Heb het hier geplaatst maar wegens privacy weg gehaald door de mods.Mogen we eigenlijk weten met welke speler dat was, @kenneke2.0 ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het hier geplaatst maar wegens privacy weg gehaald door de mods.Mogen we eigenlijk weten met welke speler dat was, @kenneke2.0 ?
De bovenbuurvrouw vroeg me plots 2 weken geleden of ik met haar wou gaan fietsen, want met haar man ging niet gezien ze kinderen hebben. Ze zei dat ze me aansprak omdat ze mijn racefiets zag.
Vorige week twee keer gaan fietsen. De eerste keer wou ze een pauze pakken na een kwartiertje fietsen, en toen we op een bankje zaten trok ze plots haar t-shirt helemaal naar beneden om me te tonen dat ze een kleine "operatie" had aan haar rechterborst om iets te laten weghalen. Daarna vroeg ze mijn fles om te drinken, en stak ze de teut ostentatief zonder afvegen in haar mond. Aangezien ik daarna nog altijd geen move had gemaakt, is ze zelf begonnen mijn mond met haar tong te verkennen.
't Is geen lelijke, dus heb ik het niet onderbroken. Ook vind ik kussen wel fijn, en heeft mijn vrouw een afkeer van kussen. Er wordt dus heel weinig gekust in onze relatie, terwijl ik dat wel fijn zou vinden als dat wat meer gebeurt.
De tweede keer gaan fietsen vorige week, en er werd weer een hoop speeksel uitgewisseld en ze vroeg of ze mij mocht pijpen. Ja oke, geen probleem. Even in de bosjes gegaan en zo gezegd, zo gedaan. Ik heb in mijn 10 jaar relatie met mijn vrouw nog geen enkele pijpbeurt gekregen, want ze vindt dat vies. Ik maak haar er jaarlijks op attent dat ik het leuk zou vinden als ze het dit jaar eens een keer zou doen, maar bon, tot zover geen geluk. Het was dus wel fijn om dat eindelijk eens aangeboden te krijgen zonder er jarenlang achter te moeten vragen of het mogelijk is.
Ik heb hier over de jaren heen al genoeg verteld over de problemen in mijn relatie, dus ik voel me er niet echt schuldig over. Afin, niet tegenover haar alleszins. De buurvrouw vroeg me gisteren of ik vanavond met haar naar de sauna wou. En ik vroeg haar hoe het in haar relatie zat, want dat het bij mij wel serieus scheef loopt. Zegt zij dat ze haar man graag ziet, ze hem beschouwt als haar beste vriend en superveel respect voor hem heeft. Ze had tot dan toe ook onze sms'jes met elkaar nog niet gewist bv, heb daar wel even op moeten aandringen. Nu voel ik me wel schuldig tegenover die kerel, want het is best een vriendelijke mens, en blijkbaar gaat het dus niet bijzonder slecht in die relatie. Ik kan mij niet van de gedachte ontdoen dat die vent ofwel binnen korte tijd haar GSM eens vastheeft en onze berichtjes zou zien, of dat de vrouw spijt krijgt en het vertelt aan die kerel. En dan krijgen we de poppen aan het dansen.
Ik ga dus het zekere voor het onzekere nemen en ten eerste het sauna bezoek annuleren, en ten tweede een manier zoeken om risicovrij er een einde aan te maken. Ze zou niet de eerste persoon zijn die na een rejection juist extra schuldgevoelens krijgt en gaat opbiechten.
Ik ga dus het zekere voor het onzekere nemen en ten eerste het sauna bezoek annuleren, en ten tweede een manier zoeken om risicovrij er een einde aan te maken. Ze zou niet de eerste persoon zijn die na een rejection juist extra schuldgevoelens krijgt en gaat opbiechten.
Feit is wel dat als nog maar de helft van de Generaal zijn verhalen waar zijn hij nu al redelijk het leven zuur wordt gemaakt.Ik lees dit met samengeknepen billen hoor vriend.
Ik ga hier heel hard projecteren op basis van uw verhalen maar lijkt mij dat als uw vrouw dit ooit te weten komt dat ze niet zal nalaten om u het leven zuur te maken.
Ik lees dit met samengeknepen billen hoor vriend.
Ik ga hier heel hard projecteren op basis van uw verhalen maar lijkt mij dat als uw vrouw dit ooit te weten komt dat ze niet zal nalaten om u het leven zuur te maken.
Dat zou nog het minste zijn.
Het zou niet de eerste man of vrouw zijn die bedrogen wordt en door het lint gaat en de minaar afmaakt.
Als ik van u was zou ik zo'n gesprek/discussie/tirade proberen opnemen en een advocaat onder de arm pakken, als ik het zo lees.Goh, ja en nee. Initieel zal het inderdaad een kwestie zijn van keukenmessen verbergen of kinderslot op de la installeren (kreeg ze nooit open toen onze kinderen baby waren), en computer en andere electronica zo snel mogelijk in de auto plaatsen om te verhuizen.
Anderzijds zie ik niet in wat er nog zuurder gemaakt zou kunnen worden. Enkele weken terug bij een grote ruzie vroeg ik haar een beetje wanhopig waarom we nog samen zijn en waarom we niet gewoon uiteengaan en 50/50 (of 75/25) voor de kinderen zorgen, want onze ruzies kunnen niet gezond zijn voor hun groei en er is gewoon geen verbetering merkbaar over de jaren heen. En toen kreeg ik, net zoals 8 jaar geleden, nog altijd het antwoord dat als we ooit uiteengaan, ze er alles aan zal doen om ervoor te zorgen dat ik nooit de kinderen te zien zal krijgen. En toen ik haar liet weten dat tegenwoordig de rechters wat mee geevolueerd zijn met de tijd en ook in Polen vandaag de dag moeders nog maar in minder dan 20% van de gevallen alleen het hoederecht krijgen, antwoordde ze dat het altijd wel een jaar, of langer, duurt voor zo'n zaak door de rechter behandelt wordt, en ik ze in die periode alleszins niet te zien zal krijgen. Komt daarbij dat zij geen rijbewijs heeft, en onze beide kinderen in verscheidene sportclubs ingeschreven zijn die moeilijk met het openbaar vervoer te bereiken zijn, waardoor de impact op onze kinderen enorm zou zijn. En zij zal dan elke dag tegen onze zoon of dochter zeggen dat ze niet naar de voetbal- of dansclub kunnen omdat papa hun in de steek heeft gelaten.
Dusja, veel zuurder dan dat gaat niet, denk ik.
Goh, ja en nee. Initieel zal het inderdaad een kwestie zijn van keukenmessen verbergen of kinderslot op de la installeren (kreeg ze nooit open toen onze kinderen baby waren), en computer en andere electronica zo snel mogelijk in de auto plaatsen om te verhuizen.
Anderzijds zie ik niet in wat er nog zuurder gemaakt zou kunnen worden. Enkele weken terug bij een grote ruzie vroeg ik haar een beetje wanhopig waarom we nog samen zijn en waarom we niet gewoon uiteengaan en 50/50 (of 75/25) voor de kinderen zorgen, want onze ruzies kunnen niet gezond zijn voor hun groei en er is gewoon geen verbetering merkbaar over de jaren heen. En toen kreeg ik, net zoals 8 jaar geleden, nog altijd het antwoord dat als we ooit uiteengaan, ze er alles aan zal doen om ervoor te zorgen dat ik nooit de kinderen te zien zal krijgen. En toen ik haar liet weten dat tegenwoordig de rechters wat mee geevolueerd zijn met de tijd en ook in Polen vandaag de dag moeders nog maar in minder dan 20% van de gevallen alleen het hoederecht krijgen, antwoordde ze dat het altijd wel een jaar, of langer, duurt voor zo'n zaak door de rechter behandelt wordt, en ik ze in die periode alleszins niet te zien zal krijgen. Komt daarbij dat zij geen rijbewijs heeft, en onze beide kinderen in verscheidene sportclubs ingeschreven zijn die moeilijk met het openbaar vervoer te bereiken zijn, waardoor de impact op onze kinderen enorm zou zijn. En zij zal dan elke dag tegen onze zoon of dochter zeggen dat ze niet naar de voetbal- of dansclub kunnen omdat papa hun in de steek heeft gelaten.
Ik vraag mij alleen af of ge uzelf wel in een goede positie hebt geplaatst om die onderhandelingen over hoederecht etc aan te gaan als blijkt dat ge overspel hebt gepleegd, moest het voor de rechter komen etc.
Het is moeilijk om op verhalen op een forum een conclusie te trekken, maar ik vind het behoorlijk gestoord dat uw vrouw al dreigt met de kinderen nooit te zien, nog voor er iets is gebeurd. Ik kan me voorstellen dat je soms, vanwege gebeurtenissen, elkaar wilt kloten, maar kinderen mogen er toch nooit onder lijden. Zeker niet op voorhand al zo'n gedachten hebben. Dan vraag ik me oprecht af wat je ooit in die vrouw gezien hebt. Los nog van alle andere verhalen. Sterkte in ieder geval. Overspel is natuurlijk wel nooit de oplossing, maar imo kan het iedereen overkomen (niet dat het iedereen daarom overkomt).Goh, ja en nee. Initieel zal het inderdaad een kwestie zijn van keukenmessen verbergen of kinderslot op de la installeren (kreeg ze nooit open toen onze kinderen baby waren), en computer en andere electronica zo snel mogelijk in de auto plaatsen om te verhuizen.
Goh, gelet op de hoeveelheid mensen die bedrog plegen, valt dat wel mee. Onze gevangenissen puilen uiteindelijk niet uit van de venten die de minnaar van hun vrouw van kant hebben gemaakt. En ik heb mijn portie pech in het leven wel al gehad met mijne lelijke kop en het karakter van mijn vrouw.
Ik denk wel dat ik een pets op mijne kop mag verwachten, en die kerel is er bijna 2 meter en dubbel zo zwaar als mij dus dat gaat wel aankomen.
Ik denk niet dat uw borsten bovenhalen of de buurman aflekken / een blowjob geven getuigt van veel respect t.o.v. de partner of dat het zou wijzen op een relatie waar alles goed gaat. Ook al hebben die een open relatie, zij weet perfect dat jij ook een gezin met kinderen hebt, toch?Zegt zij dat ze haar man graag ziet, ze hem beschouwt als haar beste vriend en superveel respect voor hem heeft.
...en blijkbaar gaat het dus niet bijzonder slecht in die relatie.
Ik denk niet dat uw borsten bovenhalen of de buurman aflekken / een blowjob geven getuigt van veel respect t.o.v. de partner of dat het zou wijzen op een relatie waar alles goed gaat. Ook al hebben die een open relatie, zij weet perfect dat jij ook een gezin met kinderen hebt, toch?
Ben ik hier echt de enige die daar niet zomaar over leest?
Als ik het mij goed herinner was de (onbedoelde) zwangerschap het enige wat hem bij haar hield in den tijd en aan zijn verhalen te lezen is het er in al die jaren niet beter op geworden.Het is moeilijk om op verhalen op een forum een conclusie te trekken, maar ik vind het behoorlijk gestoord dat uw vrouw al dreigt met de kinderen nooit te zien, nog voor er iets is gebeurd. Ik kan me voorstellen dat je soms, vanwege gebeurtenissen, elkaar wilt kloten, maar kinderen mogen er toch nooit onder lijden. Zeker niet op voorhand al zo'n gedachten hebben. Dan vraag ik me oprecht af wat je ooit in die vrouw gezien hebt. Los nog van alle andere verhalen. Sterkte in ieder geval. Overspel is natuurlijk wel nooit de oplossing, maar imo kan het iedereen overkomen (niet dat het iedereen daarom overkomt).
Ik dacht al: Waarom overkomt mij dit letterlijk nooit? Ik moet er toch wel heel onaantrekkelijk uitzien niet? Lelijk dat ik ben zeg!Ben ik de enige die vragen heb bij het feit dat de buurvrouw op eigen initiatief allerlei stappen onderneemt om General zijn 'lelijke kop' (eigen woorden) zot te maken? Dat lijkt mij enkel te gebeuren in de films op internet.![]()

Om jou te beschermen. En dat geldt dus ook voor het delen in pm, ik neem aan dat je slimmer bent dan dat.Heb het hier geplaatst maar wegens privacy weg gehaald door de mods.
Ben ik de enige die vragen heb bij het feit dat de buurvrouw op eigen initiatief allerlei stappen onderneemt om General zijn 'lelijke kop' (eigen woorden) zot te maken? Dat lijkt mij enkel te gebeuren in de films op internet.![]()