shellshock Well-known member Crowdfunder FE 24 juni 2021 #2 Daar kan natuurlijk maar één antwoord op zijn:
pretoogje Well-known member 24 juni 2021 #4 heeft die ook niet gezongen over de lichtjes van de Schelde?
Lt. ZweedVoet Well-known member Crowdfunder FE 24 juni 2021 #5 pretoogje zei: heeft die ook niet gezongen over de lichtjes van de Schelde? Klik om te vergroten... Naart schijnt is die die lichtjes gaan Schoepen. Edit: nog eens opgezet en wat voor een boring kutlied is dat eigenlijk?? Vele beter! ---- King of Pop? Naar de Jail ermee! Laatst bewerkt: 24 juni 2021
pretoogje zei: heeft die ook niet gezongen over de lichtjes van de Schelde? Klik om te vergroten... Naart schijnt is die die lichtjes gaan Schoepen. Edit: nog eens opgezet en wat voor een boring kutlied is dat eigenlijk?? Vele beter! ---- King of Pop? Naar de Jail ermee!
Str8_6 Well-known member 24 juni 2021 #6 pretoogje zei: heeft die ook niet gezongen over de lichtjes van de Schelde? Klik om te vergroten... Banee.. Wel over ik spring uit een vliegmasjien.
pretoogje zei: heeft die ook niet gezongen over de lichtjes van de Schelde? Klik om te vergroten... Banee.. Wel over ik spring uit een vliegmasjien.
pretoogje Well-known member 24 juni 2021 #7 Lt. ZweedVoet zei: Naart schijnt is die die lichtjes gaan Schoepen. Edit: nog eens opgezet en wat voor een boring kutlied is dat eigenlijk?? Vele beter! ---- King of Pop? Naar de Jail ermee! Klik om te vergroten... Speciaal voor Lt Zweedvoet:
Lt. ZweedVoet zei: Naart schijnt is die die lichtjes gaan Schoepen. Edit: nog eens opgezet en wat voor een boring kutlied is dat eigenlijk?? Vele beter! ---- King of Pop? Naar de Jail ermee! Klik om te vergroten... Speciaal voor Lt Zweedvoet:
ugar Well-known member 24 juni 2021 #9 Ik verkies 'Nazi punks Fuck Off' dan The Dead Kennedies. Die zijn ook een beetje dood volgens de groepnaam, net zoals Elvis.
Ik verkies 'Nazi punks Fuck Off' dan The Dead Kennedies. Die zijn ook een beetje dood volgens de groepnaam, net zoals Elvis.
Lt. ZweedVoet Well-known member Crowdfunder FE 24 juni 2021 #10 pretoogje zei: Nee, nu weet ik het: Elvis zong van tiritomba Klik om te vergroten... El Pescado bedoelde
pretoogje zei: Nee, nu weet ik het: Elvis zong van tiritomba Klik om te vergroten... El Pescado bedoelde
DiffieHM Well-known member 30 juni 2021 #11 Ik dacht dat hem aan het bokken was, maar hij is precies gewoon research aan het doen
DiffieHM Well-known member 30 juni 2021 #13 Wie ben je aan het zoeken @Forumgebruiker ? Kunnen we helpen?
DiffieHM Well-known member 30 juni 2021 #14 @Forumgebruiker wat denk je van een nick change naar Forumlurker?
GodLikeBE-v2.0 Active member 1 juli 2021 #17 Beat it! Das goe nummerke van Elvis Door zijn obesitas andere naam Ubereat it Lol imso funny