Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de rest alles goed?Heb ik u iets gevraagd?
Bedrog komt nooit meer goed, das het hoogste verraad.
Hij doet wat hij wil, maar ik spreek voor mijn eigen en ik vergeef dat niet.
Hij post hier iets en ik geef mijn mening, dus moei u met uw eigen zaken.
Ik weet dat maandagen niet altijd even fijn zijn, maar adem eens diep in en uit. Als het op u persoonlijk was, had ik u wel gequote. Het gaat over al die laatste berichten die goedbedoelde raad willen geven, maar waar Kenneke op het einde van de dag zijn eigen conclusies moet trekken. En net zoals u reageer ik ook op een post, dus dat moeien met eigen zaken kan voor ons beiden opgaanHeb ik u iets gevraagd?
Bedrog komt nooit meer goed, das het hoogste verraad.
Hij doet wat hij wil, maar ik spreek voor mijn eigen en ik vergeef dat niet.
Hij post hier iets en ik geef mijn mening, dus moei u met uw eigen zaken.
.Je vrouw/vriendin kan klacht indienen bij de politie en dat is het zowat. Wat haalt het ook uit van die mens zelf op te bellen.Ik weet nu waarom ze zolang gezwegen heeft, ze heeft hem onder dwang moeten bevredigen... dat staat gelijk aan aanranding. Ze schaamde er zich voor wat begrijpelijk is en heeft het niet durven zeggen voor mijn reactie. Ik voel me nu zo stom , heb haar ook vanalles verwetten. Ik heb ondertussen zijn gsm nr gevonden en die ontkent alles natuurlijk.
Heeft dit nog zin om naar de politie te gaan.? Ik voel me zo lomp.

Ik heb dat gedaan op dat gebied ben ik een pittbull ik voel me enorm schuldig wat ik allemaal gezegd heb tegen haar.Je vrouw/vriendin kan klacht indienen bij de politie en dat is het zowat. Wat haalt het ook uit van die mens zelf op te bellen.![]()
Heb de naam/beschrijving weggedaan, dat publiek gaan vermelden kan vies hard in je gezicht ontploffen en dat is nu wel het laatste dat je wil.Public shaming zou ik je ten stelligste willen afraden. Als je het niet kunt bewijzen is dit laster en eerroof.
Oke snap ikHeb de naam/beschrijving weggedaan, dat publiek gaan vermelden kan vies hard in je gezicht ontploffen en dat is nu wel het laatste dat je wil.
Ik weet nu waarom ze zolang gezwegen heeft, ze heeft hem onder dwang moeten bevredigen... dat staat gelijk aan aanranding. Ze schaamde er zich voor wat begrijpelijk is en heeft het niet durven zeggen voor mijn reactie. Ik voel me nu zo stom , heb haar ook vanalles verwetten. Hij ontkent alles natuurlijk.
Tijd om ze te stellen of het volledig achter je te laten zoals eerder gezegd. Ook als ze het zelf boven wil halen, negeren.Je zit met dezelfde vragen als ik
Acid bellen, die doet dat wel voor u!Oke snap ik
Is ni zo makkelijk, maar zal ik wel de dramaqueen zijn zekerTijd om ze te stellen of het volledig achter je te laten zoals eerder gezegd. Ook als ze het zelf boven wil halen, negeren.
- Waarom rijdt ze om te beginnen mee met de player ? Heb het gemist, maar wist hij dat ze jouw madam was ? Kenden ze elkaar daarvoor al ?
- Waarom klopt ze niet op zijne piemel en stapt ze uit ?
- Waarom zwijgt ze er initieel over ?
- Waarom begint ze erover 20y later
Je zit met dezelfde vragen als ik
Om het wat makkelijker te maken voor al het manvolk hier met de empathie en het inzicht van een baksteen, hierbij mogelijke antwoorden.
1. Waarom rijdt ze om te beginnen mee met de player ? Heb het gemist, maar wist hij dat ze jouw madam was ? Kenden ze elkaar daarvoor al ?
Jonge vrouw, bekende speler... ga eens naar een concert van een tieneridolen boysband en kijk wat dat doet met veel meisjes...
Of groepsdruk: "daar zeg je nu toch geen nee tegen" "anderen gaan mij anders een seut vinden"....
Of naïef, toffe kerel die biedt mij zelfs een lift aan.
2. Waarom klopt ze niet op zijne piemel en stapt ze uit ?
Ja zeg, waarom gebeuren er verkrachtingen? Gewoon mep erop en opgelost. Dat 1 partij fysiek de overmacht heeft gaan we negeren. En de hele wetenschap achter fight/freeze/flight reflexen kieperen we ook de vuilbak in.
Of misschien durfde ze geen nee zeggen, weer vanuit geen seut willen zijn, imago, de mensen...
Of misschien was ze gewoon dronken en drong het pas nadien door.
3. Waarom zwijgt ze er initieel over ?
Om dezelfde reden als waarom verjaring zo een probleem is in heel wat verkrachtingszaken: schaamte, schuld bij zichzelf leggen, angst voor gevolgen omdat het iemand bekend is....
4. Waarom begint ze erover 20y later
Omdat ze dat nog steeds niet verwerkt heeft eh, wat
Mijn raad: Let it go. Elke keer je er vrede mee hebt post je een beetje later alweer een nieuwe versie van de feiten.Ik weet nu waarom ze zolang gezwegen heeft, ze heeft hem onder dwang moeten bevredigen... dat staat gelijk aan aanranding. Ze schaamde er zich voor wat begrijpelijk is en heeft het niet durven zeggen voor mijn reactie. Ik voel me nu zo stom , heb haar ook vanalles verwetten. Hij ontkent alles natuurlijk.
Was toevalig eens op die Acid z'n youtube gaan zien, omwille van de nieuwsfeiten, en daar is ergens een verhaal van een Megan influencer die in een reality show meedoet ofzo, wel kenneke, gij zijt die kerel 'vriend' die met Megan mee gaat naar Dubai, alleen op hotel blijft, terwijl madameke een nachtje met een andere op stap mee en in bed mee gaat.Mijn raad: Let it go. Elke keer je er vrede mee hebt post je een beetje later alweer een nieuwe versie van de feiten.
Precies of je blijft doordrammen en doorvragen aan haar omdat je het niet kan laten rusten.
Waarop ze telkens haar versie een beetje aanpast of extra info geeft (die al dan niet waar is of juist wel)
Ik kan mis zijn en het is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Maar opnieuw 'let it go'. Ga verder met je leven.
Je hebt duidelijk alleen maar zijn laatste posts gelezen. Kenneke is met zijn partner al heel lang samen (lees heel wat jaren). Het is niet dat ze elkaar amper een week (of een maand) kennen.Was toevalig eens op die Acid z'n youtube gaan zien, omwille van de nieuwsfeiten, en daar is ergens een verhaal van een Megan influencer die in een reality show meedoet ofzo, wel kenneke, gij zijt die kerel 'vriend' die met Megan mee gaat naar Dubai, alleen op hotel blijft, terwijl madameke een nachtje met een andere op stap mee en in bed mee gaat.
Wees eens een baksteen en laat je niet in de maling nemen. Ander en beter.
Ik zou het ook gewoon proberen te lossen, het lijkt alsof ge uw madam nog steeds graag ziet en omgekeerd, tis 20 jaar geleden.. let it go.