Ergens in 2020 een 2de hands videokaart op tweakers gekocht, de gebruiker had goede reviews en de prijs was niet overdreven laag ten opzichte van andere zoekertjes. Bij het overschrijven zegt mijn buikgevoel dat er iets niet klopt, wat ik negeerde.
Dag erna wil ik een PM sturen om mij iets te laten weten... dan gaat dit niet, account is plots verbannen en ik weet genoeg. Nog daar de politie geweest voor PV en naar de bank geweest en nooit meer iets van gehoord.
Paar jaar later koop ik dan maar via coolblue een nieuwe videokaart met hdmi kabel, wordt die gewoonweg door de postbode gestolen. De hdmi kabel zat in de brievenbus, het grote pakket, de videokaart was nergens te bespeuren. Ik ben meteen de postbode gaan aanspreken, die ik iets van achter uit zijn camionette naar de voorkant zag brengen. Jammer genoeg niet tot aan het busje gelopen om te kijken
.
Uiteindelijk na heel wat papierwerk mijn geld teruggekregen, maar als ik die jonge postbode onder druk begon te zetten, begon die in het engels te praten. Uiteindelijk is hij van de ronde verdwenen.
Dag erna wil ik een PM sturen om mij iets te laten weten... dan gaat dit niet, account is plots verbannen en ik weet genoeg. Nog daar de politie geweest voor PV en naar de bank geweest en nooit meer iets van gehoord.
Paar jaar later koop ik dan maar via coolblue een nieuwe videokaart met hdmi kabel, wordt die gewoonweg door de postbode gestolen. De hdmi kabel zat in de brievenbus, het grote pakket, de videokaart was nergens te bespeuren. Ik ben meteen de postbode gaan aanspreken, die ik iets van achter uit zijn camionette naar de voorkant zag brengen. Jammer genoeg niet tot aan het busje gelopen om te kijken
.Uiteindelijk na heel wat papierwerk mijn geld teruggekregen, maar als ik die jonge postbode onder druk begon te zetten, begon die in het engels te praten. Uiteindelijk is hij van de ronde verdwenen.