Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Heb vaak op het punt gestaan om het hem te zeggen maar weet niet hoe?
Van mijn man mag ik mij niet niet bemoeien maar vind zo zielig voor hem.
Moest mijnes vreemdgaan en iemand ziet/weet dat dan zou ik het graag willen weten.
Zo nog de partner van een vriendin op een datingsite gezien. Denk dat ze toen 6j samen waren?

Na een uur twijfelen de telefoon gepakt en haar gebeld.
Ze wist ervan, ze waren uit elkaar maar woonden nog samen, waren nog van alles op praktisch vlak etc aan het uitzoeken.
Dus gelukkig vals alarm....

Ken ook iemand die via haar collega te horen kreeg dat ze net haar man had zien kussen met een ander. Bleek dat die al 5 maand een ander had. Ik garandeer je dat ze dat liever maanden eerder al had geweten. 😟

Mja. Ik begrijp ab-so-luut je angst en je voorzichtigheid maar seksualiteit is… tja, daar kan je niet blijven over liegen, toch niet als je een beetje authentiek wil leven. Dit is nu eens een voorbeeld van een factor die je 100% niet bij jezelf kan gaan zoeken. Heb je ergens professioneel hulp gezocht hiervoor? Want dit is een rem op je leven waar echt geen reden voor is. Jij hebt haar niet ‘lesbisch gemaakt’.

Dat stuk ligt inderdaad buiten hetgene waar je iets aan kan doen. Maar dat is in geen enkele manier een reden ( of excuus) om te gaan bedriegen. De normale, logische manier van doen is toch om eerst de huidige relatie stop te zetten (of het op zijn minst open en eerlijk te bespreken) en dan pas gaan uitvissen wat er aan de hand is.

Bedriegen of bedrogen worden is alles behalve leuk maar getuige zijn van iemand die bedrog pleegt is ook niet prettig. Is gewoon kut zelfs.
Onlangs ontdekt dat een vriendin vreemdgaat maar haar man heeft geen flauw benul en nochtans is die arme man zo lief. Hij verdient dat echt niet, niemand trouwrns.

Heb vaak op het punt gestaan om het hem te zeggen maar weet niet hoe?
Van mijn man mag ik mij niet niet bemoeien maar vind zo zielig voor hem.
Moest mijnes vreemdgaan en iemand ziet/weet dat dan zou ik het graag willen weten.

Mijn vrouw heeft hetzelfde meegemaakt. Haar beste vriendin is haar verloofde beginnen bedriegen met haar baas. En die man is dan dubbel zo oud als haar. De vriendin had al een tiental jaar een relatie met de verloofde en was dan sinds een jaar dus verloofd.

Uiteindelijk heeft mijn vrouw haar vriendin een ultimatum gesteld. Opbiechten tegen de verloofde voor een bepaalde datum, of mijn vrouw zou het hem vertellen. De vriendin heeft de de verloofde laten zitten. (Mijn vrouw en de vriendin zijn nog steeds goede vrienden. Er was absoluut schuldbesef bij de vriendin. Soms wordt iemand door haar eigen hart verraden, het zijn niet allemaal monsters)

Mijn vrouw heeft hetzelfde meegemaakt. Haar beste vriendin is haar verloofde beginnen bedriegen met haar baas. En die man is dan dubbel zo oud als haar. De vriendin had al een tiental jaar een relatie met de verloofde en was dan sinds een jaar dus verloofd.

Uiteindelijk heeft mijn vrouw haar vriendin een ultimatum gesteld. Opbiechten tegen de verloofde voor een bepaalde datum, of mijn vrouw zou het hem vertellen. De vriendin heeft de de verloofde laten zitten. (Mijn vrouw en de vriendin zijn nog steeds goede vrienden. Er was absoluut schuldbesef bij de vriendin. Soms wordt iemand door haar eigen hart verraden, het zijn niet allemaal monsters)

Dat is wat ik ook wel ga doen. Of ze zegt het zelf of ik doe het en ja het kan gebeuren dat iemand verliefd wordt op iemand anders, die dingen gebeuren nu éénmaal maar wees dan wel eerlijk tegenover je parter en vooral tegenover jezelf.
Die andere vent, B dus ( :unsure: ) weet dat ze getrouwd is en heeft haar duidelijk gemaakt dat ze een keuze moet maken.

De enige van wie je 100% zeker kan zijn, dat ben je zelf.
Ik ga dus geen uitspraken doen over mijn vrouw of vroegere vriendinnen, al hoop ik uiteraard van niet ^^

Er was absoluut schuldbesef bij de vriendin.
Het zou daar nog aan schelen.

Soms wordt iemand door haar eigen hart verraden, het zijn niet allemaal monsters.
Dat vind ik zever. Beëindig dan uw huidige relatie en start dan pas een nieuwe. Liegen en bedriegen om eerst eens te zien of de nieuwe relatie geen bevlieging is en of het wel lukt, is puur uit eigenbelang en zonder enig respect voor de huidige partner.

Ik heb ook weet van collega's/vrienden die bedriegen of vreemdgaan. Hoe graag ik ze ook had, die dalen enorm in m'n achting. Dat ze elders de lafaard gaan uithangen.

Zo was er ene die z'n zwangere vrouw bedrogen had omdat hij al maanden zonder seks zat. Sorry, maar dan ben je voor mij nog een stuk vuil.

Dat vind ik zever. Beëindig dan uw huidige relatie en start dan pas een nieuwe. Liegen en bedriegen om eerst eens te zien of de nieuwe relatie geen bevlieging is en of het wel lukt, is puur uit eigenbelang en zonder enig respect voor de huidige partner.

Ik heb ook weet van collega's/vrienden die bedriegen of vreemdgaan. Hoe graag ik ze ook had, die dalen enorm in m'n achting. Dat ze elders de lafaard gaan uithangen.

Zo was er ene die z'n zwangere vrouw bedrogen had omdat hij al maanden zonder seks zat. Sorry, maar dan ben je voor mij nog een stuk vuil.
Veel partners stoppen hun relatie niet omdat ze liever terug single zijn. Ze stoppen hun relatie omdat ze denken iemand beter gevonden te hebben.
Ze blijven in hun huidige relatie omdat
1; die nog steeds beter is dan terug single zijn en
2. ze zolang de affaire duurt in tussentijd helemaal niet het risico willen lopen om zonder 1 van beide partners als single te moeten eindigen.

Wat ik nog verachtelijker vind zijn bedriegers die ook naar hun omgeving toe dan nog eens liegen over hun affaire om hun imago te hoog te houden.
Voorbeeld:
- Partner V van koppel 1 vraagt een scheiding aan en gaat terug bij haar ouders wonen 'want het ging niet meer'.
- Toevallig dumpt 3 maanden later partner M van koppel 2 ook zijn vrouw om alleen een appartementje te huren omdat hij opeens smoorverliefd zou zijn op zijn collega, die toevallig partner V is. 3 maanden later zijn ze officieel samen.

Het kleinste kind snapt zo wel dat partner V & M eigenlijk al jarenlang samen iets hadden. Maar wat een kronkels daar dan rond gebreid worden om een relatie die gestart is met bedriegerij zo sprookjesachtig mogelijk aan de buitenwereld te verkopen.

Om nog maar te zwijgen van mannen die volledig afknappen hun hoogzwangere vrouw of die na de bevalling geen seks willen of durven te hebben. Ken ook iemand die het omwille van die redenen buiten de deur zocht en zijn vrouw wist ervan. Is ook walgelijk hé, ben je zwanger van zijn nageslacht gaat die gozer andere wijven krikken.

Mijn man wou toen ik hoogzwanger was ook maar weinig te maken met mij wat dat betreft omdat hij bang om de baby pijn te doen. Moest op laatste er bijna om smeken.:unsure:
Hij vond zo'n bolle buik mooi maar hoe dikker die werd hoe lastiger hij de intimiteit vond.:frown:
Een keer lag ik op mijn buik in bed en toen wreef hij over mijn acherwerk en zegt die heel vrolijk en opgewonden 'amai zeg uw buik is nogal gegroeid op zo'n korte tijd maar ik voel nog wel geen beweging precies' ja deuh ik was nog maar een maand of 4. :laugh:

Een keer lag ik op mijn buik in bed en toen wreef hij over mijn acherwerk en zegt die heel vrolijk en opgewonden 'amai zeg uw buik is nogal gegroeid op zo'n korte tijd maar ik voel nog wel geen beweging precies' ja deuh ik was nog maar een maand of 4. :laugh:
Moeten we hieruit afleiden dat uw vent dacht dat de baby uit uw gat ging komen? :lint:

Om nog maar te zwijgen van mannen die volledig afknappen hun hoogzwangere vrouw of die na de bevalling geen seks willen of durven te hebben. Ken ook iemand die het omwille van die redenen buiten de deur zocht en zijn vrouw wist ervan. Is ook walgelijk hé, ben je zwanger van zijn nageslacht gaat die gozer andere wijven krikken.

Mijn man wou toen ik hoogzwanger was ook maar weinig te maken met mij wat dat betreft omdat hij bang om de baby pijn te doen. Moest op laatste er bijna om smeken.:unsure:
Hij vond zo'n bolle buik mooi maar hoe dikker die werd hoe lastiger hij de intimiteit vond.:frown:
Herkenbaar.

Ik zal het nooit snappen.

Samen kiezen voor een kind. De vrouw moet alles doorstaan. Fysiek en mentaal een rollercoaster. Velen komen ook wat aan. Dan zwijg ik nog over de bevalling met mogelijke complicaties voor het lichaam. Eens de baby er is, weegt dat fysiek en mentaal ook gewoon door. Sporten of werken aan de fysiek komt er dan in veel gevallen niet van, wat verstaanbaar is.

Voor de vent is het een heel pak eenvoudiger. Als je dan uw vrouw bedriegt door gebrek aan seks of weet ik veel wat, terwijl zij uw kind draagt en op de wereld zet, kan je imo niet lager vallen.

Ik zal het nooit snappen.

Samen kiezen voor een kind. De vrouw moet alles doorstaan. Fysiek en mentaal een rollercoaster. Velen komen ook wat aan. Dan zwijg ik nog over de bevalling met mogelijke complicaties voor het lichaam. Eens de baby er is, weegt dat fysiek en mentaal ook gewoon door. Sporten of werken aan de fysiek komt er dan in veel gevallen niet van, wat verstaanbaar is.

Voor de vent is het een heel pak eenvoudiger. Als je dan uw vrouw bedriegt door gebrek aan seks of weet ik veel wat, terwijl zij uw kind draagt en op de wereld zet, kan je imo niet lager vallen.
Hela hela! Wij moeten hem wel maken he!

Hela hela! Wij moeten hem wel maken he!
Akkoord. Maar de laatste keer vrienden van ons aankondigden dat ze in verwachting waren en de dames over het buikje begonnen te wrijven, wreef ik subtiel eens over de zak van mijne maat en fluisterde: 'goed gedaan jong'.

Blijkt dat we onze trots omtrent het maken best voor onszelf houden.

We zijn geen vrienden meer, maar ik heb eruit geleerd.

Terug
Bovenaan