GETHEZ Well-known member Vandaag om 17:28 #1 Ahhhh, ben ik blij dat zakkemakke een nieuw station zal krijgen. Bluvn goan!
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member Vandaag om 21:23 #2 En wat zijn dan de beste aansluitingen voor die trein?
Hit Hard Well-known member Crowdfunder FE Vandaag om 21:36 #3 Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield zei: En wat zijn dan de beste aansluitingen voor die trein? Klik om te vergroten... USB en HDMI volgens mij.
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield zei: En wat zijn dan de beste aansluitingen voor die trein? Klik om te vergroten... USB en HDMI volgens mij.
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member Vandaag om 21:39 #4 Hit Hard zei: USB en HDMI volgens mij. Klik om te vergroten... Ik dacht coax
GETHEZ Well-known member Vandaag om 21:45 #5 Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield zei: Ik dacht coax Klik om te vergroten... Don't believe the hoax
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member Vandaag om 21:57 #6 GETHEZ zei: Don't believe the hoax Klik om te vergroten... Kan je scarten in zakkemakke?
GETHEZ Well-known member 44 minuten geleden #7 Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield zei: Kan je scarten in zakkemakke? Klik om te vergroten... Nee, wel koekentroef, de catch is dat het vs. BdP zal zijn...
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield zei: Kan je scarten in zakkemakke? Klik om te vergroten... Nee, wel koekentroef, de catch is dat het vs. BdP zal zijn...
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member een moment geleden #8 GETHEZ zei: Nee, wel koekentroef, de catch is dat het vs. BdP zal zijn... Klik om te vergroten... Dan gaat de nmbs dat station wel buiten de zone plaatsen. Alle Willy’s en Marjetten gaan stranden
GETHEZ zei: Nee, wel koekentroef, de catch is dat het vs. BdP zal zijn... Klik om te vergroten... Dan gaat de nmbs dat station wel buiten de zone plaatsen. Alle Willy’s en Marjetten gaan stranden