers crossed.
Laatst bewerkt: