Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Al is het maar om aan te bashers aan te tonen dat het leven niet zo zwart-wit is en het iedereen kan overkomen.

Ik vind jouw verhaal wel heel verschillend van dat van Saartje. Er zijn zonder twijfel dingen die je beter anders had aangepakt en je hebt zeker fouten gemaakt. Maar het grote verschil is dat er in jouw verhaal 2 slachtoffers zijn, waarbij beiden fouten hebben gemaakt. Jij bent in de fout gegaan door het op een ander te zoeken, uw partner is in de fout gegaan door niet open te staan voor externe hulp en zo binnen de relatie het moeilijk heeft gemaakt om tot een voor beide aanvaardbare oplossing te komen.

Er is toch wel een gigantisch verschil met fout omgaan met een sowieso heel moeilijke situatie of het verhaal van Saartje waar het gaat om: YOLO als ik goesting heb om te poepen doe ik dat gewoon.

Dat maakt de vergelijking nog altijd ronduit belachelijk

Even de bal terugkaatsen - jij zegt elders dat jij niet wilt dat jouw partner met iemand anders uit eten gaat ("de kat niet bij de melk zetten"). Je hebt dus zelf sowieso geen vertrouwen in haar, hoe kan ze het dan schenden?
Bingo. Wat er niet is kan je ook niet beschadigen. Ik heb er geen vertrouwen is dat mensen in staat zijn om iedere verleiding te weerstaan. Mensen zien zichzelf vaak als rationele wezens maar het blijven gevoelsdieren die hun gedrag proberen te rationaliseren. Dat zie ik in saartje haar posts maar ook de emotionele reacties daarop.

Als de hond het vlees van het aanrecht eet zal ik vloeken. Maar tegelijkertijd weet ik ook dat dat voor hem nu eenmaal onweerstaanbaar was om dat niet te doen en dat nooit gebeurd zou zijn als ik hem niet alleen in de keuken gelaten had.

lol normale mensen gaan gewoon niet naar parenclubs en normale mensen staan ook niet te gapen als hun vriendin geneukt word.Ik weet ook wel dat die mensen een job hebben duh dat staat er los van een seriemoordenaar kan ook in een winkel werken of advocaat zijn duh.
Euh? Op basis van welke ervaring oordeel jij dat zoiets abnormaal is?

Bingo. Wat er niet is kan je ook niet beschadigen. Ik heb er geen vertrouwen is dat mensen in staat zijn om iedere verleiding te weerstaan. Mensen zien zichzelf vaak als rationele wezens maar het blijven gevoelsdieren die hun gedrag proberen te rationaliseren. Dat zie ik in saartje haar posts maar ook de emotionele reacties daarop.

Als de hond het vlees van het aanrecht eet zal ik vloeken. Maar tegelijkertijd weet ik ook dat dat voor hem nu eenmaal onweerstaanbaar was om dat niet te doen en dat nooit gebeurd zou zijn als ik hem niet alleen in de keuken gelaten had.
Heb je al een boerka besteld voor uw vrouw?
Of misschien moet je de ketting nog wat korter maken zodat ze zeker niet uit de keuken komt en niet tot enige verleiding overhaald kan worden.

Mannekes toch, ik dacht dat we in 2022 leefden en niet 1950.
Maar misschien was 1950 wel de beste periode met de -60, -70, -80ies voor de deur.
Dit topic bewijst des te meer dat de maatschappij afglijdt naar een extreme zwart-wit situatie.

Triest om zoveel veroordeling en onverdraagzaamheid te lezen hier.

En dapper van Saartje om meermaals op een waardige manier te reageren en haar standpunt te verdedigen.

Ik wel meer dingen die ik zou willen delen maar heb geen zin al dat geflame hier.

Heb je al een boerka besteld voor uw vrouw?
Of misschien moet je de ketting nog wat korter maken zodat ze zeker niet uit de keuken komt en niet tot enige verleiding overhaald kan worden.
Wat voor haar geldt, geldt ook voor mij met vrouwen he. En psss ik ben degene die in de keuken staat.

Geen privé afspraakjes met andere mannen -> Boerka, ketting en jaren '50!

En vervolgens afkomen met dit:
⬇️
Triest om zoveel veroordeling en onverdraagzaamheid te lezen hier.
😆

Zoals ik dus al net zei, mensen blijven emotionele wezens.

Der zijn der bij die het een tijd goed kunnen wegsteken, maar uiteindelijk zijn het allemaal hoeren.

Der zijn der bij die het een tijd goed kunnen wegsteken, maar uiteindelijk zijn het allemaal hoeren.
De gelegenheid schept de dief.
En dat gaat even goed op voor allerlei ander sociaal onaanvaardbaar gedrag.

Wat voor haar geldt, geldt ook voor mij met vrouwen he. En psss ik ben degene die in de keuken staat.

Geen privé afspraakjes met andere mannen -> Boerka, ketting en jaren '50!

En vervolgens afkomen met dit:
⬇️

😆

Zoals ik dus al net zei, mensen blijven emotionele wezens.
Sorry, ik ben de smiley vergeten om het sarcasme duidelijk maken 🙄

Enerzijds vind ik sommige reacties ook het fatsoen voorbij of eerder voor een beschutte werkplaats, anderzijds blijft dit natuurlijk een anoniem forum op het internet waar het niveau nog relatief ok is.

Enerzijds vind ik sommige reacties ook het fatsoen voorbij of eerder voor een beschutte werkplaats, anderzijds blijft dit natuurlijk een anoniem forum op het internet waar het niveau nog relatief ok is.
²
Met wat tegenkanting is niets mis. Anders zou het ook maar een saaie boel zijn als iedereen hier op alles 'ja' knikt en alles aanneemt.

Het is niet omdat je je verhaal of probleem hier komt posten dat je van iedereen begrip moet verwachten, dat is in het echte leven ook niet. Maar het moet wel respectvol blijven en scheldpartijen moeten achterwege blijven. Tenslotte is het ook wel interessant dat er mensen hier verhalen of meningen komen posten die niet alledaags zijn.

Helaas ken ik genoeg voorbeelden waar het ook met voorbedachte rade gebeurd is. Iedere stad zal bv. wel zo'n café hebben gekend staan als ontmoetingsplaats voor singles. Ik ken er met een vaste relatie en kind die daar iedere vrijdag gingen drinken tot ze daar een ander gevonden hadden.

Damn ik ken die precies niet wil je ze eens doorsturen?

Als een man benaderd wordt zal hij ook moeilijk hebben met nee te zeggen maar dit zal veel minder gebeuren dan dat een vrouw benaderd wordt.
Haha dat denk ik toch ook wel.

In totaal ben ik (amper) 2x zelf benaderd op 18 jaar tijd sinds ik gehuwd ben (2x er niet op in gegaan). Nochtans ben ik vrij knap (Dat hoor ik toch van de vele roddels achter mijn rug [I have spies] dat komt niet van mijzelf) en ik ben ook vrij stevig opengebloeid en zeker wel sociaal.
Het feit dat ik een trouwring draag helpt ook wel niet en de ene man heeft meer (seksuele) aantrekkingskracht dan de andere (dat moet bijna wel) :)

Maar vervang mij als man door een knappe vrouw van 47 jaar, die al 18 jaar gehuwd is. Zou die vrouw (ook al doet ze 0,0 moeite), dan ook maar 2x benaderd zijn in al die tijd? Ladies, correct me IF I am wrong, maar ergens betwijfel ik dat toch. :tongue:

---

Of ik dit erg vind dat ik zo weinig benaderd word? Neen. Het maakt het er ook allemaal veel gemakkelijker op. Als ik wil vreemdgaan dan zou mij dit wel lukken (denk ik), maar dan weet ik: het initiatief komt van mij, als er dan iets gebeurt, dan ben ik de enige schuldige ..

Laatst bewerkt:
Ook dat. En dan hebben we iets leuks om samen naar af te tellen zoals bij zo'n chocolaatjeskalender!

Bij mij is dat ook altijd een kleine victory lap als we de dag voordien gevreeën hebben en de dag nadien haar maandstonden starten.
Soms voel de maandstonden aankomen zoals Spider-man gevaar met zijn spider sense.
maxresdefault.jpg

Perfecte timing en dan weten we ook dat ze niet zwanger geraakt is.
Ahzooooo soort van shared calendar... Was ff ni mee hoe Whatsapp daarin paste :P

Begin van mijn relatie, heb ik wel eens geflirt en wat ongepaste smsje verzonden. Mijn vrouw had het door heeft ze later verteld maar is altijd bij die smsjes gebleven en die vrouw is nu een goede vriendin van ons beiden :unsure:.
Denk moest het toen verder zijn gegaan zou ik wel geplooid hebben, en kort erna hebben we alle twee ons eerste kindje gekregen en die vrouw had net een woning gekocht nja maakt het ni makkelijk.

Haha dat denk ik toch ook wel.

In totaal ben ik (amper) 2x zelf benaderd op 18 jaar tijd sinds ik gehuwd ben (2x er niet op in gegaan). Nochtans ben ik vrij knap (Dat hoor ik toch van de vele roddels achter mijn rug [I have spies] dat komt niet van mijzelf) en ik ben ook vrij stevig opengebloeid en zeker wel sociaal.
Het feit dat ik een trouwring draag helpt ook wel niet en de ene man heeft meer (seksuele) aantrekkingskracht dan de andere (dat moet bijna wel) :)

Maar vervang mij als man door een knappe vrouw van 47 jaar, die al 18 jaar gehuwd is. Zou die vrouw (ook al doet ze 0,0 moeite), dan ook maar 2x benaderd zijn in al die tijd? Ladies, correct me IF I am wrong, maar ergens betwijfel ik dat toch. :tongue:

---

Of ik dit erg vind dat ik zo weinig benaderd word? Neen. Het maakt het er ook allemaal veel gemakkelijker op. Als ik wil vreemdgaan dan zou mij dit wel lukken (denk ik), maar dan weet ik: het initiatief komt van mij, als er dan iets gebeurt, dan ben ik de enige schuldige ..
Wat bedoelt gij met benaderd? Ronduit voorstellen om eens in bed te duiken?

Veel hangt af van de uitstraling van personen, los van hun looks. De vrouw van een vriend van me zal puur fysiek knapper zijn dan mij, ze is ook +-4j jonger maar naar uitstraling toe is die gewoon nors. Die wordt niet versierd of benaderd door mannen, meer dan een beleefd knikje zal er niet in zitten als ze zelf geen contact legt met iemand.
Ik ben dan meer een sociale kletskous dus ja, ik word sneller benaderd dan haar door mannen.

Terug
Bovenaan