Fusetea
Active member
King Gizzard & The Lizard Wizard - Dragon - 7
Brutus - Brave (live at Daft Studios) - 6
Weer eens twee moeilijk te verteren nummers (en dat is geen belediging hé). Na de waarschuwing bij het begin van de eerste video ben ik alvast wijselijk naar onder gescrold.
Het is weliswaar een cool nummer, muzikaal in orde, dat live wel geweldig moet zijn, maar de vocals... en dan dat ge-dragon, dragon, dragon...
Brutus is ook leuk, en dan een drummer als vocaliste (respect). Ik ben in vergelijking ook meer fan van deze vocals denk ik, maar... ik ben nu eenmaal meer fan van "complexe" metal zoals er hierboven over wordt gepraat, dus mijn stem gaat dan toch naar King Gizzard.
Opmerking: als er tussendoor gepraat wordt over de nummers (wat ik heel goed vind hé, dat mocht wel meer op dit forum) vind ik het wel moeilijker om de juiste score bij te houden.
Brutus - Brave (live at Daft Studios) - 6
Weer eens twee moeilijk te verteren nummers (en dat is geen belediging hé). Na de waarschuwing bij het begin van de eerste video ben ik alvast wijselijk naar onder gescrold.
Het is weliswaar een cool nummer, muzikaal in orde, dat live wel geweldig moet zijn, maar de vocals... en dan dat ge-dragon, dragon, dragon... Brutus is ook leuk, en dan een drummer als vocaliste (respect). Ik ben in vergelijking ook meer fan van deze vocals denk ik, maar... ik ben nu eenmaal meer fan van "complexe" metal zoals er hierboven over wordt gepraat, dus mijn stem gaat dan toch naar King Gizzard.
Opmerking: als er tussendoor gepraat wordt over de nummers (wat ik heel goed vind hé, dat mocht wel meer op dit forum) vind ik het wel moeilijker om de juiste score bij te houden.

het eerste nummer van deze wedstrijd waar ik het einde niet gehaald heb, wtf is dit zelfs.