Dat em soms zwaar bugt met zo zijn linkerhand da weirde shit doet? Ja wel gemerkt dat het alleen gebeurt als je dicht tegen een muur proned.iemand problemen met prone
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat em soms zwaar bugt met zo zijn linkerhand da weirde shit doet? Ja wel gemerkt dat het alleen gebeurt als je dicht tegen een muur proned.iemand problemen met prone
Ik speel momenteel BFV en daar als je prone gaat en je gaat achteruit zie je je eigen lijf... of toch een soort verwrongen ding dat daarvoor moet doorgaanDat em soms zwaar bugt met zo zijn linkerhand da weirde shit doet? Ja wel gemerkt dat het alleen gebeurt als je dicht tegen een muur proned.

Is DLSS enabled?Op één of andere manier haal ik amper 70 FPS met mijn RTX 2060 en zet ik filters uit en staat alles op medium. Volgens mij zie ik iets over het hoofd? Om een idee te geven, op Hardline zit ik aan de 170 a 180 FPS met alles op ultra. Hier in BF 2042 staan zoveel meer display opties dat ik iets over het hoofd zie wss?
Voor de pc gamers:
Heeft voor mij 20/30 fps boost gezorgd door DX12 aan te zetten.
Punt 2:
Kan ik nergens mijn mouse speed bijregelen? Ben ik nu echt zo blind?
Die staat off. Ray tracing ook enz ... filters ook; allemaal off.Is DLSS enabled?
Kijken dat je de vorige nvdia drivers hebt > 496.13 staat hier ook video van.BF 2042
Op één of andere manier haal ik amper 70 FPS met mijn RTX 2060 en zet ik filters uit en staat alles op medium. Volgens mij zie ik iets over het hoofd? Om een idee te geven, op Hardline zit ik aan de 170 a 180 FPS met alles op ultra. Hier in BF 2042 staan zoveel meer display opties dat ik iets over het hoofd zie wss?
Punt 2:
Kan ik nergens mijn mouse speed bijregelen? Ben ik nu echt zo blind?
Ik groet u,
Eerste impressie ...
Hoe zet ik een oudere driver er op?Kijken dat je de vorige nvdia drivers hebt > 496.13 staat hier ook video van.
Heel veel hebben enorme fps boost gezien erdoor ( ik zelf ook )
Klopt, dan gewoon wachten tot nvidia betere drivers heeft.Hoe zet ik een oudere driver er op?
Ik heb de 496.49.
Edit:
Gevonden. Dus deze erop zetten en klaar?
Maar nadien dan geen updates meer doen?
Hou je ons op de hoogte ? Want anders moet ik weer heel die shit opnieuw doen.Er is nieuwe driver uit. Ben nu aant installeren.
Als sommige met betere kaarten amper boven de 100fps komen, is 90fps echt zo slecht niet.Heel veel verschil geeft dit niet ze, amper 90 FPS
Ja klopt, ik ben een beetje verwend door dat ik oudere BF series los boven de 150 FPS speel.Als sommige met betere kaarten amper boven de 100fps komen, is 90fps echt zo slecht niet.

Snap ik, na lange tijd ook naar 144hz gegaan en zou niet meer terug kunnen naar 60 voor fps games.Ja klopt, ik ben een beetje verwend door dat ik oudere BF series los boven de 150 FPS speel.
Eigenlijk heb ik in het begin altijd BF 3 aan 70 a 80 FPS gespeeld destijds met mijn GTX 780 3GB. Daarvoor speelde ik BF 3 op mijn GTX 560 1GB aan amper 60 FPS op high, ultra moest ik niet eens aan denken.
En ook ... vroeger speelde ik op een 60Hz nu op een 144Hz, die 144Hz is wel een visueel verschil.
Los van de wiskunde, het is een hele "improvement" deze Gold Edition ten opzichte de BETA edit die ik een tijd speelde. Daar kreeg ik al bang voor. Los van een paar kleine mini bugs vind ik het leuk spelen en ja, mooie vooral grooooote mappen en veel details.
Persoonlijk het voelt niet echt meer aan als een BF serie zoals deel 3 en 4 of zelf Hardline. N.B. daarstraks nog is ff op Hardline gekeken, nu zijn echt "alle" servers leeg, het is er doods![]()
Speel het nog wel als er volk op is en ik ben sinds kort weer terug admin geworden op één van de USA servers. Maar nu met 2042 zal er niet veel volk meer terug keren.Snap ik, na lange tijd ook naar 144hz gegaan en zou niet meer terug kunnen naar 60 voor fps games.
Het zal wel nog verbeteren de fps over lange tijd, maar blijkbaar niet op launch.
Hardline was voor mij hele leuke BF eigenlijk, veel vonden dat 1 van de slechtste. Maar heb daar echt van genoten eigenlijk.
doesnt do much. same as yesterday.Hou je ons op de hoogte ? Want anders moet ik weer heel die shit opnieuw doen.
Goe voor te weten, zal dan van de devs uit moeten komen.doesnt do much. same as yesterday.
Kheb wel die dx12 aangezet en ik had fps drop daarmee.