Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

  • Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

  • Ik heb een partner al bedrogen.

  • Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

  • Geen van bovenstaande.


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Geen van beide. Ik kan gemakkelijk beweren dat het nooit gaat gebeuren, en ik hoop van niet, maar mensen zijn feilbaar. Ik kan wel "begrijpen" dat als je relatie in het slop zit en je komt iemand tegen met wie het zo klikt dat je die eerste verliefdheid terug ervaart, je wel eens overstag kan gaan. Dan moet je vechten met je geweten en die verleiding afstoppen..

Bedrog gaat echter niet alleen om verliefdheid, ook soms gewoon om lust.
Ik heb het ook nooit gedaan. En de eerste reply gaat nu zijn: En wat met die Chinese Makila.
Ja inderdaad, ik en ook zijzelf heeft dat toen afgeblockt na een paar (lange) gesprekken.

Het zou nooit echt gewerkt hebben ..
 
Laatst bewerkt:
Oh ik voel mij nu zo ongelofelijk aangesproken! At this very moment heeft Squid met haar smerige tentakels een volledig onschuldige man zonder enige inspraak van die arme sukkelaar de dieperik ingetrokken. Ik ben zo een vamp dat al zijn eigen wil gewoon verdween, hij was kansloos, niks tegen in te brengen. Echt ongelofelijk hoe sterk mijn aantrekkingskracht is…

On topic:
Ik heb van thuis uit alle recht om andere avenues te bewandelen, daarmee doe ik dat nog niet maar het is volkomen bespreekbaar en mogelijk.
En wat hebt ge nu wel of niet gedaan? Want ik kan echt niet volgen.
 
Het is nochtans ongelofelijk simpel:
12 jaar terug een scheve schaats, effectief dus voor echt.

Nu de laatste zes weken (ongeveer) was puur online maar daarom gevoelsmatig niet minder pijnlijk om bij het groot huisvuil gezet te worden.
Wie dan? Jij of je man?
 
Het is nochtans ongelofelijk simpel:
12 jaar terug een scheve schaats, effectief dus voor echt.

Nu de laatste zes weken (ongeveer) was puur online maar daarom gevoelsmatig niet minder pijnlijk om bij het groot huisvuil gezet te worden.
Ok thanks, was mij echt niet duidelijk.
Maar nee, dat zal inderdaad niet minder pijnlijk zijn. En ben jij bij het groot huisvuil gezet door die "online fling", of door je man?
 
Ok thanks, was mij echt niet duidelijk.
Maar nee, dat zal inderdaad niet minder pijnlijk zijn. En ben jij bij het groot huisvuil gezet door die "online fling", of door je man?
Het huisvuil is de online.

Meneer Squid is het - toevallig - wel net met slaande deuren afgetrapt omdat ik tegenwoordig minder eet en dat hem kennelijk in het diepst van zijn ziel raakt. Ik wil gewoon niet doodvallen van de diabetes maar kennelijk dringt dat niet echt door en eet ik minder omdat ik hem minder graag zie.

Ik ben dit efkes zo beu, ik wil niet de emotionele boksbal voor al die fragiele ego’s zijn. Ik ben misschien niet fantastisch maar ik verdien dat ook niet.
 
Het huisvuil is de online.

Meneer Squid is het - toevallig - wel net met slaande deuren afgetrapt omdat ik tegenwoordig minder eet en dat hem kennelijk in het diepst van zijn ziel raakt. Ik wil gewoon niet doodvallen van de diabetes maar kennelijk dringt dat niet echt door en eet ik minder omdat ik hem minder graag zie.

Ik ben dit efkes zo beu, ik wil niet de emotionele boksbal voor al die fragiele ego’s zijn. Ik ben misschien niet fantastisch maar ik verdien dat ook niet.
Is hij kwaad weggelopen om stoom af te laten of is ie weg weg?
 
De schaats wel, online niet want daar is ook niks gebeurd. Het is daar zelfs nooit ‘aangebrand’ geworden, zelfs niet in de buurt.
Was het met iemand die je kende? En is het braaf gebleven vanwege jouw keuzes of kon er wat meer gebeurd zijn op termijn?
 
Was het met iemand die je kende? En is het braaf gebleven vanwege jouw keuzes of kon er wat meer gebeurd zijn op termijn?
Nee, was tot dan toe onbekend. Op termijn… tja… nu is het makkelijk om zeggen ‘oh nee, ik zou slimmer/eerlijker/braaf/watdanook geweest zijn’ maar ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik voel mij gekwetst als dat er meer in zat maar dat is nu niet meer aan de orde.
 
Nee, was tot dan toe onbekend. Op termijn… tja… nu is het makkelijk om zeggen ‘oh nee, ik zou slimmer/eerlijker/braaf/watdanook geweest zijn’ maar ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik voel mij gekwetst als dat er meer in zat maar dat is nu niet meer aan de orde.
Zat de andere man ook in een relatie? Misschien zag hij er op termijn ook meer in en heeft hij voor de veiligheid gekozen en is dat de reden van het plotse stoppen?
 
Het huisvuil is de online.

Meneer Squid is het - toevallig - wel net met slaande deuren afgetrapt omdat ik tegenwoordig minder eet en dat hem kennelijk in het diepst van zijn ziel raakt. Ik wil gewoon niet doodvallen van de diabetes maar kennelijk dringt dat niet echt door en eet ik minder omdat ik hem minder graag zie.

Ik ben dit efkes zo beu, ik wil niet de emotionele boksbal voor al die fragiele ego’s zijn. Ik ben misschien niet fantastisch maar ik verdien dat ook niet.

Dit is verwarrend, wie heeft wie nu bedrogen ? Want je zegt dat jij de emotionele speelbal bent van die fragiele ego's maar dan wat later klinkt het alsof jij degene bent die hem (meermaals) bedrogen heeft.
 
Terug
Bovenaan