Battlefield 2042

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Battlefield 2042

Weer een franchise de vuilbak in door de battle royal hype :(

Edit: blijkt voorlopig zelfs geen BR te zijn:) Toch absoluut niet mijn ding, Het massive online gebeuren, geen SP, ... Persoonlijk nog nooit zo'n slechte Battlefield trailer gezien.
 
Laatst bewerkt:
Zo vernieuwend zal de gameplay niet zijn.
Het is ne shooter en in dat genre is het nogal moeilijk om orgineel uit de hoek te komen.
Maar deze game zie ik wel zitten. Ik ben gestopt na BF4 maar een nieuwe BF in een moderne setting spreekt me wel aan.
 
blij dat er geen sp is, volledige focus op MP, waar Battlefield ook voor gemaakt is..

Ziet er net hetzelfde uit als BF3, 4 en 5 🤷‍♂️ Rommel trailer
Eum.. hebde gij die games wel gespeeld of zelfs bekeken? :p
3 & 4 is ook modern shooting correct.. maar 5?? das WW2.. vré hetzelfde eruit zien kan moeilijk e :crazy:
 
het speelt zich af in de toekomst. dus het gaat op zijn minst wel modern zijn, denk ik.
 
blij dat er geen sp is, volledige focus op MP, waar Battlefield ook voor gemaakt is..


Eum.. hebde gij die games wel gespeeld of zelfs bekeken? :p
3 & 4 is ook modern shooting correct.. maar 5?? das WW2.. vré hetzelfde eruit zien kan moeilijk e :crazy:
Zijn nochtans alle 3 dezelfde games maar gewoon een andere skin
 
Zijn nochtans alle 3 dezelfde games maar gewoon een andere skin
.. nja ok u mening maar 5 verschilde toch wel op verschillende vlakken van gameplay dan met 3 en 4.

Anders kunnen we ook gewoon zeggen dat alle fps dezelfde games zijn maar met een skin 😂
 
Ik kijk er naar uit. En de jet-bail raketaanval is een leuke knipoog naar spelers die deze taktiek hebben uitgevonden. Ik daarentegen kan amper met een vliegtuig overweg 😋
 
Komt wel normaal in 2022.
Op zich heb ik er geen probleem mee. De meeste spelen BF voor conquest. Geen single player is in mijn ogen ook een pluspunt. Dan kan er meer tijd en geld gaan naar multiplayer. De sp van battlefield is meestal te gemakkelijk en saai
 
Op zich heb ik er geen probleem mee. De meeste spelen BF voor conquest. Geen single player is in mijn ogen ook een pluspunt. Dan kan er meer tijd en geld gaan naar multiplayer. De sp van battlefield is meestal te gemakkelijk en saai
Maar dan maar 7 maps klinkt wel echt weinig.
 
Mij maakt geen singleplayer ook niet veel uit maar of dat een voordeel is voor de multiplayer is nog af te wachten, we weten allemaal hoe dat bij Black Ops 4 is uitgedraaid.
 
Terug
Bovenaan