Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Wij waren al 3 jaar samen, eerlijk gezegd ga ik het zo laten ma tov haar ga ik het af en toe eens Ophalen. Hoe en wat ga ik niet posten maar feit is dat ze 20 jaar gelogen heeft.
Als je verder wil in de relatie moet je het haar vergeven en het proberen vergeten.
Verder na bedrog duurt bij de meeste koppels een jaar om erover te geraken.

Ik zou het zeker niet af en toe gaan ophalen of doorsteken.
Tenzij je een einde wil maken aan de relatie natuurlijk.

Wij waren al 3 jaar samen, eerlijk gezegd ga ik het zo laten ma tov haar ga ik het af en toe eens Ophalen. Hoe en wat ga ik niet posten maar feit is dat ze 20 jaar gelogen heeft.
Wat heeft het voor zin om dat op te halen als je het zo gaat laten? Hiermee ga je enkel zout in de wond strooien.

Laatst bewerkt:
Hangt natuurlijk van veel factoren af. Was ze 18 terwijl jullie al samen waren vanaf haar 15de en is dat eens gebeurd, ok dan.

Zijn jullie samen van haar 25ste en ze was 28, dan zou ik het daar al heel wat moeilijker mee hebben. Dan zou ik altijd denken dat het nog gebeurd is en ze dan nu een vrijgeleide geven is zo goed altijd zeggen “doe maar”.
Ziet ze die persoon ook nog is bijvoorbeeld nog zoiets.

Ik zou het alvast van A-Z willen weten, zodat ik alle info heb om een beslissing te maken. En ze eens goed laten zweten, dat ze weet dat het niet ok is.

Hangt natuurlijk van veel factoren af. Was ze 18 terwijl jullie al samen waren vanaf haar 15de en is dat eens gebeurd, ok dan.

Zijn jullie samen van haar 25ste en ze was 28, dan zou ik het daar al heel wat moeilijker mee hebben. Dan zou ik altijd denken dat het nog gebeurd is en ze dan nu een vrijgeleide geven is zo goed altijd zeggen “doe maar”.
Ziet ze die persoon ook nog is bijvoorbeeld nog zoiets.

Ik zou het alvast van A-Z willen weten, zodat ik alle info heb om een beslissing te maken. En ze eens goed laten zweten, dat ze weet dat het niet ok is.
Waren toen beide 22jaar en nee die persoon ziet ze niet meer dat is 200% zeker.

Is het uberhaupt zelfs waar.. Mensen zeggen soms extreme dingen om iemand te kwetsen.. of eventueel weg te duwen. Genoeg geschiedenis verzameld in 20 jaar.

Als "schuldige" zou ik niet echt inzien wat opbiechten opbrengt. Toch zeker niet meer over zo'n lange tijd. Schuldbesef is niet iets dat plots uit de lucht valt. Dus vraag uzelf hard af waarom nu.. en of er geen andere factoren meespelen. Sterkte.
Het komt niet uit de lucht vallen, toen die periode had ik al sterk vermoeden. Stomweg is dat deze week weer ter sprake gekomen en heeft ze het toegegeven.Wij gingen die periode wekelijks naar het voetbal kijken en kende enkele spelers oppervlakkig, het is gebeurd na een supporters avond. Mensen die het voetbal volgen en mijn profiel foto zien en data gaan wel een link kunnen leggen...

Wordt dit hier niet een beetje opgeblazen? 22 jaar, je bent jong en zoekende. Uiteindelijk heeft ze voor hem gekozen en zijn er kinderen uit verder gekomen.

Ik zou dit onder de noemer jeugdzondes plaatsen. Het was een ander verhaal geweest als ze ouder en “wijzer” was.

Laatst bewerkt:
Stomweg is dat deze week weer ter sprake gekomen en heeft ze het toegegeven.
Dat had je niet gezegd hé. Je gaf de indruk dat je er zelf achter gekomen waart maar dat is dan niet zo.
Ze heeft het dus zelf toegegeven (akkoord 20 jaar te laat). Dat praat het helemaal niet goed maar beter laat dan ooit.

Aan @kenneke2.0 Ne moordenaar krijgt in België een 2de kans. Maar uw vrouw niet?
Alle ik weet dat het zo simplistisch niet is maar ik wil je er even over laten nadenken over die vraag.

Ik zou het verder zo laten. Moest er nog meer shit uitkomen dan is het een ander verhaal. Het stopt natuurlijk op een bepaald moment.
MAAR het is uw beslissing hé.

Ik zou het laten afhangen van de jaren na het bedriegen. Is die relatie dan tip top in orde, dan ga ik er nog steeds niet blij mee zijn en zal ik er wat tijd voor nodig hebben, maar dan eindig ik het niet.

Zijn er in die jaren nog twijfels geweest, vermoedens dat ze nog wat rare dingen heeft uitgehaald, tja. Dan gaan we toch eens moeten praten.

Dat had je niet gezegd hé. Je gaf de indruk dat je er zelf achter gekomen waart maar dat is dan niet zo.
Ze heeft het dus zelf toegegeven (akkoord 20 jaar te laat). Dat praat het helemaal niet goed maar beter laat dan ooit.

Aan @kenneke2.0 Ne moordenaar krijgt in België een 2de kans. Maar uw vrouw niet?
Alle ik weet dat het zo simplistisch niet is maar ik wil je er even over laten nadenken over die vraag.

Ik zou het verder zo laten. Moest er nog meer shit uitkomen dan is het een ander verhaal. Het stopt natuurlijk op een bepaald moment.
MAAR het is uw beslissing hé.
Ik ga totaal niet onze relatie stoppen. Heb dat toch nergens gezegd denk ik ?
We hebben zelf niet echt ruzie gemaakt ik was serieus verschoten dat wel.

Het komt niet uit de lucht vallen, toen die periode had ik al sterk vermoeden. Stomweg is dat deze week weer ter sprake gekomen en heeft ze het toegegeven.Wij gingen die periode wekelijks naar het voetbal kijken en kende enkele spelers oppervlakkig, het is gebeurd na een supporters avond. Mensen die het voetbal volgen en mijn profiel foto zien en data gaan wel een link kunnen leggen...
Wacht. Uw vrouw heeft u bedrogen met Jan Ceulemans? :unsure:

Wordt dit hier niet een beetje opgeblazen? 22 jaar, je bent jong en zoekende. Uiteindelijk heeft ze voor hem gekozen en zijn er kinderen uit verder gekomen.
Vind ik ook, als je relatie de dag van vandaag goed is zou ik het laten rusten. Het heeft weinig meerwaarde om een fout van 20 jaar geleden nu zoveel negatieve gevolgen te laten hebben op je leven.

Ik heb in mijn familie (en kennissenkring) al een paar keer geweten van bedrog en waarbij het koppel in kwestie uiteindelijk doorging met de relatie (omdat die op zich wel werkte) en dat lijkt mij persoonlijk niet slecht.

Oh well. Het maakt al niet uit wie het was. Hij had er geen probleem mee dat er al iemand in het doel stond.

Soit. Hopelijk kom je zo'n stoten niet meer tegen.

Terug
Bovenaan