Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik alle nominaties in een online trommel heb gegooid en die automatisch de clashes heeft samengesteld.@Kid_C, niet dat het voor de rest veel uitmaakt, maar waarom staat mijn eerste nummer in de laatste battle onderaan?

Ah, zo. Ik was in de war door de "first come, first served" uit het vorige topic, vandaar.Omdat ik alle nominaties in een online trommel heb gegooid en die automatisch de clashes heeft samengesteld.![]()
Hoe kan je dit unbiased vaststellen ? Grote verschil is dat een goeie popsong met een sterke hook nu sociale media nodig heeft om door te breken. Van de 64 nummers hier, hoeveel er van zullen in 2034 goed worden bevonden door een zestienjarige ? En een zesendertigjarige ?Perceptie van verleden verandert door muziekklimaat van dat moment. Ik vind Maroon 5 "This Love" iets wat de tand des tijd heeft doorstaan, anderen vinden de songstructuur en arrangement misschien maar niks.Al is de pop van de laatste 10 jaar toch vele malen beter dan die van 20 jaar geleden. Dat mag ook gezegd worden.
20 jaar geleden nam Hip Hop dan ook pop volledig over. Sommige zijn daar nooit echt van bekomen. Maar het valt niet te ontkennen. Er word nog steeds stevig gepoept dankzij "Milkshake" van Kelis. Terwijl anno 2024 er nog nooit zoveel jeugd droog heeft gestaan(van horen zeggen).
Ahem.
Leprous - Atonement - 2
Taylor Swift - Exile - 1
Coole intro Leprous. Dan wel snel standaard gekweel naar mijn bijna "gitaaralergische" oortjes. Taylor is ok met upbeat nummers. Wat dit niet is. Pianist maakt het ook onmogelijk met zijn mondvod. Volgende ronde eens zonder videoclip beginnen want ik vind altijd wel iets dat mij stoort.