Battlefield 2042

Battlefield 2042

Strabakkes gaan ik en de kameraden met ons squadje weer in BF V lopen (Playstation).
Meestal wisselen we conquest af met wat breakthrough en frontlines.
Aan alle BG-ers die ik afschiet,,, sorry.
Aan alle BG-ers die mij afschieten,,, gaat het u een beetje ja?
 
Ben nu niet omver geblazen eerlijk gezegd, maar das ook omdat ik hier vooral veel tanks en helikopters etc zie. Altijd kapot geschoten worden door OP tanks heb ik geen goesting in lol. Heb ook bang dat die mappen gewoon te groot gaan zijn. Die hoogtes met die wolkenkrabbers enz... dunno... Veel zoeken achter enemies zo ja haha. Ben benieuwd... Veel gameplay was hier niet aan.
 
Laatst bewerkt:
Ben nu niet omver geblazen eerlijk gezegd, maar das ook omdat ik hier vooral veel tanks en helikopters etc zie. Altijd kapot geschoten worden door OP tanks heb ik geen goesting in lol. Heb ook bang dat die mappen gewoon te groot gaan zijn. Die hoogtes met die wolkenkrabbers enz... dunno... Veel zoeken achter enemies zo ja haha. Ben benieuwd... Veel gameplay was hier niet aan.
Hangt ook af van de gameplaymode natuurlijk. Conquest gaat meer vehicles hebben dan Rush etc.
 
Ben nu niet omver geblazen eerlijk gezegd, maar das ook omdat ik hier vooral veel tanks en helikopters etc zie. Altijd kapot geschoten worden door OP tanks heb ik geen goesting in lol. Heb ook bang dat die mappen gewoon te groot gaan zijn. Die hoogtes met die wolkenkrabbers enz... dunno... Veel zoeken achter enemies zo ja haha. Ben benieuwd... Veel gameplay was hier niet aan.
Heb eerlijk gezegd een beetje zelfde gevoel.
Was meer hypet na bv BF1 & BFV
 
Ben nu niet omver geblazen eerlijk gezegd, maar das ook omdat ik hier vooral veel tanks en helikopters etc zie. Altijd kapot geschoten worden door OP tanks heb ik geen goesting in lol. Heb ook bang dat die mappen gewoon te groot gaan zijn. Die hoogtes met die wolkenkrabbers enz... dunno... Veel zoeken achter enemies zo ja haha. Ben benieuwd... Veel gameplay was hier niet aan.
Natuurlijk ook wel 128 spelers.
 
Mja maar als dat echt van die bigass maps gaan zijn is dat ook echt niks teveel. Is nog zltijd maar 64 tegen 64 he en niet 64 man infantry natuurlijk. Ik hoop dat ze het deftig balancen... Veel verticaliteit ben ik eveneens nooit echt fan van geweest. Zoveel te complexer maps in elkaar steken zoveel te meer lig je imo rond te dwalen tussen objectives in zonder al teveel beweging rond u.

Maja kom we zullen meer zien als de tijd vordert 😁
 
Mja maar als dat echt van die bigass maps gaan zijn is dat ook echt niks teveel. Is nog zltijd maar 64 tegen 64 he en niet 64 man infantry natuurlijk. Ik hoop dat ze het deftig balancen... Veel verticaliteit ben ik eveneens nooit echt fan van geweest. Zoveel te complexer maps in elkaar steken zoveel te meer lig je imo rond te dwalen tussen objectives in zonder al teveel beweging rond u.

Maja kom we zullen meer zien als de tijd vordert 😁
Misschien dat die gebouwen pas toegankelijk worden eens er een storm ofzo komt.
Anders gaat toch gewoon snipe fest worden vanop die gebouwen :p
 
Lijkt me vrij chaotisch maar het spreek mij wel aan!
Zeker op de PS5, mss zelfs day one (lang geleden dat we een spel op day one hebben gekocht)
 
Terug
Bovenaan