Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Het komt niet uit de lucht vallen, toen die periode had ik al sterk vermoeden. Stomweg is dat deze week weer ter sprake gekomen en heeft ze het toegegeven.Wij gingen die periode wekelijks naar het voetbal kijken en kende enkele spelers oppervlakkig, het is gebeurd na een supporters avond. Mensen die het voetbal volgen en mijn profiel foto zien en data gaan wel een link kunnen leggen...
Was dat die speler die te kennen gaf uw vrouw eens ne keer te willen doen?

Begin meer en meer te denken dat het niet waar is. @koonheeft me aan het denken gezet. Tis natuurlijk een heel verhaal om dat hier te posten en jullie gedacht ervan te vragen.

Het was niet gewoon een persoon was voetballer van Club Brugge dat ze toen wel fan van was.
Ne bekende voetballer die kan pronken met <> er effectief een relatie mee aangaan.
Dit kan wel gewoon waar zijn hoor. Het voordeel van bekend zijn: Je hebt ze soms gewoon voor het uitkiezen.
De naïeviteit van je fans misbruiken voor je eigen ... no way dat die mens het echt meende met uw vrouw se.

Maar ik zou zeggen: Move on? Let it go? De eerste shock is de grootste. Daarna moet je keuzes maken want stilstaan is achteruitgaan (naar mijn mening).

Op welk vlak ?
Ja ik zou me dan afvragen wat er te bereiken valt met liegen over 't feit dat je bent vreemd gegaan terwijl je dat niet gedaan hebt normaal is het de omgekeerde weg he niks zeggen terwijl je wel bent vreemd gegaan. Ik vind dat vrij speciaal gedrag zeggen ik heb je bedrogen terwijl het niet zo is. Ik kan geen beweegreden bedenken om dat te doen.

Ja ik zou me dan afvragen wat er te bereiken valt met liegen over 't feit dat je bent vreemd gegaan terwijl je dat niet gedaan hebt normaal is het de omgekeerde weg he niks zeggen terwijl je wel bent vreemd gegaan. Ik vind dat vrij speciaal gedrag zeggen ik heb je bedrogen terwijl het niet zo is. Ik kan geen beweegreden bedenken om dat te doen.

Tenzij dat je het lef niet hebt om de relatie te eindigen en dan hoopt dat de partner het doet. Maar zelfs in dit geval doesn’t make sense want ze liegt zogezegd over iets van 20j geleden. Dan had ze beter gelogen dat paar maanden geleden was.

Gaat dus wel gewoon waar zijn.

Veel sterkte sowieso

Ik ben dat absoluut niet zeker. T was ook niet met een buurjongen, maar een speler van Club brugge. Die toen nog maar pas een relatie had (ik heb een interview gevonden van 3 maanden voor die feiten) augustus 2006 en zou gebeurd zijn half november. In die tijd was ze vrij verlegen, maar ze zouden na een training aan de praat geraakt zijn vervolgens die avond afgesproken aan het stadion zelf dan zou ze ingestapt moeten zijn auto en wat verderop in die wagen zou het gebeurd zijn. Als ik dieper in ga wat ze dan precies gedaan hebben "herrinerd" ze niks meer. Als ik ooit zou vreemdgegaan hebben denk dat ik elk detail zou weten. Toen ik deze morgen dan zegde dat ik het niet 100% geloof is ze boos geworden, omdat ik haar dan beticht van leugenaar.
Ik weet het op den duur ook nie meer ze
En is nu net toevallig dat ze mijn messenger gelezen heeft deze week en ik heb een jaar geleden kort wat met een andere vrouw gebabbeld was via Tik Tok dat we aan de praat geraakt zijn. Heb die nooit gezien of wat dan ook en in die gesprekken is er niks verkeerd gezegd of zo, ja ze kan mij verwijten dat ik daar nooit iets over gezegd heb maar dat is ook. alles.

Laatst bewerkt:
Zij wordt kwaad als je haar overspel verhaal niet helemaal gelooft? Klinkt meer als een kreet om aandacht naar mijn mening.

Of wil ze uitlokken dat Kenneke2.0 dingen gaat opbiechten die ze denkt dat gebeurd zouden zijn.

Terug
Bovenaan