Heb mij laten vangen aan de dub techno tag op bandcamp, dju toch. Dat is het zeker niet. Vrij happy go lucky, retro 90's sound. Zou niet misstaan op een PS1 era Wipeout.

Under Every Tree in England is wel een peaktime banger
Ik vind het een heerlijke plaat voor deze zomer. Het flowt zo lekker. :D
 

Nieuwe Nosaj Thing, met Julianna Barwick aan de vocals. Ik zal @utred al taggen want dit wordt één van zijn favoriete nummers van dit jaar.
Ik was te druk aan het luisteren om het hier zelf te komen posten! Heerlijk nummer, zijn nieuwe plaat komt binnenkort uit en ik kijk er enorm naar uit. De laatste twee deden me iets minder, maar Drift en Home staan hier nog steeds zeer regelmatig op. 2 van de hoogtepunten van de LA beat scene.
 
ik ben bij die nieuwe Kuedo een beetje op m’n honger blijven zitten tbh, had iets meer verwacht.

Die Nosaj draait hier serieus op repeat.
 
 
Vandaag toch een leuke luistertrip gehad! Gisteren (zie de Waar Luister Je Nu Naar? thread) nog maar eens blijven hangen bij Shackleton ( <3 ), waarna ik door verder rond te zwerven vandaag ben uitgekomen op Harmonious Thelonious! Een pseudoniem van de Düsseldorfer Stefan Schwandler, gelinkt aan de fameuze Salon des Amateurs-club daar (zie ook Lena Willikens).



Dik de moeite, helemaal up my alley. Diverse Afrikaanse polyritmes en een psychedelisch synth-lappendeken daar breed over gedrapeerd, dat verder ook een Manuel Göttsching-achtige drive vertoont. Aanrader!
 
Nieuwe Nosaj komt eind volgende maand met een imposante feature lijst. Er is ook een tweede single uit!

 
Terug
Bovenaan