PBR Streetgang
Well-known member
Stromae - L'Enfer - 12
Boldy James feat. Evidence - Grey October - 4
Boldy James feat. Evidence - Grey October - 4
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar dat gebeurt niet in deze track imoAlchemist op z'n A-game > Stromae.

What dis mean'grijze' gitaren

Dripping Tap is het tegenovergestelde van wat je hier aanhaaltMolybaron - Set Alight - 1
King Gizzard & The Lizard Wizard - The Dripping Tap - 3
'dull' timbre all over, drummer stuck in a (boring) loop. 'grijze' gitaren

.
)Omdat hun discografie een tiende van alle muziek wat werd uitgebracht de afgelopen vijf jaar overspant.Hoe komt het dat zij er twee keer in staan?![]()
Als Brutus zou winnen van Gizz dan gaan er velen hun luisterprivileges ontnomen worden vrees ik. Al moet ik heel Vlaanderen rondrijden om het te komen doen, Jay and Silent Bob style.In een ideale wereld was het vandaag tegen Brutus en konden zij doorgaan i.t.t. 'Dripping Tap'.
Absoluut niet akkoord ; Dripping Tap > Dragon imo. Ik ben nog niet zo zeker wat de algemene consensus zal zijn moesten deze 2 nummers tegen elkaar uitkomen.Molybaron - Set Alight - 1
King Gizzard & The Lizard Wizard - The Dripping Tap - 12
Zonde in feite. 'Dragon' zie ik morgen meer kans maken om ver te geraken en nu gaan we met twee nummers zitten van hen.
Goed nummer, daar niet van, maar ik zag liever een stevigere tegenstander dan 'Set Alight'.
In een ideale wereld was het vandaag tegen Brutus en konden zij doorgaan i.t.t. 'Dripping Tap'.
Omdat hun discografie een tiende van alle muziek wat werd uitgebracht de afgelopen vijf jaar overspant.
Neen, goed gekozen, zeker? Staat nergens in de regels dat je niet twee keer zelfde artiest mocht kiezen. Een iemand had een extra The Smile weggedaan, dus kudos.
Bwoah, op dit forum lijken me er meer fans te zijn van het hardere werk en in 'Dragon' deden ze dat zeer goed.Absoluut niet akkoord ; Dripping Tap > Dragon imo. Ik ben nog niet zo zeker wat de algemene consensus zal zijn moesten deze 2 nummers tegen elkaar uitkomen.
.