Battlekart (kortrijk)

No_Dice

Member
Iemand al ervaring mee? Mijn grootste vraag is denkik, hoe snel gaan deze karts? En gezien er geen echt parcour is maar eerder een geprojecteerde versie. Hoe werkt dat met hoeken afsnijden enz.

Mijn twee zoons karten geregeld (niet competitief maar ze zijn redelijk gevorderd)

Zouden ze zoist kunnen apprecieren gezien hun ervaring in het “standaard karten”

Ik keek naar de video’s, en opzich leek het me wel leuk, maar ik heb de indruk dat de kartjes erg sloom zijn. Maar het kan een verkeerde indruk zijn.
 
Het is niet écht karten en ze gaan zeker niet zo snel. Maar het is ongelofelijk plezant. Als je er naartoe gaat alsof je gaat karten op een echt parcours kom je natuurlijk bedrogen uit. Dat je een bocht afsnijdt maakt niet uit, je vertraagt enkel. Het parcours heeft wel degelijk failsafes dat je in de juiste richting rijdt en dat je laps goed geteld worden. Maar niemand is daar voor de competitieve sfeer :).
 
Idd superplezant en totaal niet snel.
Je kan ook niet tegen elkaar botsen tegen een normale snelheid. De karts remmen heel hard af
 
Wel eens plezant, maar qua tijd viel het wel echt tegen. Super kort telkens, en alle tijd die nodig is om van de parkeerplekken naar start etc. te gaan wordt meegeteld. Soms duurde een 'level' maar 45 seconden, dus tegen dat je goed vertrokken bent is het al gedaan.
 
Wel eens plezant, maar qua tijd viel het wel echt tegen. Super kort telkens, en alle tijd die nodig is om van de parkeerplekken naar start etc. te gaan wordt meegeteld. Soms duurde een 'level' maar 45 seconden, dus tegen dat je goed vertrokken bent is het al gedaan.
Dat zal dan ook wel veel pech geweest zijn met de groep dat ze zo lang deden over de start. Want ik vond het toch altijd lang genoeg (al mag langer altijd natuurlijk). En ik ben al naar verschillende battle kart locaties geweest.

Battle kart is echt voor het Mario kart achtige spel te spelen en absoluut niet voor de snelheid, want dan kom je bedrogen uit.

Afsnijden werkt ook niet goed, want de software weet waar je rijdt en zal je dus ook ferm vertragen als je over de rand rijdt.
 
Heel erg leuk, maar inderdaad ook wel heel kort. Te kort en te duur om met enige regelmaat te doen, maar verder wel heel plezant.
 
Zelf nog geen ervaringen mee, maar de algemene ervaringen die ik hoor zijn wel overwegend positief als fun-activiteit. Maar het is niet te vergelijken met echt karten he...
 
Dat zal dan ook wel veel pech geweest zijn met de groep dat ze zo lang deden over de start. Want ik vond het toch altijd lang genoeg (al mag langer altijd natuurlijk). En ik ben al naar verschillende battle kart locaties geweest.

Battle kart is echt voor het Mario kart achtige spel te spelen en absoluut niet voor de snelheid, want dan kom je bedrogen uit.

Afsnijden werkt ook niet goed, want de software weet waar je rijdt en zal je dus ook ferm vertragen als je over de rand rijdt.
We waren met z'n 4... Allemaal direct naar de plekken enzo. Op den duur echt zitten timen ook en uiteindelijk echte race/rijdt tijd was maar de helft van wat ze afficheren. Ook al die uitleg telkens voor iets begon knabbelde aan de tijd.

Ik vond het concept wel nog altijd heel tof en ook goed uitgevoerd, sneller hoeft het ook niet te gaan voor zoiets.
 
bedankt voor de reacties, lijkt me niet meteen iets voor hen dan. ze zijn nogal competitief onder elkaar. eerder iets om te doen onder een groep vrienden zoals vrijgezellen ofzo..
 
Terug
Bovenaan