Battle Royale: the 2020's - Round 1 (TIE BREAK!)

Earthless - Night Parade Of One Hundred Demons Pt. 1 - 3
Sons Of Kemet - Hustle ft. Kojey Radical - 2

Ik vond de intro mijn favoriete deel van het Earthless nummer.
Sons of Kemet is niet mijn ding.

Earthless - Night Parade Of One Hundred Demons Pt. 1 - 4
Sons Of Kemet - Hustle ft. Kojey Radical - 2

In de mood voor gitaar vakmanschap.

Earthless - Night Parade Of One Hundred Demons Pt. 1 - 5
Sons Of Kemet - Hustle ft. Kojey Radical - 3

Het is hier allemaal veel te veel klassieke Westerse rock.

Earthless - Night Parade Of One Hundred Demons Pt. 1 - 6
Sons Of Kemet - Hustle ft. Kojey Radical - 5

Verdekke seg wat een lekker geriff van Earthless. Ja de intro duurt misschien wat te lang maar het tweede deel van dat nummer maakt dat helemaal goed.

Earthless is fenomenaal maar Hustle is zo'n heerlijke single. Live ook erg indrukwekkend, helaas is het gedaan met de Sons Of Kemet.

Earthless - Night Parade Of One Hundred Demons Pt. 1 - 6
Sons Of Kemet - Hustle ft. Kojey Radical - 6

Earthless - Night Parade Of One Hundred Demons Pt. 1 - 7

Een van mijn absolute favorieten deze battle royale, het negentien minuten te korte genotsnummer.
'Sons of Kernet' is apart en I like it. Het zou niet gestolen zijn, mocht het verder gaan en kan mijn stem hebben binnenkort, maar nu niet.

Earthless - Night Parade Of One Hundred Demons Pt. 1 - 8

Hustle is eigenlijk het enige nummer van het laatste album van Sons of Kemet dat me echt bij gebleven is, schitterend nummer. Jammer dat Black To The Future me minder kon raken ondanks dat ik niks slechts over de muziek kan zeggen, Your Queen Is A Reptile is wel een stone cold classic.

Voor Earthless gekozen omdat dat gewoon beter bij kerstmis past.

Earthless - Night Parade Of One Hundred Demons Pt. 1 - 9

Ik vond Hustle wat minder t.o.v. de rest van Black To The Future. De stem hoefde voor mij niet, eigenlijk... Minder bekend met het vroegere werk van Sons of Kemet, maar hun laatste vind ik best te pruimen. Dus als het een tegenvaller zou zijn, lijkt me dat relatief..

Earthless was dan weer gewoon episch. Goddamn!

Godmiljaar ik heb beide nummers 3 keer beluisterd omdat ik niet kon kiezen en dan ben ik uiteindelijk vergeten te stemmen :unsure:

ØXN - Cruel Mother - 1
Phoebe Bridgers - I Know The End - 0

Zeer moeilijk weer want ik ben een hele grote Phoebe Bridgers fan maar Cruel Mother is buitenaards.

ØXN - Cruel Mother - 2
Phoebe Bridgers - I Know The End - 0

Inderdaad moeilijke keuze. Twee goeie nummers die je vastgrijpen. Ook gekozen voor ØXN omdat het intenser is.

ØXN - Cruel Mother - 2
Phoebe Bridgers - I Know The End - 1

Ja øxn heeft een speciale en vrij intense zangstijl maar vond ik instrumentaal niet geweldig veel aan. Dit zou voor mij beter werken als de intro van een nummer dan als een nummer op zichzelf. Dan liever de fragiele zang en het nummer van Phoebe Bridgers.

Ja øxn heeft een speciale en vrij intense zangstijl maar vond ik instrumentaal niet geweldig veel aan. Dit zou voor mij beter werken als de intro van een nummer dan als een nummer op zichzelf.
Heel goeie stem bij ØXN. Ook een dreigende toon maar er gebeurt dan idd niks mee. Dit lijkt mij ook een (te lange) intro ipv effenaf een nummer.
Ik ben wel benieuwd naar het volledige album en dan het ik niet bij Phoebe Bridgers. Dat komt dan wel binnen als een effectieve song maar ik vind er dan weer niks aan. Het chaotische einde verkloot het ook nog wat meer.

ØXN - Cruel Mother - 4
Phoebe Bridgers - I Know The End - 1

Terug
Bovenaan