Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ik begrijp dat het deugd kan doen om uw verhaal neer te pennen maar uiteindelijk is iedereen hier maar wat replieken aan het neergooien zonder uw verhaal te kennen, zonder nuance en vaak ook gewoon geschreven vanuit hun eigen ervaringen/onzekerheden in het leven dus ik zou replies hier (inclusief de mijne) echt met een héél dikke korrel zout pakken. Spreek met uw madam, luister aandachtig en respectvol, ga er er van uit gaan dat ze de waarheid vertelt is mijn advies. Als ge haar überhaupt niet meer gelooft zijt ge, vrees ik, heel ver van huis.

Courage alleszins.

Gegeven dat voetballers voor een bepaald type gaan, gezien ook hun grote keuze in de dating-pool: past uw vrouw daarin? Was zij effectief interessant voor een type voetballer?

Neem dit niet offensief op. Maar als ik zeg dat ik iets heb gehad met bv een Miss België is de kans klein (geen voetballer of industrieel met vastgoed in Marbella en Dubai).

Hoe kan je daarvan ooit een zinnig antwoord verwachten?
Zoals bij een echt onderzoek, alle pistes openhouden en navraag doen. Het was maar een theoretische vraag. Kans zou heel klein zijn, maar altijd het proberen waard mocht hij echt antwoorden zoeken.

Gegeven dat voetballers voor een bepaald type gaan, gezien ook hun grote keuze in de dating-pool: past uw vrouw daarin? Was zij effectief interessant voor een type voetballer?

Neem dit niet offensief op. Maar als ik zeg dat ik iets heb gehad met bv een Miss België is de kans klein (geen voetballer of industrieel met vastgoed in Marbella en Dubai).
Natuurlijk geen type voor die gast de helft van de brugse meisjes lag aan zijn voeten toen.

Maar kijk ik ga het achter mij laten de 100% waarheid zal ik nooit weten en er is en was nu totaal geen probleem in onze relatie.

Als het al waar is,was ze wellicht niet meer dan een verzetje ergens in een auto.
Nummertje 230 van dat jaar.
Ja dat is gewoon zo, ze zegt zelf dat ze naïef was en ze er haar echt voor schaamt. Ik moet wel toegeven die periode zat onze relatie wel wat scheef heb ze toen ook eens even niet willen zien.

Ik ben dat absoluut niet zeker. T was ook niet met een buurjongen, maar een speler van Club brugge. Die toen nog maar pas een relatie had (ik heb een interview gevonden van 3 maanden voor die feiten) augustus 2006 en zou gebeurd zijn half november. In die tijd was ze vrij verlegen, maar ze zouden na een training aan de praat geraakt zijn vervolgens die avond afgesproken aan het stadion zelf dan zou ze ingestapt moeten zijn auto en wat verderop in die wagen zou het gebeurd zijn. Als ik dieper in ga wat ze dan precies gedaan hebben "herrinerd" ze niks meer. Als ik ooit zou vreemdgegaan hebben denk dat ik elk detail zou weten. Toen ik deze morgen dan zegde dat ik het niet 100% geloof is ze boos geworden, omdat ik haar dan beticht van leugenaar.
Ik weet het op den duur ook nie meer ze
En is nu net toevallig dat ze mijn messenger gelezen heeft deze week en ik heb een jaar geleden kort wat met een andere vrouw gebabbeld was via Tik Tok dat we aan de praat geraakt zijn. Heb die nooit gezien of wat dan ook en in die gesprekken is er niks verkeerd gezegd of zo, ja ze kan mij verwijten dat ik daar nooit iets over gezegd heb maar dat is ook. alles.
Kan het zijn dat ze ook niet elk detail wilt zeggen? Lijkt mij een heel pijnlijk gesprek als gij elke ader op zijne jef wilt weten liggen en zij weet dat elk woord pijn doet bij jou.

Iig als ik aandacht wil trekken bij die van ons ga ik niet zeggen dat ik joyce De Troch 20 jaar geleden heb zitten vogelen terwijl Inge Moerenhout toekeek ofzo.

Kan het zijn dat ze ook niet elk detail wilt zeggen? Lijkt mij een heel pijnlijk gesprek als gij elke ader op zijne jef wilt weten liggen en zij weet dat elk woord pijn doet bij jou.

Iig als ik aandacht wil trekken bij die van ons ga ik niet zeggen dat ik joyce De Troch 20 jaar geleden heb zitten vogelen terwijl Inge Moerenhout toekeek ofzo.
Dat zou kunnen, ik was gewoon zo van slag dat ik alles wou weten. Maar uiteindelijk is het ook mijn fout door ze die periode wat weg te duwen van mij. En mss is ze ergens gedwongen en durfde ze geen nee zeggen.

Beetje zelfde als afspreken op hotel met een voetballer en denken dat het is om te schaken of te praten over de politiek?
En erna zeggen van oei het was voor seks,

Soms weet je gewoon waar dingen toe leiden.
Ze is in die zijn wagen gestapt mss dacht ze dat ze naar Plopsaland gingen.. nee serieus ik weet het niet.

Wordt dit hier niet een beetje opgeblazen? 22 jaar, je bent jong en zoekende. Uiteindelijk heeft ze voor hem gekozen en zijn er kinderen uit verder gekomen.

Ik zou dit onder de noemer jeugdzondes plaatsen. Het was een ander verhaal geweest als ze ouder en “wijzer” was.

Goed, die discussie gaan we hier nu niet meer ophalen.
Maar op dit punt wil ik toch wel eens inpikken want velen geven dat ook een duimpje.

Waarom zou bedrog door iemand van 22 jaar meer te begrijpen zijn dan iemand van 42 jaar?
Lijkt me dat je op 22 toch ook een moreel kompas hebt en goed weet wat juist of fout is.
Dat wist ik zelf toch ik 12 jaar was en mijn eerste vriendinnetje kuste dat ik dan niet met iemand anders moest kussen.

Op geen enkele leeftijd vind ik bedrog op een of andere manier meer aanvaardbaar of te begrijpen.

Maar op dit punt wil ik toch wel eens inpikken want velen geven dat ook een duimpje.

Waarom zou bedrog door iemand van 22 jaar meer te begrijpen zijn dan iemand van 42 jaar?
Lijkt me dat je op 22 toch ook een moreel kompas hebt en goed weet wat juist of fout is.
Dat wist ik zelf toch ik 12 jaar was en mijn eerste vriendinnetje kuste dat ik dan niet met iemand anders moest kussen.

Op geen enkele leeftijd vind ik bedrog op een of andere manier meer aanvaardbaar of te begrijpen.
Het gaat om afspraken maken en elkaar daarin respecteren. Ben je jong en wil je los omgaan met trouw in een relatie? Als beiden daarmee akkoord gaan: ga je gang. Als de ene partij dat wél wil en de andere niet, moeten er knopen doorgehakt worden en een beslissing worden genomen waarmee beiden akkoord gaan. Lukt dat niet: tant pis, er zijn genoeg andere vissen in de zee. Doorgaans is er de stilzwijgende afspraak dat een relatie exclusief is - want een open relatie is naar mijn weten nog altijd een kleinschalig verschijnsel - en respecteer je elkaar daarin.

Jong of oud zou daar weinig in moeten uitmaken.

Bij het daten vond ik het al moeilijk om met meerdere partijen tegelijk bezig te zijn, maar daar hebben anderen mindere scrupules in. Ik zou nooit willen dat ik met date A al heb gekust terwijl ik met date B dat ook van plan ben. Voor mij is kussen al de drempel overstappen richting exclusiviteit. Er zijn mensen, zeker ook hier op dit forum, die daar anders over denken.

Persoonlijke groei is wel echt een ding hoor.

Ik weet niet hoe dat bij u was maar ik was op mijn 22 toch een pak meer gestuurd door mijn hormonen en mijn visie op lange termijn was heel wat troebeler dan nu (om niet te zeggen onbestaande). In mijn geval had ik wel een vriendin maar o.a. omdat ze in holland woonde had ik al lang twijfels bij de relatie, en in plaats van dat dan te zeggen liet ik het aanslepen en ben ik dan wel in bed beland met een ander. Kort daarna heb ik het dan gedaan gemaakt (zonder ooit toe te geven wat er gebeurd was).

Ik zou nu geen enkel van bovenstaande dingen nog doen.

Persoonlijke groei is wel echt een ding hoor.

Ik weet niet hoe dat bij u was maar ik was op mijn 22 toch een pak meer gestuurd door mijn hormonen en mijn visie op lange termijn was een pak troebeler dan nu (om niet te zeggen onbestaande).

Goh, bij mij sta ik daar op geen enkele manier anders in dan nu moet ik zeggen. Enfin mijn toekomstbeeld was inderdaad (nog) troebeler dan nu maar mijn houding qua overspel zal toch niet veel schelen.

En mijn hormonen zijn nu precies erger dan toen, maar zal er ook aan liggen dat ik nu beter weet wak graag heb en wil op da vlak :unsure:

Goh, bij mij sta ik daar op geen enkele manier anders in dan nu moet ik zeggen. Enfin mijn toekomstbeeld was inderdaad (nog) troebeler dan nu maar mijn houding qua overspel zal toch niet veel schelen.

En mijn hormonen zijn nu precies erger dan toen, maar zal er ook aan liggen dat ik nu beter weet wak graag heb en wil op da vlak :unsure:
Idem. Ik heb nooit de intentie gehad om overspel te plegen, niet toen ik 16 was en nu ook niet nu ik 37 ben. Het is oké als je zelf promiscu in het leven staat en van de ene naar de andere wil fladderen, maar ik denk dat het een teken van respect is om rekening te houden met de andere als die daarin anders in het leven staat.

Naast "why travel half around the world and say no?" vind ik "don't be a dick" een van de betere levenslessen die ik al heb gehad.

Terug
Bovenaan