Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Niemand kan toch weten of die relatie solid is of op sterven na dood?
Hey, zelfs jij als getrouwde of samenwonende man denkt mss dat het nog allemaal goed zit, terwijl de andere partner denkt van dit is hier een aflopend verhaal, ik ga al zo beginnen uitkijken naar iets anders.

Neen, een derde partij mag gewoon zijn of haar kans wagen.
Zit uw relatie goed, dan heb je toch niks te vrezen? Of toch wel?

Als je van mening bent dat vrijgezellen niet mogen flirten met of niet mogen ingaan op mensen in een relatie, omdat dit volgens u een fatsoensnorm is zoals zovele andere, dan wel ja.

En voor je reageert “dat heb ik toch niet gezegd”: ok fijn dan, dan ist ook goed.
Ik zei dat ik het niet fatsoenlijk vind om met iemand in bed te duiken die zijn/haar partner daarmee bedriegt. Ik sta daar kennelijk niet alleen in.

De enige die hier over de wet begint en kennelijk het verschil niet begrijpt ben jij.

Ik zei dat ik het niet fatsoenlijk vind om met iemand in bed te duiken die zijn/haar partner daarmee bedriegt. Ik sta daar kennelijk niet alleen in.

De enige die hier over de wet begint en kennelijk het verschil niet begrijpt ben jij.
Je mag dat onfatsoenlijk vinden maar daar houdt het dan ook op met wat je mag.

Nee maar dat is puur wat ik beweer. Dus die venten dat andere mannen bedreigen of in elkaar slaan omdat hun vrouw met hun is vreemd geweest, ben ik niet akkoord mee.
Dat je er niet akkoord mee bent kan ik begrijpen, maar dat je daar verwondert van bent niet.

Een man ontdekt dat zijn vrouw hem bedriegt en jij denkt dat die kerel op dat moment rationeel gaat gaan nadenken?

Dat je er niet akkoord mee bent kan ik begrijpen, maar dat je daar verwondert van bent niet.

Een man ontdekt dat zijn vrouw hem bedriegt en jij denkt dat die kerel op dat moment rationeel gaat gaan nadenken?
Die kerel mag zich uitleven op zijn vrouw zij heeft de gemaakte afspraken verbroken, wat die vrijgezel daar mee te maken heeft eigenlijk niks dat is een buitenstander. Heeft niks te maken met rationeel nadenken heeft puur te maken met te durven toegeven dat het uw vrouw haar eigen keuze was en uzelf niet wijsmaken dat een snoodaard haar gedwongen of gemanipuleerd of misbruikt had. Dat maakt men zichzelf alleen wijs als men de vernedering niet aan kan.

Ik ga der wel van uit dat hij het wist, anders is het een ander verhaal.
Dus er wordt rekening met de kennis van de minnaar gehouden over wat uw partner buiten de afspraken tussen jullie uitspookt. 🤷🏻

En als die mens het dan nog niet wist, zou heel de situatie anders zijn. Terwijl deze gewoon hetzelfde is he. Uw vrouw is op een ander gegaan en heeft dat 20 jaar verzwegen om dan FF boven te halen.

Enfin. Dat is toch het relaas dat ik hier lees.

En als je relatie goed zit ga je daar ook gewoon niet op in gaan. Het is omdat er al iets niet goed zit.

Vind ik toch ook heel erg veralgemenend, anders.
Mijn ex heeft tegen verschillende gasten liggen rondbazuinen dat de relatie niet goed zat, maar het fatsoen om dat tegen mij te zeggen was er niet precies.
(tenzij één keer die als donderslag bij heldere hemel kwam waarna ze moest opbiechten dat ze "verliefd" was op een collega, wat na de breuk ook een affaire was).

Er zijn er zeker genoeg volgens mij die gewoon graag op een ander gaan uit andere redenen dan dat er iets niets goed zat. Wij hebben een paar dagen voor de breuk nog twee keer seks gehad op dezelfde dag (na 4 jaar relatie is dat toch ook al iets) en deden zowat alles samen zonder ooit echt ruzie.

Sorry, maar als iemand in een relatie naar u toekomt en ge weet dat die in een relatie zitten dan blijft ge daar van af.
Die relatie is tussen twee personen, zonder dat je de input van die andere persoon ook kent dan heb je gewoon geen enkel idee wat er tussen die twee mensen speelt en hoe die hun relatie in elkaar zit.

Sorry, maar als iemand in een relatie naar u toekomt en ge weet dat die in een relatie zitten dan blijft ge daar van af.
Die relatie is tussen twee personen, zonder dat je de input van die andere persoon ook kent dan heb je gewoon geen enkel idee wat er tussen die twee mensen speelt en hoe die hun relatie in elkaar zit.
Hm, zeker niet zo zwart wit.
Heb vroeger een lief gehad die op het einde van een relatie zat en mij leren kennen was voor haar de push om hem te verlaten.

Ik heb niet bewust met haar geflirt, wsh ligt daar je nuance, maar vanaf ze slecht begon te praten over hem heb ik hem wel binnengekopt.

Helaas voor hem was het ook gedaan op donderdag en lag ze vrijdag al bij mij. Nu goed, achteraf gezien geen topgriet want die dumpte mij achteraf voor 1 van mijn maten. Karma?😅

Maar over het algemeen volg ik je wel.

Heb nog naast 1 gelegen in een hotelkamer terwijl ze met haar vriend aan het bellen was 😅. Er voor en er na ons dan geamuseerd :unsure:

Vind dat 0,0 de verantwoordelijkheid van de 3de partij. Maar kan wel begrijpen dat je er kwaad op bent als het gebeurd.

Heb nog naast 1 gelegen in een hotelkamer terwijl ze met haar vriend aan het bellen was 😅. Er voor en er na ons dan geamuseerd :unsure:

Vind dat 0,0 de verantwoordelijkheid van de 3de partij. Maar kan wel begrijpen dat je er kwaad op bent als het gebeurd.

Sorry, dan vind ik dat ge zelf ook niet echt ne geweldige moraal kompas hebt hé.
Uiteindelijk kwetst ge goed wetende een ander persoon op een erg diepe manier gewoon omdat ge goesting hebt.
Zowel zij als gij zijt daarvoor verantwoordelijk.

Zijn toch genoeg single vrouwen waar ge u mee kunt amuseren.

Sommige mensen gaan van de ene relatie in de andere, zonder dat er echt “hard” eentje wordt stopgezet.
Eindes zijn dan meer uitdoofscenarios.

Dus dan nooit uw kans wagen? Als ge iemand wil, dan mag je toch uw kans wagen of ge je wachten tot een ander de kaas van uit uw boterham rooft?

“Als het gaat om geld, als het gaat om vrouwen, wie kun je dan vertrouwen”

(Het goede doel).

Sorry, dan vind ik dat ge zelf ook niet echt ne geweldige moraal kompas hebt hé.
Uiteindelijk kwetst ge goed wetende een ander persoon op een erg diepe manier gewoon omdat ge goesting hebt.
Zowel zij als gij zijt daarvoor verantwoordelijk.

Zijn toch genoeg single vrouwen waar ge u mee kunt amuseren.

Zij kwam naar mij, zij maakte de avances en initieel wist ik zelf niets van een partner.

Ik vind dat dat niets te maken heeft met een moraal kompas. Dat is puur haar verantwoordelijkheid, ik was niet diegene met een partner. Ik ga niet iemand proberen versieren als haar vriend er naast staat of bij kennissen en vrienden is dat natuurlijk ook anders. Maar ik moet niet eerst dubbelchecken of het wel ok is, dan kan ik evengoed eerst naar de mama gaan en vragen of het wel ok is, want die is er misschien ook niet content ermee.

Het siert u dat je dat zelf niet zou doen, maar zelf kan ik me daar niet bij aansluiten.

Waarom? Kan toch een lekker en slim ding zijn dat goed bij u past? Waarom zou je moeten rekening houden met gevoelens van een mens dat je niet eens kent of zelfs nooit gezien hebt. Heb jij niks mee te maken. Of die relatie nu goed gaat of slecht gaat maakt geen fuck uit: degene die in de relatie zit beslist.

als ik op een ander ga solliciteren voor werk dan moet mijn werkgever toch ook niet “boos” zijn op het “disrespect” of whatever van een firma dat “in het geniep wetende dat ik al ander werk heb” sollicitatiegesprekken afneemt en eventueel zelfs hired.m “terwijl die recruiter weet dat dit mijn huidige baas heel ongelukkig zou maken”. Dat is compleet de zaak van de partner niet van die vrijgezel die gewoon doet wat zijn taak is: een partner vinden.

Laatst bewerkt:
Waarom? Kan toch een lekker en slim ding zijn dat goed bij u past? Waarom zou je moeten rekening houden met gevoelens van een mens dat je niet eens kent of zelfs nooit gezien hebt. Heb jij niks mee te maken. Of die relatie nu goed gaat of slecht gaat maakt geen fuck uit: degene die in de relatie zit beslist.
Maar wil je eigenlijk wel een langdurige relatie opbouwen met iemand waarvan je weet dat die op dat moment zijn partner aan het bedriegen en beliegen is?

Maar wil je eigenlijk wel een langdurige relatie opbouwen met iemand waarvan je weet dat die op dat moment zijn partner aan het bedriegen en beliegen is?
Persoonlijk zou ik daar geen relatiemateriaal in zien. Maar als het voor wat te spelen is. 🤷‍♂️ En als zij thuis haar pollen verbrand. Jammer dan voor haar. Iets met op de blaren zitten.

sommige mannen gaan er toch lichtjes over vind ik.

Pas op ik ben wel akkoord dat de 3de partij of de vrijgezel hier niks te verwijten valt, zeker als de vrouw zelf avances maakt zoals @gamer5 zei.

However sommige mannen kunnen toch zeer jaloers zijn en gewoon flippen als ze zien dan hun vriendin/vrouw hen bedriegt en dan gaat die mens ook waarschijnlijk niet geloven als jij zegt "ik wist van niks" en als het een mens is die gewoon flipt komt er misschien een knokpartij aan te pas of erger nog als hij een wapen heeft is het meestal over and out.

het is ook die gedachte dat mij meestal tegenhield in zo'n situaties, van het moment dat ik wist dat er een vrouw bezet was nam ik er afstand van.

Ik ken heel wat mensen die een fantastische langdurige relatie, met kinderen, heel liefdevolle mensen zijn... wat begonnen is met bedrog. Ik denk dat het die mensen die geen fuck kan schelen dat 20 jaar geleden die iemand anders aan het bedriegen was, integendeel ze zullen juist denken "zie je wel dat het terecht was het was het waard".

Terug
Bovenaan