Beats/experimental elektronica

Als ik twijfel komt het uiteindelijk in dit topic terecht :unsure:

Nieuwe plaat van Martyn, u misschien nog welgekend van de (post-)dubstep / UK bass fase uit de vroege 2010s. Maar dit is een halve jazz plaat. Zalig geluid. Voor fans van vanalles, ik pik er o.a. flarden St Germain, Photek, Amon Tobin en jazzy beatmaker SW. uit.

Als ik twijfel komt het uiteindelijk in dit topic terecht :unsure:

Nieuwe plaat van Martyn, u misschien nog welgekend van de (post-)dubstep / UK bass fase uit de vroege 2010s. Maar dit is een halve jazz plaat. Zalig geluid. Voor fans van vanalles, ik pik er o.a. flarden St Germain, Photek, Amon Tobin en jazzy beatmaker SW. uit.

Inderdaad de moeite dit album, Lefto had al eens een track geteased paar weken terug en dat was er al boenk op. Maar ook het album in z'n geheel mag er wezen.

Z'n debuut was inderdaad in die post-dubstep periode, voornamelijk om te dansen maar dit is een heel ander varkentje. Vijftien jaar doet wat met een mens :lol:

Laatst bewerkt:
Eigenlijk te zot voor woorden. Hun concerten werden eind vorig jaar al aangekondigd, maar zonet nog een ticket aangeschaft voor Autechre in Rijsel op 16 oktober. In Nijmegen de dag erna zijn ook nog tickets over maar voor de helft meer dan in Frankrijk. De verkoop startte al op 4 december vorig jaar. Mogelijks maar ik er een uitgebreid weekend van met wat opsnuiven van cultuur en shoppen. ;)

Terug
Bovenaan