Battlefield 2042

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Battlefield 2042

hopelijk eens terug een goeie single player BF

battlefield 3 en 4 waren zo de max! heb die zoveel gespeeld, zelfs bad company .

ma al die multiplayer dingen zoals BF 1 en BF5 zijn niet voor mij...
Ik speel recentelijk BF5 met 3 andere kameraden.
Heel leuk om in een squad te zitten en elkaar te kunnen helpen. Dan pas wordt de multiplayer leuk voor mij.
Met randoms gewoon wat rondlopen en hopen dat je een revive krijgt of wat ammo, of achter een tank lopen die maar nie wilt stoppen om je op te pikken is minder plezant :p
 
Ik speel recentelijk BF5 met 3 andere kameraden.
Heel leuk om in een squad te zitten en elkaar te kunnen helpen. Dan pas wordt de multiplayer leuk voor mij.
Met randoms gewoon wat rondlopen en hopen dat je een revive krijgt of wat ammo, of achter een tank lopen die maar nie wilt stoppen om je op te pikken is minder plezant :p
Zo is dat. Ik speel zo ook bf1 met enkele vaste mensen die quasi iedere avond online te vinden zijn. De ene als assault, de andere als support, soms is iemand tank of plane. Als iemand een sentry kit heeft gaat de ander hem als medic volgen. En dan echt als team vlaggen proberen veroveren.

Als ik eens alleen overdag speel is dat maar half zoveel fun. En dan je inderdaad irriteren aan gasten die u voorbij rijden met een sidecar of u niet reviven. Of als je er samen mee in een sidecar zit naar een vlag rijden die al van ons is, daar word ik echt onnozel van 😀
 
BF3 kent ironisch genoeg hetzelfde verhaal als de Terminatorfilms.

We hadden BF1942, wat een topgame was. Dan kwam BF2, BF2142 en Bad Company 2...die zowaar nog beter waren. Toen BF3 echter uitkwam waren veel fans teleurgesteld omdat het toch niet zo schitterend was als de vorige games. Het waren de jaren van de consoleshooters, het versimpelen van games voor de nieuwe generatie gamers en dat straalde ook af op BF3. De PC stond plots meer dan ooit niet meer op de voorgrond in de BF-reeks. Toen nadien echter de nieuwere BF games op de markt kwamen, bleek dat BF3 helemaal niet zo slecht was en waren een deel van die nieuwere en oudere generatie fans plots nostalgisch naar BF3 :D
 
Zo is dat. Ik speel zo ook bf1 met enkele vaste mensen die quasi iedere avond online te vinden zijn. De ene als assault, de andere als support, soms is iemand tank of plane. Als iemand een sentry kit heeft gaat de ander hem als medic volgen. En dan echt als team vlaggen proberen veroveren.

Als ik eens alleen overdag speel is dat maar half zoveel fun. En dan je inderdaad irriteren aan gasten die u voorbij rijden met een sidecar of u niet reviven. Of als je er samen mee in een sidecar zit naar een vlag rijden die al van ons is, daar word ik echt onnozel van 😀
Het zijn die squad-momenten die inderdaad het spel maken.
Of met je squad 1 punt verdedigen terwijl er wat voetvolk met een tank afkomt, met op de achtergrond het battlefield-theme. Kippenvel-momentjes :p
 
Aaaah BF2. Uren tijd, geen zorgen, het enige waar ik mij druk om moest maken was huiswerk. Het leven als tiener was de max.

Als ik nu 3x / maand op mijn console geraak zal het veel zijn.
 
BF3 kent ironisch genoeg hetzelfde verhaal als de Terminatorfilms.

We hadden BF1942, wat een topgame was. Dan kwam BF2, BF2142 en Bad Company 2...die zowaar nog beter waren. Toen BF3 echter uitkwam waren veel fans teleurgesteld omdat het toch niet zo schitterend was als de vorige games. Het waren de jaren van de consoleshooters, het versimpelen van games voor de nieuwe generatie gamers en dat straalde ook af op BF3. De PC stond plots meer dan ooit niet meer op de voorgrond in de BF-reeks. Toen nadien echter de nieuwere BF games op de markt kwamen, bleek dat BF3 helemaal niet zo slecht was en waren een deel van die nieuwere en oudere generatie fans plots nostalgisch naar BF3 :D
BF1942, BF1943, BF Vietnam, BF3, BF4 en BF1 heb ik persoonlijk heel veel gespeeld en toch enorm van genoten.
 
Eens BF6 er is misschien hier een groepje maken zodat we samen een beetje kunnen knallen ? :D


ik ben ook al fan van in het begin. BF2 was toch voor me het hoogtepunt :)

Veel filmpjes gemaakt ook en de mods zoals project reality en de sandbox mod :D
 
Ik kijk er ook naar uit ....nu nog elke vrijdagavond samen met collega's BFV tot stukken in de nacht :)
Voor mij blijft ook BF2 de beste herinneringen oproepen alsook Bad Company 2 :)
 
Hopelijk een BF Vietnam en geen van die futuristische zaken. Ik ben benieuwd.
Ik dacht dat bekend was dat BF6 een licht futuristische shooter gaat zijn.
Dus pak in het jaar 2050 - 2100 ofzo,,, zodat ze bestaande wapens en originele wapens erin kunnen steken.
 
Het is niet zo ver . 2042 ist .



Wel raar dat playstation reveal doed voor ze zelf doen .

Eerste keer dat ge 2042 ziet, denk get: da's toch serieus in de toekomst. En dan beseft ge dat dat maar 20 jaar verder is. :rofl:
Trailer ziet er alvast veelbelovend uit, zondag al gameplay trailer.

Edit: Multiplayer only:
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit. Meer hedendaagse tijd. Ik was al bang dat de lasers in het rond gingen vliegen.
 
Forumkonijn updated Battlefield 2042 with a new update entry:

Battlefield 2042 aangekondigd met spectaculaire trailer


Read the rest of this update entry...
 
Ik ben semi positief. Ik zoek wel terug een leuke shooter a la BF/COD, maar zal toch meer gameplay moeten zien om mij over de streep te trekken.
 
Terug
Bovenaan