Voor heel veel mensen is dat weldegelijk 50% belasten
heel veel mensen geloven ook in complottheorieën.
Dat is dus geen argument.
Zo kan je alles op flessen trekken
Het is niet op flessen trekken, slechts een minderheid werkt bij een voltijds arbeidsregime 38 uur/week, een deftig deel werkt officieel 20, 24, 35, 36,5 , 37 of 37,5. Dat gaat over grote sectoren, he. .
Dan is het niet voltijds gaan werken ook omzeilen van belastingen?
Werkgevers die hun werknemers zoveel uren minder kunnen laten werken als wettelijk vastgelegd lijken me economisch niet rendabel.
toch wel.
Maar wss doel je op subsidieslurpende vzw'tjes? Dan is de oplossing simpel: schrap de subsidies
En in uw geval: voer eindelijk belasting in voor vakbonden!
Belasting voor vakbonden zal in de praktijk niks veranderen, daar zijn we ook niet tegen. Enneuh: mijn werkgever heeft wel degelijk een btw-aangifte waarbij we wel degelijk netto btw betalen. Ik denk dat je rechtspersoonlijkheid voor syndicale activiteiten bedoelt, dat heeft niks met fiscaliteit te maken.
Het staat ook open voor iedereen om te sparen en te beleggen. Maar dat moet blijkbaar afgestraft worden door de helft van de winst af te roamen.
Opnieuw foute voorstelling. Geen 50%. En niet afgestraft, gewoon behandeld zoals ander inkomen.
Leg dan minimumloon vast zoals bij bedrijfsleiders. Betaal je minder dan werk je niet voltijds
kan je eens uitleggen hoe een eenmanszaak een loon uitbetaalt? Indien je de minimumbedrag voor berekening RSZ bijdragen voor zelfstandige in hoofdberoep bedoelt, dat is verre onder het minimumloon van een werknemer.
Maar ok: een zelfstandige die zal belast worden op een voltijds fictief loon van ongeveer 16500 euro als hij niet als deeltijdser wil behandelt worden' vooruit zal daar zeker mee akkoord gaan.
Je hebt een contractuele tewerkstellingsbreuk en een effectieve tewerkstellingsbreuk. Enkel de effectieve t3lt uiteraard
mijn effectieve is 40/40. Verandert dus niks.
Sorry, somedude, je denkt echt niet goed na bij je constructies, die zouden zelfs UNIZO afschieten wegens teveel omzeiling mogelijk en negatieve effecten.