Het grappige is dat ze dat concept met de shuttebussen nu al kunnen doen, want het is momenteel ook al problematisch. Ik begrijp natuurlijk dat jij als niet Bruggeling er geen impact van hebt. Maar ik woon er niet zo ver vanaf en sta er niet voor te springen (zelf los van mijn voorkeur voor Cercle). Het stadion op de oorspronkelijke locatie bij Loppem was gewoon een veel betere optie qua bereikbaarheid met de wagen, aangezien het grootste deel met de auto komt.Een groter deel van de buurt stond nochtans achter de plannen, dat hebben ze ook laten weten.
Buurtbewoners Club Brugge trekken naar Raad van State: niet tegen, maar vóór nieuw stadion
![]()
Buurtbewoners Club Brugge trekken naar Raad van State: niet tegen, maar vóór nieuw stadion | VRT NWS Nieuws
Bijna 200 buurtbewoners van Club Brugge trekken samen naar de Raad van State vóór een nieuw stadion. Club Brugge wil op de huidige Jan Breydelsite een nieuw stadion bouwen voor 40.000 supporters en een grote, groene parking aanleggen. "Enkele tegenstanders houden het project tegen, maar de...vrtnws.be
Randparkings met shuttlebussen, verbod op straatparkeren in de buurt https://stadion.clubbrugge.be/nl/nieuws/video-mobiliteitsplan-nieuw-stadion-toegelicht
Het is lastig hè

. Benieuwd of dat nog gaat kunnen in het nieuwe stadion