Soort zoekt soort?Mijn ex was mij aant bedriegen met redelijk groot krapul imo

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soort zoekt soort?Mijn ex was mij aant bedriegen met redelijk groot krapul imo

Ja man.Mijn ex was mij aant bedriegen met redelijk groot krapul imo, die gast had mij nog telefonisch bedreigd nadat dat uitkwam.
Dan een jaar later stuurde ik haar nog eens een facebook berichtje omdat we toch nooit deftig afscheid hadden kunnen nemen.
Zij belde me en zei dat het allemaal een misverstand geweest was, dat dat helemaal geen "nieuw vriendje" was maar een collega enz.
Ze begon mij terug sms'en te sturen, dat ze nog veel aan me gedacht had en wilde terug eens afspreken, ik reageerde daar niet afstandelijk op. Op een morgen krijg ik plots telefoon van dat stuk krapul, dit maal bedreigt hij me met de dood, hij zegt dat hij getrouwd is met haar. Even later belt mijn ex zelf mij op half huilend en gillend, duidelijk op speaker-mode, om te vragen "waar al die leugens die ik verspreid vandaan komen die ik tegen haar man gezegd heb". Nadat ik gewoon wat eerlijke antwoorden geef wordt de telefoon door een ander ingegooid. Ik wil me niet voorstellen wat er daarna gebeurde. Daarna is al haar social media gewist en vervangen door "gedeelde profielen" met haar man. Een jaar later zag ik op die facebook dat ze een eerste kindje hadden.
99.. als'k de kracht dan nog heb duw ik die van mij gewoon van den trap hoor. Ongeveer evenveel papierwerk.
Ben je daarmee naar de politie gegaan? Lijkt me verstandig bij dergelijke dreigementen dat daarvan al iets op papier staat bij de politie. Als er zich iets moest voordoen dan kan dat alleen maar in uw voordeel spelen, lijkt me.Ik heb toch even schrik gehad voor mijn veiligheid, die man was al eens geseind geweest voor het in coma slaan van iemand. Wat ik niet vertelde hier boven: die man belde me onder het voorwendsel van "de broer van mijn ex" te zijn om te vragen waar ik mee bezig was. Het is pas vanaf ik zei "maar als zij getrouwd is waarom probeert ze dan nog terug met me af te spreken is zij niet tevreden in dat huwelijk ofzo?" dat zijn masquerade flipte en hij riep dat hij haar man was en me kapot ging maken dat zweerde hij. Nu misschien heeft mijn ex mij wel in bescherming genomen. In the end everybody's happy denk ik, dit is al 15 jaar geleden en zij zijn nog altijd samen hebben 3 kinderen en ik heb ook een happy life. Alleen ja nu heb ik nog altijd geen deftig afscheid kunnen nemen, dat vind ik niet zo leuk maar so be it.
Maar voor iedereen is de begindatum anders het kan een eerste date, eerste kus, eerste keer seks of gewoon als ze het expliciet bewoord hebben zijn.
En misschien vandaar?
Ik heb geleerd dat zo een personen blijven bedriegen/vreemd gaan.
Geen relatiemateriaal
idd das waar
Op zich maakt het mij niet veel uit om welke reden ze die begindatum hebben genomen, of dat nu een eerste date/kus/vrijpartij/... is. Maar je bent dan sowieso al wel aan het afspreken geweest met uw potentiele partner en om dan kort daarna even tussendoor te gaan poepen vind ik maar vreemd.
Da's toch hetzelfde als jij of ik een match hebben met een interessante vrouwtje en je bent aan het daten (en je hebt wellicht al eens gekust) en na een week of twee ga je tussendoor even met een andere griet poepen?
Stevig verhaal maar ik snap niet wat ge van een deftig afscheid dan juist verwacht of nu nog mist. 15 jaar na de feiten gaat zij geen nood hebben een verklarende babbel die ook alleen maar een situatie bevestigt die je zo ook al prima kan inschatten. De exacte details van toen kennen zijn in dit geval de extra miserie niet waard.Alleen ja nu heb ik nog altijd geen deftig afscheid kunnen nemen, dat vind ik niet zo leuk maar so be it.
Netjes afsluiten is helaas niet altijd mogelijk. Ik heb ook zo'n ex. Ik hoor daar al 25 jaar niks meer van en dat is toen echt alles behalve netjes afgesloten (vooral langs haar zijde). Maar ja, geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt terug contact op te nemen. Dat is olie op het vuur gooien.Gewoon netjes afsluiten had fijn geweest maar in dit geval zat dat er niet meer in.
Niet tegen kunnen... ik denk dat zulke zaken bij quasi iedereen wel wringen, maar in termen van een aantal weken/maanden. Ik vind het toch vreemd dat men zich 15 jaar na datum niet zulke dingen kan heen zetten.Ik ben ook zo iemand die daar niet echt tegen kan, maar het is wat het is. "It is sometimes better to move on."
Want dat is wel duidelijk de categorie waar iemand die je 15 jaar lang niet hoort in valt...Oké, maar dan nog.Al van kleinsaf kan ik niet tegen situaties die niet opgelost zijn of ambras dat niet uitgepraat is. Tis precies alsof je dat altijd maar blijft meesleuren die negativiteit. En uiteindelijk zijn dat toch mensen waar je veel mooie momenten mee gedeeld hebt en is dat toch maar wrang dat dat dan eindigt met wat verrassingen doodsbedreigingen gegil en gehuil en BAM daarna niks meer. Al was het maar de kans om te zeggen "no bad feelings" en "het beste nog met je gewenst" of om eens iets te liken op haar facebook. Zo koppels dat plots uit elkaar gaan in ambras en dan in totale negeermodus/haatmodus/dont care modus gaan, en hopen dat ze elkaar nooit meer zien of horen tot ze onder de grond liggen, ik heb dat zelf nooit gesnapt.
Dat is geen nood aan een "verklarende babbel", ik wil geen verklaringen of uitleg of dergelijke.
Gewoon netjes afsluiten had fijn geweest maar in dit geval zat dat er niet meer in.
En, kunt ge dat accepteren?
Dat komt omdat ge op haar shit test gefaald hebt.Euh ja.
Alleen heeft ze me na dat afspraakje overal geblokkeerd.
)Ik heb het gevoel dat het tijd is om nog eens een berichtje te sturen. Laat weten hoe het is gegaan!Alleen ja nu heb ik nog altijd geen deftig afscheid kunnen nemen, dat vind ik niet zo leuk maar so be it.
En als hij niks laat weten... Weten we ook genoegIk heb het gevoel dat het tijd is om nog eens een berichtje te sturen. Laat weten hoe het is gegaan!