Ah daarom da ik zeg 64 tegen de rest van de wereld he (de 64 andere is dan de wereld).of 128 in de next gen![]()
Maar 128 is ook goe,,, dan kunnen we hier facties vormen. De 30+ tegen de 30- ofzo

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah daarom da ik zeg 64 tegen de rest van de wereld he (de 64 andere is dan de wereld).of 128 in de next gen![]()

Wel raar dat een tank die nu al bestaat in 2042 nog gebruikt wordt. Same met andere dingen die ik zag zoals de Havoc-helikopters. Die zijn al redelijk oud intussen.Zalig dat de Ripsaw tank er in zit.
Het moet natuurlijk ook nog fun blijvenHmmm, de trailer kan me niet bekoren.
Waar BF zich duidelijk onderscheidde van COD, zijn ze dezelfde toer aan het opgaan. BF was vroeger 'realistischer' dan COD, wat ik persoonlijk leuker vond. De laatste games in de reeks waren net zoals COD gewoon fast paced shooters die uitdraaiden in een waar respawn fest. Gebruik maken van de squad based tactieken wordt op de meeste servers genegeerd, waar dat bij een bijvoorbeeld BF2 veel minder was.
De toevoeging van servers en maps met 128 spelers vind ik dan wel weer goed. Al de rest (wingsuits, tornado's,...) zijn dan weer duidelijk gericht op een groter publiek à la COD.
De knipoog naar het uit een jet springen met een bazooka is leuk, maar zoiets is gewoon onnozel. Ze hadden voor mijn part dan beter animaties toegevoegd waarin de characters effectief een voertuig inkruipen die wat tijd vragen. Alles een beetje meer slow paced.
Ik wacht nog de gameplay trailer af, al vrees ik er voor.

Hmm,,, BF is toch altijd een beetje zot geweest als in 'jeepstuff' tegen u jeep plakken en dan volle petrol naar een tank rijden om die te laten ontploffen. Dat werd al gedaan in OG-BF.Hmmm, de trailer kan me niet bekoren.
Waar BF zich duidelijk onderscheidde van COD, zijn ze dezelfde toer aan het opgaan. BF was vroeger 'realistischer' dan COD, wat ik persoonlijk leuker vond. De laatste games in de reeks waren net zoals COD gewoon fast paced shooters die uitdraaiden in een waar respawn fest. Gebruik maken van de squad based tactieken wordt op de meeste servers genegeerd, waar dat bij een bijvoorbeeld BF2 veel minder was.
De toevoeging van servers en maps met 128 spelers vind ik dan wel weer goed. Al de rest (wingsuits, tornado's,...) zijn dan weer duidelijk gericht op een groter publiek à la COD.
De knipoog naar het uit een jet springen met een bazooka is leuk, maar zoiets is gewoon onnozel. Ze hadden voor mijn part dan beter animaties toegevoegd waarin de characters effectief een voertuig inkruipen die wat tijd vragen. Alles een beetje meer slow paced.
Ik wacht nog de gameplay trailer af, al vrees ik er voor.
Realistisch zeg ik niet. Realistischer dan COD wel. Je noemt direct één van de meest slow paced shooters. Dat bedoel ik ook niet. Maar iets langzamer vind ik dan persoonlijk meer 'fun'.Het moet natuurlijk ook nog fun blijven
Er zijn games die veel realistischer zijn op dat vlak (ARMA), maar thankgod dat ze niet allemaal zo'n slow (saai) paced gameplay hebben (imo)![]()
Dat klopt. C4 tegen het voertuig plakken om er dan vervolgens uit te springen en een tank op te blazen. Haha.Hmm,,, BF is toch altijd een beetje zot geweest als in 'jeepstuff' tegen u jeep plakken en dan volle petrol naar een tank rijden om die te laten ontploffen. Dat werd al gedaan in OG-BF.
Het verschil in COD en BF zit bij mij in voertuigen en grote maps + veel meer tactische gameplay en teamplay dan COD zijn team-deathmatch waar gamers vooral lone-wolf spelen.

Om Monthy Python te quoten:Realistisch zeg ik niet. Realistischer dan COD wel. Je noemt direct één van de meest slow paced shooters. Dat bedoel ik ook niet. Maar iets langzamer vind ik dan persoonlijk meer 'fun'.
Dat klopt. C4 tegen het voertuig plakken om er dan vervolgens uit te springen en een tank op te blazen. Haha.
Nu, elk zijne smaak hé.
Ik vond 1942, Vietnam, BF2, BF3 top. BF4 niet gespeeld en dan terug ingehaakt bij BF1. Ik vond het een groot verschil. Net zoals ik dat ook met Far Cry heb. Daar loop je plots ook aan 25 km/u en is het meer 'spelen' dan wat anders.
Het kan ook aan mij liggen hé, met ouder worden.![]()

Ik kan me er gewoon niet op toeleggen om het deftig te lerenIk kijk er naar uit. En de jet-bail raketaanval is een leuke knipoog naar spelers die deze taktiek hebben uitgevonden. Ik daarentegen kan amper met een vliegtuig overweg![]()

Singleplayer-gaming is ook heel plezant. En er zijn geweldige FPS-singleplayers (Borderlands, Far Cry, Half Life, Doom, ...)Ik persoonlijk speel nog altijd graag eens een sp, niet dat ze zo goed waren in vorige delen ma toch.
Wie koopt er nu Battlefield voor SP ?Alé.... MP only... dan hoeft het voor mij sws al niet.

Klopt het dat de 'gold' edition ook de battlepass heeft?
Dus verschil tussen ultimate en gold is wa extra bonusmateriaal zoals in muziek, artwork,...?
Want in dat geval ga ik voor de gouden![]()

Idee van de richtprijzen? Zou het eens moeten opzoeken anders.klopt idd![]()