Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Waarom niet? Uiteindelijk is het maar wat plonzen he. Onzekerheid?

Waarom wel ? Als je elkaar al 20y kent, ok.

Maar als dat een single vrouw is die je 6mnd kent, I mean, waarom, he ?

Bij een maat van me was het ook "ik heb een nieuwe maat om mee te gaan feesten" (terwijl ze daarvoor nooit wou gaan feesten). Hij vond het ook niet zo leuk. En na 6 mnd was het "ik ben weg". En staat hij daar met 2 kinderen van 10 en 12 en de madam is na 10y brave moeder te zijn plots elk weekend gaan feesten met de random loser dude...

En elke keer als we hem zien, staat hij daar beteuterd "ze komt niet terug".

Bij een maat van me was het ook "ik heb een nieuwe maat om mee te gaan feesten" (terwijl ze daarvoor nooit wou gaan feesten). Hij vond het ook niet zo leuk. En na 6 mnd was het "ik ben weg". En staat hij daar met 2 kinderen van 10 en 12 en de madam is na 10y brave moeder te zijn plots elk weekend gaan feesten met de random loser dude...

En elke keer als we hem zien, staat hij daar beteuterd "ze komt niet terug".
Hoewel ik akkoord ben dat het niet altijd even handig is om alleen met 2 vrouwen (context is natuurlijk belangrijk) te gaan zwemmen, maar de kans lijkt me wel vrij groot dat die vrouw, in uw voorbeeld, vroeg of laat ook weg was gegaan. Dan moet toch al iets mis zitten als je zo snel de brui eraan geeft. Je kunt ze moeilijk gaan opsluiten zodat ze bij je blijft natuurlijk.

Hoewel ik akkoord ben dat het niet altijd even handig is om alleen met 2 vrouwen (context is natuurlijk belangrijk) te gaan zwemmen, maar de kans lijkt me wel vrij groot dat die vrouw, in uw voorbeeld, vroeg of laat ook weg was gegaan. Dan moet toch al iets mis zitten als je zo snel de brui eraan geeft. Je kunt ze moeilijk gaan opsluiten zodat ze bij je blijft natuurlijk.

True.

Maar je kunt ze wel dwingen om sneller te kiezen en/of keuzes bewust te laten maken.

We willen geen aapjes die 2 lianen vasthebben als ze slingeren. Je pakt het risico van te slingeren van de ene naar de andere. Met het risico op je bek te gaan.

Als de lady of the house hier 2y wil gaan zwemmen met jan en alleman en haar tetjes gaan showen, be my guest. Maar dan mag ze het afstappen na 1d en niet na 2y 10x geprobeerd te hebben of ze iets vindt dat haar aan staat.

True.

Maar je kunt ze wel dwingen om sneller te kiezen en/of keuzes bewust te laten maken.

We willen geen aapjes die 2 lianen vasthebben als ze slingeren. Je pakt het risico van te slingeren van de ene naar de andere. Met het risico op je bek te gaan.

Als de lady of the house hier 2y wil gaan zwemmen met jan en alleman en haar tetjes gaan showen, be my guest. Maar dan mag ze het afstappen na 1d en niet na 2y 10x geprobeerd te hebben of ze iets vindt dat haar aan staat.
Maar ik ga ervanuit dat uw maat het niet zag aankomen? Allè, ik zou mijn vrouw nu niet onder druk zetten om te kiezen omdat ze opeens op stap zou gaan.

Dit is voor mij toch de belangrijkste context eigenlijk. Is het iemand van het andere geslacht die je al jaar en dag kent of iemand "nieuw" met wie er plots wel veel tijd wordt doorgebracht.

Dat eerste vind ik perfect normaal, dat tweede is een beetje verontrustend. En dan zou het IMO met andere activiteiten ook wel tot iets kunnen leiden.

Los daarvan lijkt het me normaal dat je ook binnen een relatie mooie lichamen opmerkt. Mijn vrouw en ik spreken daar ook gewoon over.

Classic HLN> De eerste foto de achternaam blurren en de derde weer niet :rofl: Hij is ze zo te zien wel beter kwijt.

Edit: Ze hebben het al aangepast. Stond blijkbaar initieel ook in de tekst.
Op facebook staat de niet-geblurde foto :p ik heb hem net in het glimlach topic gepost ook :rofl:

Pullitzer prijs incoming voor de journalist. Voor de rest 'triestige plant'. Denk niet dat zielig in de gazet je zal helpen in je queeste, integendeel.

Brenda Vandenplas stapte op 13 november 2021 in het huwelijksbootje met haar man Sven, maar intussen is dat bootje in een heuse storm beland. Zodanig zelfs, dat het recentelijk tot een (schip)breuk leidde. Brenda steekt daarvoor de hand in eigen boezem. “Sven en ik zijn al heel lang samen. Ik was 17 jaar toen ik Sven tegenkwam”, vertelt ze. “Helaas heb ik veel fouten gemaakt onderweg en sinds een tijdje woon ik tijdelijk terug bij mijn moeder. Maar ik heb er alles voor over om het weer goed te maken met Sven, want hij is de man van mijn leven.”

:laugh:

Ik besef dat ik Sven veel pijn heb gedaan door veel bedrog te plegen. Nu dat recent is uitgekomen, wil ik er alles aan doen om ons huwelijk te redden en met dit spandoek hoop ik dat Sven me nog een allerlaatste kans wil geven.

Ja, dat uitkomen is het probleem altijd. Niet dat ze het gedaan heeft, hoor.

“Het was een lange wandeltocht naar huis nadat ik het spandoek had opgehangen, maar dat is niet erg. Ik zou alles geven om de liefde van Sven terug te winnen na mijn fouten, waar ik heel veel spijt van heb. Ik zal ook nooit meer bedrog plegen, maar ik begrijp dat Sven tijd nodig heeft om opnieuw vertrouwen te krijgen in mij als partner.”

Will age like milk

Allee, ik weet niet waar ik het moet zetten maar toch weer ne plottwist, gelukkig niets ergs :)

Mijn ex werkte dus in de in de fitness waar we toen samen gingen en is daar dus in bed beland met ne collega (die ze naar een ander filiaal hebben overgebracht) en een deel klanten waarvan ze met ene is getrouwd een paar maand na onze breuk.

Soit, mijn huidige vriendin heeft tot 2.5 jaar geleden in een gym gewerkt en doet nu een andere job maar had ooit al eens laten vallen dat ze misschien wel terug iets in die sector wil doen.
Spreekt vorige week de zaakvoerder mij toch niet aan dat ze op zoek gaan naar iemand nieuw en of mijn vriendin daar niet wil gaan werken gezien haar vroegere ervaring.
Long story short, ze gaat daar dus ook beginnen in onze fitness.

Ze gaat ook twee dagen per week werken op een andere locatie met die collega waar mijn ex dus mee heeft liggen poepen.
Ik heb die gast een paar maand geleden nog gezegd dat em zijn bakkes moet houden toen em toevallig in ons filiaal een vervanging moest doen en goedendag tegen mij zegt alsof er niets gebeurd was. (Ja, sorry ik ben daar lastig van als ge maandenlang mij "makker" noemt en komt zeveren en me recht in mijn ogen kijken terwijl ge net aan mijn vriendin hebt gezeten).
Dus ja, dat zal ff misschien wat awkward voor haar zijn.

Allee, tis nu niet dat ik me zorgen maak ofzo maar gewoon een ongelooflijk toeval.
Ben wel blij voor haar dat ze terug iets doet wat ze liever doet :)

Allee, ik weet niet waar ik het moet zetten maar toch weer ne plottwist, gelukkig niets ergs :)

Mijn ex werkte dus in de in de fitness waar we toen samen gingen en is daar dus in bed beland met ne collega (die ze naar een ander filiaal hebben overgebracht) en een deel klanten waarvan ze met ene is getrouwd een paar maand na onze breuk.

Soit, mijn huidige vriendin heeft tot 2.5 jaar geleden in een gym gewerkt en doet nu een andere job maar had ooit al eens laten vallen dat ze misschien wel terug iets in die sector wil doen.
Spreekt vorige week de zaakvoerder mij toch niet aan dat ze op zoek gaan naar iemand nieuw en of mijn vriendin daar niet wil gaan werken gezien haar vroegere ervaring.
Long story short, ze gaat daar dus ook beginnen in onze fitness.

Ze gaat ook twee dagen per week werken op een andere locatie met die collega waar mijn ex dus mee heeft liggen poepen.
Ik heb die gast een paar maand geleden nog gezegd dat em zijn bakkes moet houden toen em toevallig in ons filiaal een vervanging moest doen en goedendag tegen mij zegt alsof er niets gebeurd was. (Ja, sorry ik ben daar lastig van als ge maandenlang mij "makker" noemt en komt zeveren en me recht in mijn ogen kijken terwijl ge net aan mijn vriendin hebt gezeten).
Dus ja, dat zal ff misschien wat awkward voor haar zijn.

Allee, tis nu niet dat ik me zorgen maak ofzo maar gewoon een ongelooflijk toeval.
Ben wel blij voor haar dat ze terug iets doet wat ze liever doet :)
Ge klinkt niet echt blij :sarcastic:. Begrijp ik het goed dat ge boos zijt op iemand die na uw breuk met uw ex seks heeft gehad met uw ex en die dag zegt? Of uw ex heeft u bedrogen met die gast?

Ge klinkt niet echt blij :sarcastic:. Begrijp ik het goed dat ge boos zijt op iemand die na uw breuk met uw ex seks heeft gehad met uw ex en die dag zegt? Of uw ex heeft u bedrogen met die gast?

Mijn ex heeft me bedrogen met die gast. En die gast heeft me bijna elke dag makker liggen noemen en vrolijk te wezen in mn gezicht.
Tis met nog ne andere da ze getrouwd is, ook mee bezig geweest achter mijne rug maar soit.

Terug
Bovenaan